Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   ideale avond. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=486928)

blacky 23-05-2003 16:15

ideale avond.

Nou ik hoop dattie hier hoort, maar wat zou jij nou een ideale avond met je partner vinden?

Ik zou het zelf heel gaaf vinden om eerst lekker romantisch met z'n tweeën te gaan eten. Kaarsjes erbij, muziekje op de achtergrond.
Na het eten lekker met z'n tweetjes naar het strand en dan op een stil plekje een kleed neerleggen en daaromheen allemaal kaarsjes aansteken. Lijkt me perfect.

x-Tinkerbell-x 23-05-2003 16:17

(y) klinkt leuk :D

nare man 23-05-2003 16:20

Eerst uit eten, daarna lekker door de (grote) stad lopen en van het leven proeven in één van de vele kroegen. Vervolgens nog een eindje door de inmiddels wat rustiger stad lopen en dan naar huis, daar op de bank hangen, lekker knuffelen en seks.

Ja, ik ben niet veeleisend. Ik heb liever iets down-to-earths maar wel gemeends dan al die clichématige dingen die zoveel voorbereiding vereisen.

Lethalis 23-05-2003 16:35

Citaat:

nare man schreef op 23-05-2003 @ 17:20:
Ja, ik ben niet veeleisend. Ik heb liever iets down-to-earths maar wel gemeends dan al die clichématige dingen die zoveel voorbereiding vereisen.
(y)

load_harmony 23-05-2003 16:36

uhm... eerst naar een theatervoorstelling of iets dergelijks, daarna lekker samen naar huis wandelen (als het op redelijke loopafstand is :D ) en er over napraten, dan nog even wat drinken bij 1 van ons thuis, zoenen en weer uit elkaar
tmoet wel beetje mistereus blijven

StefanLovertje 23-05-2003 17:02

Citaat:

blacky schreef op 23-05-2003 @ 17:15:
Nou ik hoop dattie hier hoort, maar wat zou jij nou een ideale avond met je partner vinden?

Ik zou het zelf heel gaaf vinden om eerst lekker romantisch met z'n tweeën te gaan eten. Kaarsjes erbij, muziekje op de achtergrond.
Na het eten lekker met z'n tweetjes naar het strand en dan op een stil plekje een kleed neerleggen en daaromheen allemaal kaarsjes aansteken. Lijkt me perfect.

jah todat je een beetje aan het vozen bent en je rolt om en je haar komt in 't vuur.. verder klinkt het leuk :)

Gwinnie 23-05-2003 17:24

Citaat:

nare man schreef op 23-05-2003 @ 17:20:
Eerst uit eten, daarna lekker door de (grote) stad lopen en van het leven proeven in één van de vele kroegen. Vervolgens nog een eindje door de inmiddels wat rustiger stad lopen en dan naar huis, daar op de bank hangen, lekker knuffelen en seks.

(y)

Loezzel 24-05-2003 11:53

Ik zou het liefst ook eerst uit eten gaan, daarna naar onze stamkroeg tot in de vroege uurtjes (niet te zat natuurlijk, want anders loopt het thuis in de soep) en dan thuis lekker lief in bed tegen elkaar aan liggen, knuffelen ennuh.... jah... you know.. :o

Leek gister op de perfecte avond.... helaas had ik teveel gedronken... dat krijg je met die examens... :(

poesiefox 24-05-2003 12:27

Als we lekker rustig thuis zijn, niks hoeven, lekker eten op schoot voor de DVD, (filmpje!) en dan knorren op de bank, met een wijntje en wat lekkers en daarna of naar bed of het bed niet halen....

gizmo 24-05-2003 12:33

Gezellig met zijn 2en eten, hoeft niet perse uit eten kan ook leuk en sfeervol thuis, dan een mooie film kijken en toch wel eindigen met veel intimiteit... en lekker in elkaar armen in slaap vallen *zucht*

:(

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:51.