![]() |
wegdraaien met je ogen tijdens klaarkomen???
kheb dit bij 2 jongens wel eens gezien toen ze klaarkwamen. ogen draaien dan beetje weg en ooglid blijft half open. vond dit er beetje engig uit zien :s net alsof ze helemaal van de wereld waren. is dit gewoon ongecontroleerde beweging ofzow dan tijdens klaarkomen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jah, en 5 minuten daarna vallen we in slaap.
|
Citaat:
|
Het ziet er debiel uit ja, maar ze zijn echt even de controle over zichzelf kwijt. Ik zelf mijn ogen niet openhouden , of ik moet er echt op letten en mijn best voor doen. Ook leuk, elkaar aankijken. Maar eigenlijk kun je maar een ding tegelijk doen.
|
je hebt ook jongens die dan scheel kijken
dan nog liever wegdraaien |
Citaat:
|
of jongens die opeens "hoe hoe hoe" beginnen zeggen, zoals een aapje
of ene die opeens als een wolf begint te huilen moet ook erg zijn, maar dat heb ik nog niet meegemaakt |
tja over rare geluiden kunnen we wel een ander topic openen ;)
|
Mjah, ik vind het niet zo vreemd dat ze dat doen. Ik kijk zelf alsof ik kerm (kermen = soort huilen, baby's huilen op twee manieren namelijk kermen en krijsen, 'k hoop dat men begrijpt wat ik bedoel), maar dan geluidloos, en dat vond mijn vriend er eerst ook eng uit zien. Hij dacht dat ik pijn had:)
|
Ik weet niet, ik ben dan altijd met me gedachte ergens anders bij. :)
|
tis maar waar je je druk om maakt :p
|
hahaha komisch topic dit!! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mmmmjah... Mijn vriend begint altijd ove school daarna... Echt METEEN dr na...
Maar oke das off topic... |
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Wat komt er vanavond op de tv.....?????//
|
Citaat:
Citaat:
|
ik kan mijn ogen niet goed openhouden dan, tenzij ik t echt wil
|
Citaat:
|
ik heb dat niet, ik bijt alleen keihard op mijn onderlip.
|
opwindend topic :eek:
|
Citaat:
|
Dat gebeurt bij mij niet...maar ik ben denk ik ook niet zo'n betrouwbare bron...ik zou nog na een heftige vrijpartij tijdens een ongelofelijk orgasme muisstil zitten en geen spier verrekken terwijl ik klaarkom...'t is maar hoe goed je je lichaam onder controle hebt. Persoonlijk prefereer ik noch ogen dicht, noch ogen open.
|
ik draai zelf naar het schijnt ook behoorlijk weg met mijn ogen.. en mn vriend ook en dat vind ik juist altijd heel leuk, zie je iig dat het fijn is niet?
|
Mijn vriend draait niet weg met z'n ogen. Hij kijkt me wel eens strak aan tijdens zijn orgasme (à la: Kijk me aan als je komt!) en dat vind ik gewoon een geil gezicht. Mond half open, gezicht vertrokken... Gewoon genietend.
|
Hihi.. ik let er eigenlijk nooit op.. ik ga er morgen goed op letten en dan woensdag hier even vermelden wat meneer met zn ogen doe als ie klaar komt.. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat is pas eng :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
dat ziet er toch gaaf uit????? ik snap niet waar je je druk om maakt ik vind het juist ontzettend lekker om te zien dat een jongen klaarkomt
|
Ik heb mn oogjes dicht altijd :confused:
|
Citaat:
|
Er zijn ook een aan vrouwen die het zelfde doen ik vind dat er wel lekker uitzien.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:34. |