![]() |
VAKANTIE, VAKANTIE, bijna vakantie
Hier in België komt de grote vakantie er binnen één maandje al weer aan (gelukkig maar) en dat betekent voor mij dus drie volle maanden vrij!!!
Daar niks over, maar ik en nog een hoop vrienden zouden graag iets leuks vinden om op vakantie te gaan. Soort trek- rugzak-vakantie, met de trein, low budget, kamperen, fun maken op een alternatieve manier e.d. Iemand enige ervaring mee of handige tips, locaties, ... Heb ik allemaal nodig, dus drop ze alsjeblieft hierzo !!! Thank you ! :cool: |
Als je je tent op gaat zetten in een teerput vind ik het wel redelijk alternatief
|
Klinkt nogal wansmakelijk :eek:
Gelukkig BirtHdaY trouwens :cool: |
Citaat:
ik ben niet jarig ik verander elke dag mn geboortdatum zodat ik altijd rood ben :cool: :p maar toch bedankt :) |
:eek: :eek: :eek:
Misleiding, staan zware straffen op !!! :p |
Aankomende dinsdag laatste examen, en dan inderdaad vakantie. *grijns*
|
Hebben jullie niet iets van een zomertoer? Is weg geinig heb ik ook een keer gedaan, en dan in iedere hoofdstad er ff uit. Of gewoon met de auto naar je buurland van camping naar camping. Vaak hebben ze bij de vvv wel veel info over goedkope campings
|
We zijn niet in het bezit van een auto, dus dat is al uitgesloten. Maar zomertoer? Ken ik niet (Belgje hé :rolleyes: ), is dat met de trein en dan voor één prijs een tijdje door Europa reizen ?
|
Ik heb nog maar 6 dagen les :p
En over die zomertour had je gelijk ja :) |
Ik heb nog 3 weken school. Op 13 juni heb ik mijn laatste tentamen.
Tentamens worden nog rot, er zitten 2 moeilijke vakken bij. Waarschijnlijk is het blok waarin ik nu zit het zwaarste blok van mijn hele opleiding. Daarom is er nog wel een kans dat ik misschien nog een hertentamen moet doen bij 1 van deze 2 vakken. Na 13 juni moet ik nog ongeveer een weekje wachten op de uitslag van de tentamens. Hoef dan nix meer voor school te doen, dus dan al een weekje vrij. Hoef ik niet te herkansen, dan heb ik definitief vakantie :) (y) Moet ik herkansen, dan mot ik uiteraard daarvoor nog leren en heb ik uiterlijk vanaf de laatste week van juni vakantie. |
Wat te denken van een Last Minute vliegreis?
Als je een goede kiest ben je zowel van zon verzekerd als van een lage prijs |
Nee, geen idee.
|
Ga je spirituele zelfkant ontdekken in een bergklooster in de Himalaya, Nepal.
|
Probeer gewoon zo ver mogelijk te komen, de terugreis volgt hopelijk vanzelf. ;)
|
Citaat:
|
Interrail!
Dat kennen jullie ook in België, want dat is een Europees iets. Je kan dan kiezen uit een aantal zones binnen Europa waarin je wilt reizen. Ga je door 3 of meer zones, dan neem je een Interrail voor geheel Europa. Ik heb dat *rekent* 4 jaar geleden gedaan. Ben toen samen met een vriend vanuit Amsterdam vertrokken richting Florence, Rome, Brindisi dan met de boot naar Patras (Griekenland), Athene, Litohoro (bij de berg Olympos), Thessaloniki, Samothraki, Sofia, Veliko Ternova, Boekarest, Brasov, Boedapest en de laatste stop was Wenen. Dat alles hebben we binnen een maand gedaan. In Italië en Hongarije hebben we gekampeerd, maar in de overige landen kon je voor heel weinig geld een hotelletje nemen. In totaal waren we voor deze vakantie (incl. interrail) ongeveer 1800 gulden kwijt (€ 816). Het is een echte aanrader! Je ziet ongelooflijk veel! (mocht je een kleine reis-impressie willen, op http://members.lycos.nl/aeropictures...ie_1999-1.html heb ik de foto's van die vakantie staan) [edit] Even zoeken op de site van jullie spoorwegen levert dit op: http://www.b-rail.be/internat/N/pass...ail/index.html Dus het is in ieder geval ook mogelijk voor jou :) [/edit] |
maandag mn laatste examen :)
|
Had gisteren Interrailen ook al opgezocht, lijkt me wel wat. Ik wil zoiets wel doen, maar niet zo uitgebreid (denk Denemarken - Duitsland - ...). Hopelijk komt het er van dit jaar ...
(Dat is toch de bedoeling) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:08. |