![]() |
wat aan te doen bij avondje stappen?
Hmm wat voor kleding/schoenen/sieraden hebben jullie aan/om bij een avondje stappen??
Liefs jenn |
-Een kort shirtje, met een diep decolette
-Kort rokje -hakken -goud kettinkje met m'n naam |
Citaat:
|
Citaat:
Zebra, luipaarden zijn passé ;) |
Citaat:
|
Een lange broek, of in de zomer een rokje, en een hempje (als ik mouwen heb dan krijg ik het te warm van dansen)... en dan sportieve schoenen (maar die draag ik altijd, behalve bij galakleding)
|
een agente-outfit met leren politiepet en uniformpje
en je vriend een hondenketting die je kunt leiden jaja leuke mensen waar ik uitga |
- een beetje serieus graag anders gaat ie dicht
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bij mij verschilt t gewoon heel erg of ik zin heb om beetje leuke kleren aan te doen en waar ik heen ga.varierend van oversized trui en afgetrapte vieze schoenen tot rokje met hakken./maarja boeie
|
Ligt er inderdaad aan.
Meestal een zwart rokje/jurkje met hoge platte laarzen en een strak zwart truitje met heel korte mouwtjes. Sieraden: gewoon alles wat ik normaal ook draag. (ringen, piercings, polsbandjes en soms een kettinkje). |
Citaat:
-hippe, maar toch elegante sneakers... geen hakken want je moet natuurlijk de hele nacht door dansen -buiktasje... ja, dat is de laatste trend... en met een handtas kun je niet lekker swingen -topje/sportbh in combinatie met een navelpiercing is dat erg geil... en op de dansvloer is dat ook niet zo warm... |
Ik heb geen uitgaansoutfit nodig om in een kroeg te zitten.
|
k dacht toch echt dit ik gisteravond zoiets als dit gepost had:
ga je anders druk maken over het tekort aan grolsch bier hier thuis...... ( of heb k dat gedroomd) |
op msn zei je wel zoiets.
|
Citaat:
d'r zijn wel meer van dat soort dingen gezegd gister.... alcoholistische friese broeder van me .... :o |
Ligt aan of ik naar een feest ga of een club ofzo....
Als ik ga "stappen" doe ik meestal een rokje aan, enz, een beetje netjes...... Als ik naar een feest ga, trek ik meestal neon kleren aan (think Cyberdog) en naar een gewone club doe ik meestal een jeans aan ofzo..... ligt echt aan mn bui |
gewoon de kleren die ik die morgen aangedaan heb over het algemeen. Tenzij die al te veel naar wiet meuren en dan trek ik een ander shirt aan.
|
hmm meestal hetzelfde als ik wat normaal gesproken ook aan doe, maar dat iets wat minder warm is..dus dun truitje ipv een hoodie ofzo ..
iig niet slutty :p |
halfwijde zwarte broek meestal
gewoon beetje een leuk truitje sneakers baby g en mn haar meestal beetje netjes in een staartje |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vandaag zal het dit worden: vaaggroene ribbroek, donkergroene shirtje met speciale vorm voor te knopen in de hals met roze en geel biesje, sportschoentjes met blauwe veters. Al mijn oorbellen en prulletjes zoals gewoonlijk. En ook nog een blauw sportvestje-ding met grijze mouwen.
|
Citaat:
bepaalde kleding zit gewoon lekkerder als je gaat dansen, meestal hoef ik me niet om te kleden :) |
meestal niet iets heel warms ofzo, een hempje, of een T-shirtje met een broek, heeeel soms een rokje. het gaat mij erom of het lekker zit en of het een beetje opvallend is.
en geen hakken, want als je gaat dansen of je moet grote afstanden lopen (als er geen trams meer rijden) dan is dat niet zo lekker voor je voetjes :( |
Ik doe met uitgaan meestal juist wel schoenen met hakken aan anders ben ik zo'n kleintje :o
Voor de rest niet veel bijzonders |
gewoon een heupbroek en een shirtje
kijk ik heb niet veel nodig om leuke jonges te versieren ;) |
meestal verkleed ik me wel.
maar ik doe meestal niet veel speciaals aan. ligt er ook aan waar ik heen ga. als ik naar een cafe ga of een kraakfeestje dan trek ik meestal gewoon een wijde broek met strak t-shirtje aan. maar als ik naar een drum´nbass-feestje of cyber-iets ga doe ik meestal een rokje aan.. dan besteed ik ook wat meer tijd aan mn make-up. meestal neem ik gewoon een schoudertas mee als ik geen broek aan heb met zakken waar alles inkan. dat danst nog wel redelijk. en anders dump ik mn tas bij wat vrienden die als zombie´s op een bankje zitten te spacen. die zitten daar dan meestal toch gegarandeerd langer dan een uur. |
Citaat:
|
Meestal gewoon kleren die ik ook naar school aantrek, maar toch niet dezelfde als de rest van de dag. Schoenen vooral relaxt, ik haat het echt om op zo'n kruk vast te zitten omdat je tenen krom staan.
|
meestal conan the babarian outfit> doet t goed bij de vele priscillas, wandas & anitas ;)
|
Citaat:
|
ik heb altijd alleen maar een tuinbroek aan.Ik heb geen andere kledingstukken.
|
t-shirtje
broek schoenen what else? |
Citaat:
Vind ik te warm :p |
Citaat:
:p |
Citaat:
*roze zucht* |
Gewoon wat ik doordeweeks ook aan heb.
|
broek met uitlopende pijpen (spijker) en mn Koekimonster truitje, of mn Mr Bean truitje van de Large. En sportieve schoenen
|
eh, gewoon normale dingen heb nie echt speciale uitgaanskleding...
|
meestal hou ik gewoon aan wat ik aan had, maar dan doe ik er meestal wat anders nog bij, iets speciaals in mn haar of felle make-up.
|
niet echt iets heel speciaals maar toch wel dingen die ik minder snel naar school aan zou doen.
|
Euh zaterdag had k een wit spijker rokje met een zwarte net panty en mn lonsdale polo aan :p
|
Citaat:
Ben het hier mee eens. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09. |