![]() |
[HAVO] wat had je van het examen verwacht toen/nu?
Hai mensen!
Ik wilde even weten of het examen was wat je er van verwacht had? Of heb je het onderschat? Ikzelf had het examen wel wat helderder verwacht. Ik ben namelijk niet echt goed in dat inzicht-gedoe. I'm the fact-girl. Bij het nakijken heb ik mijn minimum benodigde cijfer meestal iets erboven gehaald terwijl ik er wel goed voor stond met mijn SE-gemiddeldes: moest 3'en halen en twee 4'en. het resultaat viel mij zwaar tegen! :( ergens hoop ik dat ik niet goed ben in nakijken en voor alles een 6/7 gehaald blijk te hebben... :rolleyes: the dream goes on... morgen laatste examen, heb duits! 4.9 min. halen! Ik hoop dat het lukt. Voor ak sta ik nml lager dan een 5.5 .... dat wordt fanatiek teksten oefenen strax. |
ik had de examens echt wel wat makkelijker verwacht..vorig jaar zeiden ze allemaal dat examens makkelijker waren dan schoolexamens..nou mooi nie dus..heb alles verneukt volgens mij..behalve nederlands..maja..dat was ook makkie..maja..ik hoop dat ik duits goed doe en dan is het of geslaagd of herkansing..hmm.. :confused:
|
Bij mij gaat het juist lekker. Heb maandag en dinsdag nog Natuurkunde en Scheikunde. Maar die vakken vind ik niet zo moeilijk. De andere vakken heb ik allemaal goed voldoende afgesloten.
|
Ik vind eigelijk wel dat dit topic geschikt is voor Havo, Vwo en Vmbo. Dus haal ik het [havo] weg, okay?
|
ik had verwacht
dat ik het had onderschat :o maar dat viel wel mee |
Ik had toen van het examen verwacht dat t echte voorbereiding zou zijn op HBO en dat ik misschien wel vooraf zou moeten gaan leren. Maar dat bleek niet zo te zijn, kheb gewoon tzelfde gedaan als de afgelopen 5 jaar en slaag waarschijnlijk nog wel.
Iig die hoop koester ik wel :D |
Ik had verwacht dat het echt dik stressen zou worden 2 weken lang, en tot diep in de nacht leren enz., zo'n beeld heb je er altijd van. Maar ik vind het echt superrelaxed, ik presteer nu beter dan normaal op school, vind de examens niet al te moeilijk (afkloppen) en echt superveel doe ik niet eens (y)
|
Ik had verwacht dat het makkelijker zou zijn, en daarom heb ik ook weinig geleerd... Ik hoef ook niet erg hoog te halen, en mijn punten op mun eindlijst kunnen me vrij weinig interesseren...
Tis wel leuker als je een 7 staat ipv een 6je, maar ach... Om daar nou een middag extra voor te gaan leren zie ik ook niet echt zitten... Anyway, ut komt allemaal wel goed... Tot nu toe valt het wel mee allemaal.. Ik haal wel steeds mun gemiddelde omlaag, maar sta tot nu toe nog voor alles een 7, behalve voor Frans misschien niet meer... KUS! |
Ik had verwacht dat ik er wat meer tijd aan zou moeten besteden, maar dat valt dus wel mee. :)
|
Ik had verwacht dat er geen fouten in de examens zouden zitten, maar de helft van die dingen is echt een zootje.
Het is makkelijker dan ik gedacht had (onze schoolexamens zijn nogal pittig) en ik maak me nu helemaal geen zorgen meer. En ik hoef ook niet 24 uur per dag te leren ofzo, dus dat valt ook mee. |
nou, ik had het wel wat anders verwacht. misschien makkelijker, misschien ook moeilijker. ik weet niet precies. ik weet wel dat ik wiskundeB1 makkelijker verwacht had.
natuurkunde en scheikunde moet ik nog volgende week. niet mn sterkste vakken. maar als t goed is heb ik tot nu toe nog geen enkele onvoldoende, mag dus 1 van hun al minder maken. agh... ik zie dinsdag wel hoe t gegaan is. |
Had het echt moeilijk verwacht en gedacht dat ik er telaat aan begonnen was dat ik het niet kon ect ect.
Maar Ik heb nu nederlands LV, Engels, Wiskunde en Duits gehaald en ging Prima!! Voor Nederlands tussen de 7 en 7.6 Voor Engels tussen de 5.8 en 6.4 Voor Wiskunde tussen de 7 en 7.5 Voor Duits tussen de 5.8 en 6.4 Moet maandag nog Economie en Biologie En Dinsdag Nederlands Sv. Maar Wiskunde viel zoo erg mee!! Was zooo simpel Ik stond door mn SE cijfers een 4.7 en nu met een 7/7.5 ben ik dus lekker geslaagd voor wiskunde. Duits viel eerst beetje tegen had het idee dat ik hem hellemaal vernuekt had maar ik had mooi een 5.8 tot een 6.4 En in de klas haalde ik daar altijd 4-ren en 5-en voor... TJAKKA!! |
Ok mensen! bedankt voor jullie reacties / en ook voor de peeps die nog wat posten! En die verandering v/d titel is no problemo. Maar dat had ik al in P.B gestuurd!
Duits heb ik wel goed gemaakt! dus dat viel dan weer wel mee ;) |
In 4 en 5 Havo hoor je allemaal horrorverhalen van leraren die je proberen te overtuigen dat het o zo moeilijk wordt tijdens de examens. Gelukkig vragen ze erg veel basisdingen op de examens, dus het is me allemaal erg meegevallen :).
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:44. |