![]() |
Abonnement
Waarop heb je allemaal een abonnement? Tijdschriften, groentepakketten, serviceabonnementen... ik ben nieuwsgierig.
|
een gratis abbo op de large, meer niet
|
Op Aloha en een mobiel abbonement.
|
Volgens mij heb ik nog een abonnement op de Donald Duck.
|
op me autoverzekering
|
IS
De Journalist Trouw nieuwsbrief van Elsevier nieuwsbrief van Kamernet nieuwsbrief van t ministerie van Volksgezondheid ( :confused: ) euhm, dat was t ongeveer denk ik. |
Op de Donald Duck
|
Citaat:
'k heb ook een OV-jaarkaart...kun je ook zien als abbonement... |
Citaat:
lijkt me namelijk wel interessant (echt waar :o ) |
Volkskrant
Vrij Nederland Psychologie Magazine |
Donald Duck
Donald Duck Extra Tribune Unzip |
Alleen op mijn T-mobile telefoonabonnement. :)
|
Citaat:
|
Natuur & Techniek
Kijk Vodafone abbo. |
Gsm...
|
Ik heb een abonnement op de Cosmopolitan aangevraagd + heb GSM abonnement.
|
Hmm, niets. Nou internet.
|
De yes :) *zeer spannend als het goed is staat me vriend erin volgende week*
|
Misschien moet ik een abonnement nemen op een klein-meisjesblad en allemaal seks-brieven sturen. :D
|
Voetbal International
|
Hmm.. Nu k er zo over na denk, toch meer abonnementen dan k dacht!
We hebben... de Yes, de Volkskrant, het telefoonabonnement :( , het busabonnement, het halve internet-abonnement (dubbel :( ), sportschoolabonnement, uhm.. Denk dat dit het was?? Interessant!! :D |
Fancy :o :( (ja, hij is al opgezegt, maar het loopt nog ff door)
Een paar online nieuwsbrieven (weet ik zo niet uit m'n hoofd) M'n ouders: Biologisch groentepakket Trouw Regionaal dagblad (tijdelijk) Computer totaal blad van groenlinks... Bieb en gaaaaa zooo maaaar dooooooor :o |
Bus/tram
|
Ohja heb ook nog een Bibliotheek abonnement
|
Telefoon, AutoVisie, AutoKampioen, Opgezet en GTi Tuning & Design
|
CJP, bieb, treinkortingskaart, WNF :)
|
Citaat:
|
- GAIA boekje Vrijdier + lidmaatschap
- Greenpeace Boekje + lidmaatschap - Fitness - Bieb - Internet op School - HUMO :D - Large Alles, is meer dan genoeg blijkbaar |
mobieltjuh, bib, ID-T magazine, Psygologie (ook n tijdschrift), eeh? dat was t wel.
|
De Fancy (is opgezegd, maar krijg 'm toch nog), One, Bibliotheek en verder wat internetnieuwsbrieven die ik eigenlijk (bijna) nooit lees
|
kabel internet, gsm, telegraaf, fitness, bibliotheek
|
NCRV-gids
|
De geest die tot dit lichaam behoort, mijn fysieke leven lang.
|
Hey, heeft Evito een geslachtsverandering/verjongingskuur ondergaan?
|
Citaat:
Ik heb trouwens ook nog een abonnement op de MIM (geloof ik, krijg alleen nooit meer de nieuwsbrief). En we hebben de NCRV-gids, dus dat is ook nog een abonnement. En ik krijg geloof ik ook nog allemaal nieuwsbrieven in mijn Junk Mail :D . |
Citaat:
|
Telefoon.
|
Ik heb een ADSL abonnement, een tijdschrift abonnement en dat is het dan weer.
|
fitness en ... euhrm, alleen fitness dus :o
|
Abbo op de break out en op de bieb, meer niet volgens mij....
|
Citaat:
|
Waarom moeten de meiden erbij zeggen dat het fancy-abonnement al is opgezegd :confused:
Nouja bij mij -paar tijdschriften hier thuis -de leesmap :D (nog meer tijdschriften, onder andere donald duck, prive, weekend :)) -binnenkort gsm -adsl ;) -kortingskaart trein? mag ook wel :) |
- Psychologie Magazine
- voordeelurenkaart NS Dat was het wel :) |
Euhm
- Large - Een of ander blad van wad-o-logen :confused: - Fitness - En de bieb, als ie er bij hoort - En ik geloof ook nog CJP |
Mobiele telefoon (O2)
Ziekenfonds (hoort dit er ook bij?) Lidmaatschap JOVD Lidmaatschap VVD Dan hebben we de belangrijkste al gehad ;) Ben meer een impulsieve koper. |
Krijg ook nog de Large 4x per jaar in de bus
|
ADSL, verder niks.
|
-gsm, orange
-chello -zone5300. strips, cultuur en curiosa blad |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:54. |