![]() |
Weet iemand een stelling om over te discuseren???
ik heb binnekort een "spreekbeurt" waarin ik een stelling moet geven en daar over moet discusere, wie iemand een goede stelling??? :confused:
|
Ik zou zeggen: Kijk eens rond op actualiteit&nieuws, daar vind je genoeg om over te discussieren.
|
Ik moet binnenkort ook discussieren voor een cijfer voor Nederlands.
Mijn stellingen zijn: 1. Een verbod p kinderarbied is zowel voor de kinderen als voor de economie van de derde-wereldlanden nadelig. 2. Het maken van winst is in tijden van economsiche malaise belangrijker dan milieuverantwoord ondernemen. Misschien heb je er wat aan. |
kijk op de huiswerkafdeling eens onder 'betoog'
|
mijn leraar nederlands geeft ons gewoon stellingen waar je uit kan kiezen, dus deze zijn zeker goed genoeg.
- Moet de wijk ingelicht worden als er een pedofiel komt wonen die net vrij is gekomen? - Is Amerika de meester of leider van de normen en waarden in de wereld geworden of moet/zal dat gaan gebeuren (ook i.v.m. irak en israel - moeten er camera's op bijv. marktpleinen komen voor veiligheid? ik heb het blaadje even niet, dus weet ik ook niets meer, maar als dit niet goed, dan zie ik het wel als ik hier weer kom, dan kan zorg ik er wel voor dat ik dat blaadje heb |
Arabische Europese Liga in Nederland toestaan?
|
Citaat:
|
Een stelling verzinnen kan toch zo moeilijk niet zijn, je kan over de meest simpele dingen een stelling maken.
Ga zo maar verder. Kom op met een (verzonnen) probleem en verzin wat er aan verandert moet worden, et voilą, je hebt een stelling.:) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31. |