![]() |
Slaag en zak regelingen
Hey!
Ik doe nu vmbo TL en ik heb al zeker weten een 5 gemiddeld gehaald... nu mag ik 2 5en halen,... 1 5 en nog een 5 maar daar moet wel compensatie tegen overstaan .. en dat heb ik. Hoe zit het nu met de herkansingen? kan ik dan nog een 5 halen ( gemiddeld ) en dat dan herkansen? Ik zit met een groot probleem! :( |
Ik weet nie hoe ut op vmbo zit...
Maar op havo en vwo kun je één 5 en één 4 halen, maar dan mogen ze niet allebei in profieldeel... Eigenlijk kun je dus nóg een 5 halen, en die dan herkansen... daarvoor moet je dan een 6 halen, en dan ben je geslaagd... Ik hoop dat je ut een beetje snapt, en dat je er wat aan hebt! Anders ff navragen op je school! KUS! |
Ik snap het geloof ik niet helemaal...of wel: Je hebt twee vijven gemiddeld met compensatie en je vraag is of je met de herkansing dan gemakkelijk gemiddeld een vijf kunt halen? Dat ligt er aan wat het gemiddelde van je schoolexamens is, lijkt me. Of heb je drie vijven en wil je dus één van die drie herkansen...? Anders is het ook niet nodig, toch?
|
Citaat:
Ik mag 2 5en halen, 1 vijf normaal... en de andere moet ik compensatie voor hebben,.. nou daar heb ik een 7 voor als compensatie. Maar ik heb nu al hoogstwaarschijnlijk een 1e 5 binnen op mijn eindlijst.. maar nu krijg ik nog een vak waar ik slecht in ben en waarschijnlijk ook al een 5 gemiddeld voor ga staan... dan heb ik al 2 5en verbruikt... maar stel dat ik nou nog een 5 gemiddeld kom te staan voor engels... kan ik die dan herkansen? Want een herkansing telt toch als je bijv te veel onvoldoendes hebt en er 1 van wil herkansen om het examen te halen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:55. |