![]() |
Sharon accepteert routekaart naar vrede
|
Mmm, ik moet het nog zien...
|
Helaas zal het niet werken.
De Hamas-terroristen hebben al gezegd de Road Map niet te zullen accepteren. Dat betekent dat de terreur doorgaat. Zowel Israël als Palestina gaan akkoord, nu de terroristen nog. Helaas zullen de terroristen niet akkoord gaan. |
Dat is in ieder geval iets, hoewel ik nogal verontrust ben door de reportage die ik gisteravond in Netwerk zag. Het ging over de in Amerika enorm invloedrijke conservatieve achterban van Bush. Fundamentalistische, rechtse christenen en Zionistische joden. Die hebben nu hun krachten gebundeld (zo'n 40 miljoen man) om president Bush de routekaart naar de vrede uit het hoofd te praten.
Als je die bijeenkomst ook zag...walgelijk, ik ging bijna over m'n nek. (n) |
Citaat:
|
Overigens moet het nog door het Israëlische kabinet worden goedgekeurd.
Maar wanneer Sharon akkoord gaat, en de Palestijnen zijn al akkoord, is de kans groot dat dat zal gebeuren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Israëlische terroristen moeten ook worden aangepakt, en dat gebeurt ook. Vorige week is een jongeman opgepakt die met explosieven onderweg was naar een Palestijnse basisschool. En hoe vaak worden er terroristsche aanslagen door Israëliers gepleegd, tegen Palestijnse doelen? |
Citaat:
Citaat:
Er worden ook wel eens Palestijnse terroristen gepakt. Een tijdje geleden werden een aantal Palestijnen veroordeeld wegens het voorbereiden van aanslagen. Dat werd door Israel als 'schijnproces' afgedaan. Hoezo toenadering? Citaat:
|
Citaat:
Wat mij vooral angst aanjoeg: in plaats van dat er een getralied busje die zaal kwam binnenrijden, krreg die gek een applaus! :eek: |
Citaat:
Ontopic: Mooi zo, hopen dat er nou ook werkelijk iets van terechtkomt. Ik heb d'r nog niet veel vertrouwen in, maar dit is alvast een begin. (y) |
Ik denk persoonlijk dat sharon hem enkel heeft geaccepteerd om zijn amerikaanse vriendjes een plezier te doen. Hij zal door de knesset waarschijnlijk met een flinke meerderheid van de tafel worden geveegd, die klote... eh road map.
|
Er is al een Israel Palestina topic
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:49. |