![]() |
bloed in de stoelgang
Het is misschien een iets minder smakelijk onderwerp maar ik vraag me af wat de oorzaak kan zijn van bloed in de stoelgang.
Mijn vriend heeft namelijk dat probleem, zou hij het best een arts raadplegen? Weet iemand hoe dat komt en of hij zich zorgen hoeft te maken? Alvast bedankt. |
Het kan een doodgewoon scheurtje zijn, maar ook iets serieuzers. Als het aanhoudt, zou ik als ik hem was maar naar de dokter gaan.
En laat m eens veel fruit en groenten en yoghurt eten, in plaats van vlees. |
Citaat:
Als 't bloed bruin is dan geeft dat aan dat er binnen in z'n lichaam iets kapot is. dan moet ie zeker naar de dokter gaan. |
Ik hoop voor je vriend dat het niets ernstigs is, maar bloe din de stoelgang zegt niet veel goeds...
Laat hem zo gauw mogelijk naar de huisarts gaan! (die kan hem gelijk verder helpen en als het wat ernstigs is kan hij hem eerder helpen dan iedereen hier op het forum!) liefs en sterkte, hanne |
Misschien nog ranziger.. maar zit er ook slijm bij, dat duidt op iets in het maag/dam kanaal. En hoe is de kleur van de ontlasting? heel donker of normaal?
|
Citaat:
Citaat:
Hij gaat nog effe wachten en als het blijft aanslepen gaat hij naar de dokter. |
Citaat:
Citaat:
|
Kan het niet een eenvoudige blaasontsteking zijn :) , kende iemand met hetzelfde probleem en het was dus blaasontsteking :o .
|
Citaat:
|
Kan best een wondje zijn. Je kunt het daar best niet voelen maar het kan toch een flinke snee zijn, dat wordt versterk door de rekkende beweging.
Heeft-ie de laatste tijd misschien vaker dan gewoon bruine bonen of lasagna gegeten? |
HIj is gewoon flink hard vanachter gepaald door een "Goede Vriend" van hem!
|
Citaat:
Maar de laatste keer was er niets te zien, misschien was het even een foute vertering ofzo. |
aambijen?
|
Citaat:
Het was niet egt iets ernstigs maar het komt waarschijnlijk door de vieze wc's op school... :rolleyes: Ze was namelijk op de school van haar broer (4) wezen kijken en was ook paar x daar naar de wc geweest dusss dat kan het heeeeeel misschien ook zijn bij je vriend.. Tis maar een tip misschien heeft het er in zijn geval nix mee te maken... :p iig sterkte ermee! |
Meteen naar de huisarts gaan, ik wil je absoluut niet bangmaken maar ik heb altijd van een aantal "kenmerken" geleerd dat je dan niet moet twijfelen of afwachten met naar de huisarts gaan (mijn ouders zijn beide arts of iets dergelijks, vandaar) en dit is er een van.....
|
Citaat:
Bloed in je stoelgang moet je altijd serieus nemen... dus stuur je vriend naar zijn huisarts. |
Sorry ik snap niet wat er word bedoelt met in de stoelgang??
|
Citaat:
Ps HET schatje, doe ff normaal aub. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24. |