![]() |
Welke muziek
Welke muziek heb je op dit mometn in je cd-speler/winamp list/mediaplayer list/discman ect....
En had je liever gehad dat er wat anders in stond/zat? Me have Qaurashi - Jinx in winamp en Kittie - Spit in discman... |
crosby stills nash & young - deja vu
in de cd spieler :) |
Autechre - Incunabula
in de cd speler |
in mn cd speler mighty mighty bosstones en in mn discman mad sin
|
Ik heb Qaurashi alweer uit me winamp playlist gehaald.... bij de mp3's zitten van die fuckin bliebs in het midden van de tracks en 3 tracks zijn er totaal mee geinfecteerd :( (n) :confused:
|
in cd speler: stone sour, guano apes en lostprophets (hep 3cd wisselaar :D
in discman: 36 crazyfists |
Citaat:
Cool he das mijn smaak..... Lostprophets heb ik wel niet .... ruig? (y) |
Heb over 5 minuutjes Evanescence - Fallen in me winamp list zitten.... Ik ken et eigenlijk niet....... maargoed zal wel goedkomen.
Is Fallen of die self-titled album beter? |
Ik heb nu de nieuwe van Darude aan :)
Heerlijk nummer - music, hierna volgt Blaulicht112 - Achterbahn Dit duitse nummer is in nederland ook niet bekend, echter vind ik dat ook niet zo raar, geen punt. Je kan op de site van de move-it een demo vinden van dat nummer, althans, het is de achtergrond muziek van die site. Dus dat is wel heel leuk. Ik vind het een lekker nummer, stampt je lekker wakker. Klik hier voor de MoveIT-site René |
cd met iced earth, blind guardian, arkangel, metallica, ignite, goo goo dolls, satanic surfers, I against I, tracy chapman, suicidal tendencies
|
culture beat - mr. vain
haha old skool |
Rosenberg Trio - Nuages in Winamp.
In m'n cd-speler zit A Storm In Heaven van Verve maar die staat niet echt aan nu. |
cd-speler:
zelfgebakken emo-compilatieding vans warped tour 2002 comp. alkaline trio - from here to infirmary |
Discman - DJ Marky - The Brazilian Job
CD-speler - zelf gebrande cd met Latin house |
Discman: Marilyn Manson - Golden Age... (Net gekregen dus even luisteren of hij goed is)
CD-speler: The Mission - Childeren |
lp: pink floyd
cd: eels |
oja vergeten: in de platenspeler zit Abbey Road.
En winamp is nu Maggot Brain van Funkadelic |
cdromdinges: Jeff Wayne - War Of The Worlds disc 2
cdspelert: Aerosmith - Nine Lives minidiscspelert: mdtje met Dream Theater - 6 Degrees Of Inner Turbulence disc 2, zootje Body Count en Labyrinth muziekjes erop |
discman: Guns 'N Roses - Appetite For Destruction
cd speler: Clannad - Pastpresent mp3: net Pearl Jam - Better Man erg vaak geluisterd |
The Clash in Me Winamp.
Mephiskapheles en de Mighty Mighty Bosstones in me CD Speler |
In m'n discman zit NIN - Live, and all that could have been
En in m'n CD speler zat gister o.a. Dimmu Borgir.... niet mijn muziek, maar vriendje wilde z'n CD ff horen.. :D .. :) |
Citaat:
|
lp:
the doors - LA woman cd-speler: dj shadow - endtroducing discman: oorgasm 13, 15 tracks voor de toekomst (gratis OOR cdtje) |
LP hellacopters/cream of the crap
CD speler AC/DC/powerage DISCMAN nitwitz/dark side of the spoon |
satanic surfers in mijn cd spelertje
deftones in mijn discman |
in m'n CDrom zit nu Radiohead - The Bends
CDspeler zit Never Mind The Bollocks van de Sex Pistols |
Citaat:
hep ook ruiger (denk aan children of bodom, cradle of filth) |
momenteel Aborted - Goremageddon (y)
|
ik heb nu Alphaville aanstaan in mn winamp
in mn discman zit volgens mij eye candy van mis-teeq en in mn cd speler zit Elephant van the white stripes |
Citaat:
ik ben die kwijt weet jij er iets van? :o |
discman : een gebrand cd'tje met eh.. alles van jeff buckley tot manowar :P
|
Blood Brothers-Burn Piano island, burn
|
|
Cd speler: Teen Foot Pole - Insider..
Dsicman: Reel Big Fish - Favorite Noise.. |
discman: Audio Karate
|
Discman: Project Pitchfork
Mp3: Vast- You |
MP3 --> Mark Knopfler - Junkie Doll (mjam :-)
|
minidisc: cirith gorgor
stereo: enslaved, nokturnal mortum en immortal |
Discman - Opeth - Blackwater Park.
|
Fela Kuti - Zombie doet m'n winamp.
Tori Amos bezet m'n cd-speler met Scarlet's Walk. |
Winamp: Smashing Pumpkins - Tonight, Tonight
Discman: Vertical Horizon - Everything You Want Cd-speler: Titanic Soundtrack |
Citaat:
|
in de discman: bronx casket co
in de cd speler: een gebrand cdtje met allemaal verschillende nummers, oa chaostar, dargaard en type o negative in de kazaaplaylist:veel...nu draaiende annihilator - phoenix rising |
Citaat:
welke cd van de Tendencies? |
Radiohead-Ok computer in cd-speler
Tool-Aenima in discman. |
Citaat:
in de cdspeler: interpol- turn on the bright lights in de discman- the yeah yeah yeah's- fever to tell winamp- solex- pick up |
mp3 speler: Slayer - Reign in Blood, Divine Intervention & Skycamefalling - 10.21
winamp: Engineer Wreckin Tha Decks! (Third School of Thought LIVE!) cd speler: Tool - Salival |
Citaat:
en die onderste ben ik kwijt:( boehoe :| uhm in mn discman heb ik Katatonia - Viva Emptiness (y) met dank aan Nanaki :) |
vnv nation - empires (in mn discman)
placebo - without you i´m nothing (in mn cd-speler) en op mn pc staat teveel in mn playlist. |
winamp -> bodyjar
discman -> voodoo glow skulls |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:33. |