![]() |
slaapt jouw huisdier bij je in bed?
verklaar u nader!
|
dat kank m'n goudvis toch niet aandoen :p
|
Wordt moeilijk want ik heb een hoogslaper! M'n hond komt dat trappetje niet op! ;)
|
slaapt jouw huisdier bij je in bed?
nee de kat slaapt regelmatig op bed, niet in ;) |
ik heb een hoogslapper, maar mijn ratten liggen regelmatig langs me :)
(niet s'nachts, want dan ben ik bang dat ik ze plet met mijn gedraai ;) :p) |
Citaat:
|
Citaat:
msn?icq?posthamster? |
tuuurlijk :)
en dan het liefst op mijn kussen dat ik er niet meer pas :( |
mijn kat wil altijd midden op m'n bed slapen, maar ik gooi ze meestal naar het voeteneind toe
|
Mijn ene kat wandelt 's avonds altijd mee naar mijn kamertje ja...
Komt ie gezellig bovenop mijn rug liggen (ik slaap meestal op mijn buik). en als mijn mamaaatje naar bed gaat komt ze de kat uit de kamer jagen (Papaatje is daar namelijk tegen...) De andere kat doet niet eens moeite om mee naar de kamer te lopen:D |
alsof mn ouders dat oooooit zouden toelaten..
|
Nee, mijn honden slapen niet bij mij in bed. Ik hoef geen stinkhond in mijn bed en trouwens ze passen er niet eens bij :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn ratten? Overdag wel, 's Nachts niet (pletgevaar:p)
|
neej.
me kat mag wel op me bed liggen totdat ik ga slapen:D |
mijn hond slaapt altijd bij me in bed. ze ligt naast me en ik slaap met een arm om haar heen. eerst mocht het niet van mijn ouders maar ik deed het gewoon en nu mag het. eerst mocht ze ook niet bedelen tijdens het eten en op de bank en rond de tafel en nu allemaal wel :confused: .
|
Ja, mijn katertje komt vaak bij me op bed liggen. En als mn moeder niet in mn kamer komt blijft hij de hele nacht bij me. Gaat ie op mn kop ligguh pittuh! Slaat nergens op... raar beest! :p Maar toch wel super lief!
Bye!;) |
neen een schorpioen is niet geschikt voor dat soort dingen :)
|
Onze katten mogen niet boven komen en dat vind ik totaal niet erg in het oude huis mocht dat wel en dat was super irri
|
Gatverdamme stel je voor je hond bij je in bed iehh
|
In de meeste gevallen hebben katten haaruitval, behalve als ze niet sporen. Als je ze IN je bed laat slapen dan is het nog al vadsig want katten wassen hun anus ook niet grondig.
|
mijn hond heeft een eigen mand dus daar moet die maar slapen en hij mag niet naar boven
|
mijn eerste ratje sliep snachts bij me maar dat is nou al weer 4 jaar geleden langer zelfs sliep ze bij me hoofd of op me borst (of ertussen :p )
|
gaat een beetje moeilijk met goudvissen ik wil me eige huisdieren nie dood maken
|
Nee, mijn katten en mijn konijn komen sowieso niet op mijn kamer. De hond (die is er nu niet meer) kwam er soms wel, maar meestal bleef die ook beneden. Hij kon nie zo goed traplopen...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:47. |