![]() |
C&M Profiel
wat zijn precies de profielvakken in het profiel van C&M, en wat zijn precies de vakken in het gemeenschappelijk deel?
|
Als iemand me zou kunnen helpen, heel graag! :rolleyes:
|
Heb je dit nodig voor je slaag- zak kansen...? Zal wel, whatever...
Profieldeel: *wiskunde A1 * economie1 (bij havo) *geschiedenis (2) *ckv 2/3 (muzisch/beeldend) *duits1,2 *frans1,2 (vwo zowel du1,2 als fa1,2; havo kan kiezen) (Gymnasium: Latijn??! Weet ik niet...anybody knowing?) zo is het op mijn school. scholen die geen ckv2/3 kennen bieden aardrijkskunde of een 3e vreemde taal aan of maatschappijleer2 geloof ik... Gemeenschappelijk: Nederlands, Engels, ANW, CKV1/KCV, Geschiedenis1 (vwo), LO1, Maatschappijleer1, Frans1 en/of Duits1 (hangt af of je havo of vwo doet) Dat was het geloof ik...ik hoop dat dit je wat verduidelijkt :) |
je hebt ook nog tekenen of muziek in je profiel !!
|
Dat kun je in het topic hieronder zetten.
Hij is wel wat naar onder geschoven maar toch had je best even kunnen zoeken. En daarnaast als je regelmatig hier komt had je geweten dat dit forum bestond. Binnen of buiten je profieldeel?? http://forum.scholieren.com/showthre...ht=profieldeel Daarnaast heb je antwoord al gehad. En je had je niveau erbij moeten zetten, is wel zo handig aangezien je het C&Mprofiel van de havo niet met die van het vwo kunt vergelijken qua vakken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02. |