![]() |
WC3<<<<< ik zoek,ik zoek
Beste mede-warcrafters....ik zoek UD- HU spelers die AT willen.
Heb 2 acc...in lvl 8 en de ander lvl 6(ghouls) Ik ben een zeer goeie spellcaster met HU en zeer goeie Micro'er met UD. Tevens ben ik met UD al aan het voorbereiden voor de crypt lord(Heil hem). Dus wie wil er AT??? berichtjes over wc3 tactics enz. hier aub. Lapras Coenwullems <<<< acc name's |
Voor vragen en/of mededelingen die te maken hebben met het onlin spelen van een spel kun je beter op het forum van dat spel posten, aangzeien je daar waarschijnlijk een wat grotere kans zult hebben.
|
Ik speel ook warcraft, ik wil niet vervelend zijn, maar als jij echt lvl 8 bent en je vind jezelf goed, moet je je schamen. Ik ben ook niet erg goed, maar met de doorsnee lvl 8 veeg ik de vloer aan. Als je lvl 15/16 bent begin je het spel een beetje te snappen.
Los daarvan wil ik opzich wel AT met je doen hoor, alleen speel ik enkel NE, en ik doe geen mass casters ofzow. Gewoon dryads/hunts/bears ofzow. Ik ben trouwens lvl 11 met RT, en lvl 8 met solo. |
lvl 8 en 6 is alles behalve hoog
ikzelf ben heb lvl 11 met RT moet nog 55 wins en ik heb t blauwe draakicoontje t probleem is die kankerallys NOOBS!!!! |
Citaat:
en, zoals ik al zei, lvl 8 en lvl 6 zijn n00bs |
vooral de franse spelers kunner er geen zak van, ik was eerst ook op een nieuwe account lvl 8 (rt account) en telkens kreeg ik een franse n00b die nauwelijks wist hoe hij casters moest bedienen.
zucht.... |
inderdaad solo spelen de goede spelers!
Maar team is wat meer ontspanning! |
Damn jullie zijn zo slecht he :rolleyes: ...allemaal noobs???
Level zegt niets,das oud nieuws Een level 23ér kan een nieuwe acc maken...so what big deal. en ik beloof je,ik ben alles behalve slecht,al die online tacs kent ieder. :p nee,level zegt aboluut niets. De vraag was ook duidelijk,ik zocht iemand die AT wou...solo speel ik vaak zat,,, |
Citaat:
Los hiervan wil ik best wel AT met je doen, ik heb een lvl 11 RT acc en een lvl 8 solo acc. |
8 en 6 is alles behalve hoog
ikzelf ben heb lvl 10 met RT moet nog 110 wins en ik heb t blauwe draakicoontje t probleem is die lag & de n00bs |
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn genoeg goede spellers die met elkaar AT willen doen. Maar ze kijken wel even naar je stats voordat ze AT me je willen doen. Ikzelf ben ook niet zo goed en dat komt gewoon omdat me computer lagt, gelukkig wordt dat binnenkort opgelost. :D |
Citaat:
en nog twee die ik beetje gebruik; 35-74 en code-of-energy (lvl 7 of 8 ofzow) Verder nog deurknop, maar daarmee loop ik nieuwe strats uit te proberen |
Citaat:
Maar ik zelf ook niet. Ik speel sinds het begin met de account pronoob.http://www.battle.net/war3/ladder/wa...erName=pronoob En deze:http://www.battle.net/war3/ladder/wa...yerName=TeRRan[DF] Ik wil wel een keertje AT doen als ik weer schijf ruimte heb, dus niet meer lagt. |
Arr die laatste is verkeerd
Het is: TeRRan[DF] |
Ik heb ook nooit gezegd dat ik goed was, ik ben alleen zeker niet slecht al zeg ik het zelf.
Maar om eerlijk te zijn ben jij misschien wel slechter dan ik. Je hebt meer verloren dan gewonnen, zowel bij Solo als RT, en niet zo'n beetje ook, en lvl 7 en 9 zijn ook niet zulke indrukwekkende cijfers. |
Citaat:
Ten eerste ik speel al vanaf het begin met deze account. En ten tweede lag ik in heel veel games en is het lastig om op redelijk niveau te spelen. Ik krijg binnenkort hiervoor nieuw geheugen zodat ik hem misschien wel beter kan draaien. En ik flikker er nog een helezooi van af. |
Die necaris acc van mij is ook al vet oud, ik stond eerst 17 wins 27 losses, en toen ben ik een hele tijd gestopt. Kheb de boel nog beetje recht weten te trekken. Wat voor ras speel je trouwes?
|
17 WINS 27 LOSSES, JEZUS
Citaat:
dan heb je hetzelfde probleem alleen afgelopen weekend leavden steeds allys, en als er 1 leaved gaat de andere ook meestal en 3 verschillende rassen is ook geen pretje by the way: ik hoef nog maar 54 wins en ik heb het blauwe draakje in at moet ik altijd tegen gosus (laatst 44 wins, 4 losses en 64 wins, 4 losses;;; 7 wins,0 losses in AT hadden ze) terwijl mn broertje steeds tegen noobs mag (1 wins, 8 losses) hij heeft dan ook 9 wins en 2 losses |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het een beetje zinloos om steeds een nieuw accout aan te maken. Ik wil wel eens 1v1 tegen je of AT met je ,zet me maar op je friend list, pronoob is de naam. |
k
ik ben pas wc3 beginne spelen dus vraag ik hoe kan je je level zien? en heeft dit effect op je spel als je hogere level hebt (bv betere hero ofzo)? |
Citaat:
-typ in het chatvenster /stats -als je in de chatbox zit, staat er een nummer voor jou naam -als een match wordt geladen, staat er ook een nummertje voor je naam Hoe hoger je lvl, hoe beter je tegenstanders worden. Meer doet et eigenlijk niet. |
Citaat:
En nee daar kan je geen level voor krijgen. |
:). elluw once again. Ik zoek nog steeds goeie UD spelers om te Teamen.
Ben op moment lvl 25 en hoogte rank is 500. acc. Name = Lapras Wil wel weten hoe vaak jullie gamen, en hoe jullie acc.. progress gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:36. |