![]() |
[foto] Dubbelportret
|
vind het niet zoon mooie foto eerlijk gezegd. Het zwart witte vind ik jammer. volgens mij was de foto met kleuren mooier geweest.
vind de meiden ook niet zo geweldig eruit zien (mijn smaak) beetje. ja BreeZaH. verder wel leuke houding zo met z'n 2tjes |
gaat het hier om het contrast?
adt zie je denk ik wel ik vind die poster een te drukke achtergrond en rechts in het hoekje van die arm zit ook iets geks daar houd ik meestal niet zo van in fotoos en ik vnid dat het belangrijk is dat de modellen er mooi uitzien op de foto het rechter meisje staat er mooi op de linker kijkt meer verbaast of verdwaast ofzo. en haar haar aan de linker kant staat pluizig. ook het glimmende op de hoofden vindt ik niet zo mooi. |
t was daar bloedheet, vandaar die glimmende kop :D
|
Citaat:
foundation en poeder jongen. heel veel poeder. :) |
Niet zo'n mooie achtergrond: helemaal de schilderingen die aan de bovenkant te zien zijn, of een effen achtergrond is mooier. Of het witte stuk had wat lager moeten zitten (y)
Het zal de bedoeling van de gezichtsuitdrukking (beetje gangster-look?_ zijn geweest van het meisjes rechts, maar ik zou haar gezegd hebben haar kin wat naar beneden te doen. Haar oorbellen zijn trouwens erg slecht gekozen door haar, nu is het net of er een pluk haar in een krul omhoog staat. (het rechter meisje verknald de foto) |
deze foto is genomen bij een modeshow; had weinig tijd om ze te fotograferen: voorwaarde voor t maken van de foto's was dat de levi poster in beeld zou komen; heb alleen een stukje bijgesneden..
|
ik vind m wel koel :)
|
ik vind het niets bijzonders.
|
ik vind het geen mooie foto.
zo' foto zou eigenlijk iedereen kunnen maken |
Citaat:
Mooi, dat mensen zich daar zo in vergissen :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:44. |