![]() |
Beste, leukste, mooiste, coolste ANIMATIEfilms?!
Welke Animatiefilms vind je het allerleukst/ best/ coolst/ grappigst?
Welke Disneyfilm? Welke andere-animatie-film? En welke computeranimatie-film? :P |
uhm ja die zijn er veel
ik noem er gewoon een paar Spirited Away Princess Mononoke (en andere van de zelfde maker) Die film die vorigjaar de oscar voor korte animatiefilm had gekregen.(ben de naam vergeten :o ) Akira Blood The last vampire Ghost in the Shell |
als ik nu vrouwtje-theelepel zeg.. lachen jullie mij dan uit??
en de leeuwenkoning natuurlijk!! |
Lion King! Geweldig (y)
En ehm.. Spirited Away (nog niet helemaal gezien :o maar die lijkt me heel leuk), Akira, en nog wel meer waarvan ik de titels niet meer weet :o :P |
one froggy evening
duck amuck what's opera, doc? de drie klassiekers van Chuck Jones (y) |
2 favorieten:
The emperor's new groove van Disney (GEWELDIGE humor, echt, alleen het einde is zwaar disney, maar verder (y)) en Spirited Away (bijzonder origineel). |
The Lion King en Ice Age zijn echt geweldig (y)
|
Lion King, Shrek, Monsters Inc., Ice Age, Antz.. kvind t allemaal erg goed. En zo grappig :D
|
Belle en het Beest en Robin Hood...die films vind iksuper!
|
Ik wil the hobbit nog een keer zien:)
|
alle lange disneyfilms tot de klokkenluider
|
Teigetjes film, Aristo katten, Jungle boek
|
Leeuwenkoning en Kenshin :)
|
Leeuwenkoning idd, Akira, Final Fantasy: The spirits within<--- schitterende film met de computer gemaakt(schitterend als in, het ziet er verdomd mooi uit), Transformers: the Movie
|
anastasia :)
|
Shrek, Kenshin enne.... The Lion King, geweldig :cool:
owja, Final Fantasy: The Spirits Within was ook gaaf :) |
euj nou das wel duidlijk !!! the lion king enne ice age enne shrek die zijn echt gewoon... die humor!! haha (y)
|
Watership down
|
Invader zim ... Victory for ZIM!!
|
Citaat:
Geniaal filmpje :D :cool: Love Hina is ook super lollig, en waarom heeft nog niemand SouthPark genoemd?!! En Mononokee en Spirited Away zijn idd de mooiste (teken-)films die ik ooit gezien heb. En Roadrunner blijft op een of andere manier ook altijd superdroog :D |
Shrek , Ice Age
|
Wat ik een mooie animatiefilm vond was The Rise and Fall of the Legendary Anglobilly Feverson, van de Nederlandse animatie/ontwerpstudio Rosto AD. Is ooit een keer uitgezonden op TV, ik dacht voor de Avond van de Korte Film bij de NPS. Een warrig verhaal maar prachtige gelaagde animatie/stop-motion. Zie ook de site. Rosto AD is ook verantwoordelijk voor veel van de videos van Anouk (The Dark, I live for you).
|
Spirited Away
|
Princess Mononoke (mooi verhaal en prachtig getekend)
Ghost In the Shell (ook erg mooi) Spirited Away (de fantasiewereld is echt heel goed bedacht) En qua humor de leukere (Disney-)tekenfilms zoals Lilo&Stitch (droge humor), The Emperor's New Groove (nog drogere humor), Toy Story 2 (die pinguin! :D) etc. |
Monsters Inc en Lilo & stitch
|
princes monoko en de lion king.....vooral de lion king vind ik nog steeds geweldig.....dit jaar komt een speciale dubbeldvd van the lion king met heeel veel extra's en supermooi beeld en geluid....die ga ik zeker kopen (y) :)
|
Spirited Away en Princess Mononoke (y)
|
je moeder en je vader
|
Citaat:
Shrek blijft beter. (y) |
Spirited Away, Princess Mononoke, Akira, Ghost in the Shell, Roujin Z, Avalon
|
Leeuwenkoning, De kleine zeemeermin, Mulan, Belle en het Beest, Lilo & Stitch, Monsters Inc., Shrek etc. etc. etc.
|
Icce age, Shrek, Keizer Kuzco ... alledrie zooo lachen ! :d
|
Monsters Inc..
Cowboy Bebop: Knockin' On Heavens Door.. |
disney: Belle en het beest = all time favorite
dan nog Watership down of waterschapsheuvel: gaat over konijntjes in een totalitair regiem van een opperkonijn, een orwelliaanse konijnenheuvel dus :) erg indrukwekkend als je het ziet op je 8ste computeranimatie: monsters in© |
ninja scroll // fist of nirth star // Invader zim / Monster inc ...dit is zijn zo ongeveer de vetste
|
Grave Of The Fireflies (zó mooi, daar heb ik geen woorden voor)
Shrek Akira DBZ: The History Of Trunks (FUNimation)(magistraal....muziek is prachtig en et verhaal erg goed) |
Disney: Aladdin en Robin Hood
Andere: Kenshin OAV en Noir Computer: Shrek en Ice Age |
Transformers: The Movie
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32. |