![]() |
Mij alleen
Ik pak de hoorn en draai
stilzwijgend jouw nummer ik hoor mijn stem ver weg jouw stem zacht omarmen. Ik wil niet dat die woorden ons alleen laten, ons alleen vertrouw ik niet. Ik neem mijn leven in mijn handen, neem het van je over en laat in verwarring mijn dromen vallen. Ik wil niet dat die illusies mij verlaten, mij alleen vertrouw ik niet. Zonder woorden en illusies, ben je weg. |
Je bent uitgenodigd op mijn afscheidsfeest, 29 Mei, want ik ga drie maanden naar India
Je gedicht leeft, het is als een fysieke vorm die voor interpretatie vatbaar is. De randen zijn niet per definitie grenzen, er kan energie nog buiten zitten, zoals de aura van een mens een meerwaarde geeft aan een mens. Het is flexibel. |
Citaat:
Citaat:
Maar ja, jij bent goed in mooie woorden vinden ;) xxxx |
mooooiii heeelllll mooooooiiiii :eek: whow......
*valt helemaal stil* xxxxx lieselotte |
Het feest begínt op 29 mei om 9 uur, maar gaat door tot diep in de ochtend van de 30e mei, dus dan kan je ook nog langskomen (na tien uur 's ochtends beginnen we wel op te ruimen denk ik). Anders weet ik niet of we ooit nog de kans krijgen.
|
Mooi; vooral met de onherkenbare muziek van m'n zusje op de achtergrond. You should try it sometimes... m'n zusje.
|
ik vind je naam ironisch , je gedicht in ogenschouw nemende
|
Citaat:
Dat wil niet zeggen dat er geen gevoel in je omgaat en dat je over sommige dingen minder positief kan denken :D |
fannie, kvind deze echt heeeel erg mooi, gaak uitprinten
zo'n mooi gevoeletje en zo herkenbaar al weet ik niet waarom... zo mooi... |
mooi, het heeft een prachtig ritme waar je helemaal bij wegzweeft
n de eerste strofe moet je er even in komen maar daarna.....wauw |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:06. |