![]() |
{hiphop} albums en concerten
ik vond eht wel weer een tijd voor zo'n topic.
Ik heb net dat nieuwe album van Jaylib (Jaydee en Madlib) gedowload als je van stonesthrow dingen houd is deze zeker vet! en binnenkort (19 juni) dus wildchild, dj romes, melo-d etc! iemand verder nog aanraders? |
Soulclap!!
Openlucht hiphop jam vanaf 13.00 tot 22.00 kun je de volgende artiesten verwachten: The Proov, Master Surreal, Skiggy Rapz, Lefties Soul Connection, Blocnotes, Straight A's Entertainment, Soul Sonic Enschede, Abstract Dialect en de winnaar van Oogst van Overijssel categorie Hiphop Host is Mc Deams. Verder is er een een chill out, stands met hiphopgoodies, exotic soulfood en een graff slide show door Same. http://145.18.183.19/harm/gfx/adres/soulclap.gif zaterdag 5 juli 2003 de buze, Steenwijk (waar de fok ligt dat?!?!) voorderest niet veel bijzonders, parkpop met de la soul komt nog en ozomatli komt naar de effenaar.. en de 12" van Brother Ali - A room with a view is echt : (y) (y) (y) (y) (y) en die jaylib moet ik nog checken, ben niet zo'n superfan van Madlib maar Jay Dee is echt dope (y) |
Steenwijk ligt niet zo gek ver van Zwolle af of iig in de buurt van en het heeft wel een treinstation.
|
dinsdag 27 mei Melkweg Amsterdam
Boot Camp Clik: Cocoa Brovaz / Smiff 'n Wessun / Black Moon / Ruck (Heltah Skeltah) maandag 9juni Paradiso Amsterdam Public Enemy verder veel dutch hiphop overal Rat (en ik blijf die cd winkels maar vragen wanneer die nieuwe Gangstarr(the ownerz) nou eens binnenkomt want hij had er al moeten zijn) |
tja ben totaal niet into hiphop
maar vanavond was volges mij de opening van fototentoonstelling van hiphopcultuur in us in de MU , rond jaren 80 enorm mooie fotos... ook erg leuk maar goed vanavond waren dj's ect...wel gaaf :cool: (voor geintereseerde: MU is in witte dame in eindhoven, 5 min lopen vanaf station) |
Boot Camp Clik: Cocoa Brovaz / Smiff 'n Wessun / Black Moon / Ruck (Heltah Skeltah)
dat komt ook in de effenaar in Eindhoven maar goed.. bagger VANAVOND IN UTRECHT EL-P, Mr Lif, RJD2 maar goed, ik kan niet.. rijden geen treinen.. :/ en albums, een oudje, maar een van de allervetste: Self Scientific - The Self Science en nieuw: Dj Format - Music for the mature b-boy |
Laatst o.a. Aceyalone - Accepted Eclectric gekregen, wΰt een vette CD zeg.
|
Citaat:
|
mooi album van voormalig mc
Dwele - subject mooie teksten,mooie stem,lekkere beats mix van hiphop,jazz,neo soul Rat |
Misschien dat ik wel even een SAME trowuppie kom halen op Soulclap. Want dat is wel erg verleidelijk !
http://www.blockjam.nl/2003/images/intro.jpg ΙRG dope graff line-up, en on-stage ook niet de minste, vorg jaar was het zwααr dope, en verwacht hetzelfde van dit jaar. Verder moeten jullie alles van Zeb Roc Ski downloaden ! |
21 juni in de mekweg treden Anticon-allstars op met o.a. Sage Francis...verder heb ik weinig tijd (en geld) gehad om me op de hoogte te houden van nieuwe en vette cd's...zit er ook niet zo heel diep in...dus beetje moeilijk om op de hoogte te blijven :(
|
http://www.area51skatepark.nl
20 21 & 22 juni feat o.a phatkat , wildchild , melod dstyles [ beatjunkies ] imadodattaz krewcial terilekst en de KEMPHANUUH :D + meer http://www.area51skatepark.nl/images/areaopen.gif dope dope dope, en pas voor drie dagen kost ook maar 30 euro (y) en het is ook nog eens in Eindhoven |
Wat releases:
June 10: Joe Budden Joe Budden June 17: Ugly Duckling Taste The Secret King Geedorah (MF Doom) Take Me To Your Leader PMD The Awakening Killah Priest Black August June 24: KRS-One KRStyle Gang Starr The Ownerz Madlib Shades of Blue Black Eyed Peas Elephunk July 1: Scratch Perverts - BadMeaningGood Grand Agent Fish Outta Water Party Fun Action Committee Lets Get Serious Battle Axe Lyrics of Fury 2 July 8: A-Team (Aceyalone & Abstract Rude) Lab Down Under Mr. Brady Dirty Keith Murray Hes Keith Murray Defari Odds and Evens Louis Logic Sin-A-Matic Dudley Perkins A Lil Light July 22: J-Zone - $ick of Being Rich Spymob Sitting Around Keeping Score July 29: C-Rayz Walz Ravipops Cage Weatherproof EP Schoolz of Thought From Thought To Finish August 5: Viktor Vaughn Vaudeville Villain August 12: VA 7 Heads Are Better Than 1 |
D-Styles & Melo-D 19 juni in de Melkweg (y)
kan niet wachten :cool: |
En die nieuwe Gangstarr is toch dope (y)
Rat |
Roc was je nog naar wildchild etc geweest?
ik had tickets via hiphopagenda :confused: hahah was wel dope! alleen helaas wildchild gemist doordat er veeeeeel tijd zat tussen dat vooractje en d-styles en melo-d en wat ik van em hoorde vond k nou niet zo...hoorde later dat het wel vetter werd. |
Prime Cuts van Premier is ook goed...
Najah, eigenlijk is bijna alles van Premier goed... Ga denk ik nog wel naar Cypress Hill in 013, op de 30e juni... |
ik ga naar blackalicious 8 juli
zaterdag bootfeest misschien en verder weet ik nog niet.... en anticon was geweldig (y) |
Citaat:
|
is 4 juli ook blackalicious?
8 juli is klein optreden maar met nog wat dj's hierzo vandaan.... |
Citaat:
mja, ik ga de 6e op vakantie.. en kom de 3e ofzo terug uit Duitsland.. Nja, dan gaan mn ouders echt wel zeuren als ik niet die paar daagjes thuis ben... |
ja das waar ja....:(
t zou wel leuk zijn :) iemand zei dat blackalicious live wel een beetje populair achtig is.... :confused: |
mhh blackalicious in amsterdam? where?
naja mayb ga ik dan wel......heel mayb. maar ik denk eigenlijk gewoon Knock out de 4e in de melkweg hiphop en een dancehall zaal hahaha. en hopen dat ik deze x niet zo vroeg wegmoet (de bob moest werken the next day vorige x :() iemand trouwens die Beyonce remix van In da Club gehoord? in 1 woord: hahahahaha maarja ik moet zeggen het is wel glappig. |
Citaat:
|
ekko utrecht...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18. |