![]() |
Welke musical...?
Ik zit heel erg te twijfelen naar welke musical ik zal gaan (allemaal is een beetje duur ;)), misschien kennen jullie één of meerdere van de musicals en kunnen jullie zeggen wat jullie er van vonden en mij 'tips' geven ed...? Ik vond Elisabeth en Aida erg mooi, Saterday Night Fever vond ik niet echt super...dit om een beetje een beeld te geven van waar ik van houd ed.
1. The Sound of Music 2. Grease 3. Romeo en Julia 4. 3 Musketiers 5. Hamelen 6. West Side Story (Als je een andere musical weet, laat het gerust weten. ;)) |
van de musicals die jij noemt ben ik alleen naar de sound of music geweest. ik denk niet dat dat een musical voor jou is, als ik naar de andere twee musicals kijk. ik vond zelf elisabeth en aida ook erg mooi (saturday night fever ook trouwens) en vond deze musical daarvoor te weinig diepgang hebben en te luchtig.
't is wel een heel ander soort in elk geval. |
De musical Home is erg leuk. Die moet je zien. Maar je moet wel snel zijn!
ciao, Beloved |
Citaat:
|
mamma mia!
die lijkt me echt tof. maar dat komt misschien ook wel omdat ik zelf iets met abba heb gedaan afgelopen jaar, ter voorbereiding op deze musical. |
mama mia! lijkt me ook heel gaaf!
Hamelen word ook super! (ga ik auditie voor doen :P) 3M is saai! :o de leewekoning! lijkt me ook superrrr! xxx |
Citaat:
Romeo en Julia en 3 Musketiers lijken me meer geschikt aangezien er meer diepgang in zit. Alhoewel er over de 3 Musketiers veel negative resensies van zijn geschreven, toch? Of heb ik het nu mis? Hamelen en West Side Story ken ik niet. Dus daar kan ik niks over zeggen.. |
Citaat:
Als je Aida en Elisabeth leuk vond, kan je et beste naar 3 musketiers gaan denk ik:) Dat zijn allemaal grote uitgewerkte verhalen met drama liefde en spanning. Saturday Night Fever past meer in het rijtje van grease, west side story..gewoon een redelijk oppervlakkig en vooral leuk verhaal. Meer show en vermaak zeg maar:) Bedoel je met Romeo & Juilet, a Caribean Xperienz? dat is een hele leuke musical in een surinaams tintje..echt voor jongeren en heeft goede recensies gekregen. Maar niet echt in de stijl van Aida en Elisabeth uiteraard. (geen joop vd ende stijl/budget:D) Hamelen ken ik nog niet, heb alleen een stukje gezien bij de musical awards. Sound of music is meer een familiemusical, maar goed dat verhaal kennen we nu wel denk ik dan:P |
Citaat:
Citaat:
Romeo & Julia en 3 Musketiers heeft nu de meeste +jes, geloof ik...nu nog even onopvallend aan m'n vriend vragen wat hem leuker lijkt ('t is een cadeautje ;)). :D Bedankt allemaal! :) (Meer reacties zijn natuurlijk altijd welkom! :)) |
Citaat:
Citaat:
Anyway, succes nog met kiezen:) maar zal wel lukken he |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37. |