![]() |
(tekening) Elf
|
gaaf hoor :)
|
Als ik alles los bekijk vind ik hem niet zo...'k vind d'r bv iets te dik, haar benen iets te kort, haar armen/handen zijn niet echt mooi afgewerkt, de vleugels zouden onder wat smaller moeten zijn (vind ik) ed...maar als geheel vind ik hem wel mooi, voornamelijk denk ik ook door de kleuren. :)
|
De zwarte strepen erin passen niet zo mooi bij het geheel maar verder vind ik het precies een elf, echt mooi
|
het heeft echt iets sprookjesachtig ovre zich, iets magisch... :) mooi gedaan.
|
het haar stoort me een beetje
voor de rest mooi :) mooie kleuren |
mooie kleuren idd:) alleen zie je nog het streepje van haar hoofd (onder dr haar) zitten? en dr rechterarm is een beetje vaag
|
Ik vind 'm heel mooi, heel magisch inderdaad, vooral door die kleuren en het wit om de elf heen.
Maar ik heb niet zoveel verstand van dit soort tekeningen, dus commentaar laat ik aan anderen over ;) |
sluit me aan bij bovenstaande..
zitten veel foutjes in...maar kleurgebruik is wel gaaf.. ook jammer van de voeten en ik mis echt een hele rechter arm.. maar goed...ga door |
ik vin m prachtig
|
ik ben sowieso helemaal weg van elfen, dus bij mij heeft deze tekening al een streepje voor.
Mooie sfeer zit er ook in. :) |
Fantastisch..geweldig kleurgebruik en mooie lijnen whi :)
|
Citaat:
|
(y) geen armen! dat wegdraaiende, gloed achter lichaam en de kleuren doen het helemaal!! de juiste atmosfeer!
|
Mooi
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:03. |