![]() |
aangenomen !!!!!!!
ik ben aangenomen op het nimeto !!!!
Ja ik weet ut... dit hoort niet echt bij dit forumpje (of hoe je dat ook noemt) maar ik heb hier heel vaak dingen gepost met de vraag of mensen het goed genoeg vonden (voor mijn portfolio voor het nimeto etc.) en nu ben ik dus gewoon AANGENOMEN! en super gelukkig :) |
tof!
als je toch nog wat van je beste werk in deze topic plakt zal ik 'm open laten (wat eigenlijk niet 'mag' omdat het een mededeling is). met welk werk ben je geslaagd? of gewoon met een combinatie van alles tegelijk? gefeliciteerd! |
oh, ik zie het al in de andere topic, waarmee je aangenomen bent. zou je toch nog het werk dat je zelf het best vindt van jezelf of iets dergelijks hier kunnen posten?
|
ja, gefeliciteerd nog es :), ken ik iedergeval al iemand op Nimeto :)
gezellig :) |
Gefeliciteerd. :)
|
doop (y)
|
gefeliciteerd... :)
zo verzameling van al die dingen is wel leuk overzichtje... |
NImeto.... komt me een beetje bekend voor.. was ist das>?
|
Gefeliciteerd!! (y)
|
wordt je daar al mee aangenomen ;)
nee hor, grapje gefeliciteerd (y) |
gefeliciteerd :)
|
owja jij was dat met die poppen:P gefeliciteerd:)
|
Citaat:
|
Een vriendin van mij zit ook op Nimeto, en die vindt het heel erg leuk! veel plezier dan alvast
|
sjeeezzzuss als ik daar mijn brood mee moest verdienen zou ik echt helemaal flippen. Wat een lelijke troep. En dat is nog je beste werk ook?
Man, zoek een baan. |
tja enorm kansloze reactie
ze gaat niet voor niks naar een school om te leren aap |
gefelipiteerd!!
|
Citaat:
ik ga naar de opleiding Reclame Presentatie en Communicatie daar ga je dingen leren zoals decoreren, etaleren, maar je krijgt ook maatschappijleer, etc. etc. Later kan je winkelinrichtingen gaan maken/ontwerpen, etaleren, etc. uh.. verder weet ik er niet echt iets over te zeggen maar ze hebben ook een site: nimeto en voor de rest: bedankt allemaal :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:51. |