![]() |
within temptation
wat vinden jullie van deze groep?!!
ik vind dat ze supergoeie teksten hebben. En de muziek opzich is ook nog eens keigoed!! :) *vind ik dan he :)* :D en jullie? -xxx- |
nie echt mijn ding, nieuwe nummer is veel slechter dan vorige singles vinniik
|
Ja ze zijn leuk. (y)
Ik ben er nou niet helemaaal gek van. Maar als ze op de tv zijn luister ik wel naar het nummer! |
leuke band, die wel zijn eigen weg probeert te nemen
|
Geweldige band. Geweldige nummers. Geweldige zangeres. Geweldige optredens. Enzovoorts. :)
|
Ik mag hun muziek niet, van die metal met zo'n hoge vrouwenstem.. bl@@t, en ze zien er niet uit qua kleding.. en nu genoeg ge-generaliseert :P
|
Citaat:
Ik vind ze wel aardig, zet zelfs de cd heeel af en toe nog op. Maar ik wordt een beetje gek van alle hoogdravende teksten en het theatrale gedoe. |
Enter vind ik een geweldige cd. Mother Earth vond ik ontzettend tegenvallen, maar Running Up The Hill maakt me toch wel zeer nieuwsgierig naar nieuw materiaal van ze. (y)
En goeie herinneringen aan geniale concerten van ze. (y) |
running up the hill is nog een Kate Bush cover ook :S
|
Citaat:
Hoewel ik de zangeres van WT overigens geen slechte stem vind hebben |
Je bent 2 jaar te laat met dit topic lieve topicstarter.
Op z'n minst 1 jaar. Ik vind ze nog steeds wel cool. Vooral live. |
Citaat:
En niemand kan Kate Bush overtreffen met dit nummer. |
Ik vind ze wel goed, running up that hill nog niet eens gehoord...
Ik heb ze 1x live gezien, dat was in het voorprogramma van Rammstein. Was niet echt het goeie publiek, maar ze waren nog best goed. |
Ik kan haar stem niet uitstaan ..zoiezo gothic rock vind ik drie keer niks ..dusja ..dan houd het op :p
enjha hun clips zijn verschrikkelijk lomp. |
Ze hebben een aantal leuke liedjes, maar ik vind ze echt niet geweldig.
|
Ze zingt soms behoorlijk ernaast, dat irriteert me.
|
ik snap die jurken niet. verder vind ik de muziek redelijk, het is altijd nog beter dan herrie van britney, christina of avril
|
beetje te gothic :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vice vindt Within Temptation niet leuk. :(
|
Citaat:
The Dance en Enter zijn wel oké, trouwens, Mother Earth kan me gestolen worden, alsmede de nieuwe single. Het origineel vond ik trouwens ook een beetje een kutnummer. Had liever gezien dat ze In Search of Peter Pan coverden, maar dan met een beetje origineel gitaarwerk (want godcholera, wat zit dat nummer muzikaal gezien slaapverwekkend saai in elkaar). |
het is 1 groot sprookje, dus laat ze aub staan in het sprookjesboek!
ik moet toegeven dat ze wel toffe shows geven. met al dat nep sneeuw en vuur... jaja daar moeten ze het natuurlijk van hebben. |
enter is ok.
the dance was nogal mager voor die f25 die ik ervoor heb moeten dokken. mother earth was een grote teleurstelling. en ja soms zingt ze er iets naast. |
Ja ja, Briseis, jij hebt het begrepen (y)
Nee hoor, maar het komt een beetje zo over: wauw, moeten jullie nu eens weten wat ik ontdekt heb. En Sharon zit er af en toe wel een beetje naast ja, maar ik zou het niet kunnen, zoals zij zingt, heeft die geen kopstem ofzo :confused: Ik vind Enter eigenlijk ook wel beter dan Mother Earth, maar The Dance heb ik nooit gehoord. En ik vind de jurken heel mooi. Whatever |
Citaat:
maar ik ben niet te laat hoor, vind ik... ze zingen nog steeds :p |
owja, voordat iedereen nu ineens gaat denken dat ik gotchic ben. Niet bebaald nee... Vind alleen hun teksten errug goed! Smaken verschillen :)
-xxx- |
Citaat:
|
Jammer dat ze ook aan het cover-virus zijn bezweken, ookal vind ik het wel tof klinken.
|
Citaat:
:confused: :rolleyes: :( |
Citaat:
|
Citaat:
En oh ja, ze hebben ook geen leven. |
Citaat:
|
wat een stelletje flikkers zijn hier zeg
|
Citaat:
Ach mallerd! |
grrr, WT bestaat uit vieze kale christelijke flikkers en gothics zijn over het algemeen gewoon de meest blije wijven (soms kerels) die er rondlopen. :mad:
maar ze zijn over het algemeen wel relaxter dan de lui die een hekel aan ze hebben |
waarom zeur je dan nog?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
(n) within temptation (n) dat wijf moet ik echt niet
|
ik vind er niets aan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Pak jij 'm even voor me, schat? |
Citaat:
Nou, ik bedoelde dus dood als in geestlijk dood, maar lichamelijk nog wel in leven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:23. |