Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Soa (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=487258)

Jij-Jij 23-05-2003 20:31

Soa

shit ik ben er net achter gekomen dat het meisje waarmee ik een keer ben vreemdgegaan (Marisa) een SOA heeft, en ik heb het nu ook :| maar nu kan ik het ook hebben doorgegeven aan mijn vriendin, want ik neuk nooit zonder condoom
nu wilde marisa het vertellen en ik niet, en toen heb ik haar per ongeluk geslagen en bedreigd en gezegd dat ze de dag niet wil meemaken dat zij het vertelt en mijn vriendin erachter komt!

en van de week heb ik met een heel mooi meisje gezoend op school alleen nu blijkt dat het een vriendin van marisa is, en ze zoende alleen maar met me om me zwart te kunnen maken, en nu willen ze geld van me, anders gaan ze het zeggen...

wat moet ik doen, mijn vriendin en ik hebben al onze spullen al bijna verhuisd naar ons nieuwe appartement?!

js0- 23-05-2003 20:43

eigen schuld

MazeMouse 23-05-2003 20:43

OMG :D
Ok, kan iemand deze troll-post heel snel op slot pleuren want dit is dus werkelijk waar niet meer serieus te nemen. :D

(en als jij iets om je vriendin zou geven zou je het haar allemaal zeggen. Haar laten gaan op zoek naar een vriend die haar wel waard is en zelfs heel snel een psychiatrische inrichting opzoeken) :P

Qimm 23-05-2003 20:44

zelfmoord lijkt me wel een optie... zware therapie, misschien opsluiting... TBC?

Mushu 23-05-2003 20:44

vin dit echt nergens op slaan hoor

one*girl 23-05-2003 21:11

Zal ik jou effe een heeeeeeeeeele goeie advies geven? jij lult nl van:
maar nu kan ik het ook hebben doorgegeven aan mijn
vriendin, want ik neuk nooit zonder condoom...

Dusse is neukt dus altijd met condoom als ik het zo goed begrijpt.. hoe kan je dan een soa oplopen als je altijd met condoom neukt?

En je bent trouwens een echte niet goed te praten en geen excuus voor een wezen.. jij bent gewoon een schande voor de menselijke ras.. dat jij gewoon met je vieze poten aan je wijf komt.. krijg bijna medelijden met je

ShoarmaSchaap 23-05-2003 21:11

Citaat:

MazeMouse schreef op 23-05-2003 @ 21:43:
OMG :D
Ok, kan iemand deze troll-post heel snel op slot pleuren want dit is dus werkelijk waar niet meer serieus te nemen. :D

(en als jij iets om je vriendin zou geven zou je het haar allemaal zeggen. Haar laten gaan op zoek naar een vriend die haar wel waard is en zelfs heel snel een psychiatrische inrichting opzoeken) :P

omfg.. mazemouse je bent echt een sjakie

dat jij nou geen sex kan krijgen betekent niet dat andere dat ook niet kunnen

En ik denk dat jij nog maar wat meer psychiatrische hulp nodig hebt want het blijkt niet echt te helpen he

gladde aal 23-05-2003 21:16

Citaat:

Jij-Jij schreef op 23-05-2003 @ 21:31:
shit ik ben er net achter gekomen dat het meisje waarmee ik een keer ben vreemdgegaan (Marisa) een SOA heeft, en ik heb het nu ook :| maar nu kan ik het ook hebben doorgegeven aan mijn vriendin, want ik neuk nooit zonder condoom
nu wilde marisa het vertellen en ik niet, en toen heb ik haar per ongeluk geslagen en bedreigd en gezegd dat ze de dag niet wil meemaken dat zij het vertelt en mijn vriendin erachter komt!

en van de week heb ik met een heel mooi meisje gezoend op school alleen nu blijkt dat het een vriendin van marisa is, en ze zoende alleen maar met me om me zwart te kunnen maken, en nu willen ze geld van me, anders gaan ze het zeggen...

wat moet ik doen, mijn vriendin en ik hebben al onze spullen al bijna verhuisd naar ons nieuwe appartement?!

schijt aan je vriendin man, je had die 1é ook moeten neuken en niet alleen moeten zoenen. Mak het gewoon uit en play nieuwe chickies, laat ze het allemaal maar lullen.
gl

Pletterprater 23-05-2003 21:34

blablabla, jada jada jada, same old same old... S.L.O.T.J.E.

Jow, jij-jij, kappen ja, je vervuild het forum met deze topic

Wat een onzin allemaal

Besides, soa's horen thuis onder sexualiteit... niet dat ze daar op je aan het wachten zijn met je flauwe kul verhaal... ga toch zelfmoord pegen ofzo man... offe... stop eens met berichtjes posten... dit topic kan beter geplaatst worden onder onzin.

Loezzel 23-05-2003 21:45

Jij-Jij, ik word echt crimineel van jou!!

*Oh, ff denken wat ik nu weer voor bullshit verhaal kan bedenken.*

Ik moet zeggen: je hebt een behoorlijk rijke fantasie, maar je bent echt gewoon ziek in je hoofd dat je telkens weer zo iets belachelijks kunt verzinnen, en het wordt maar erger en erger!!!

Ga ergens anders de mensen vervelen, ik word hier doodziek van. Het is gewoon duidelijk allemaal uit je duim gezogen!

nare man 23-05-2003 22:06

Gaaf :D(y)

phmpruim 23-05-2003 22:43

dit is echt ziek

ik vertrouw de boel helemaal niet meer. Die verhaaltjes van Jij-jij zijn gewoon te belachelijk om waar te zijn. Ik schenk er GEEN aandacht meer aan! De eerste keer geloofde ik de boel nog, maar nu al lang niet meer! Het verbaast me ook niets als Jij-jij twee computers ofzo heeft en dus op zichzelf reageert/

Dus mijn advies: slotje!

pure_evil 24-05-2003 10:00

*zucht* aaaah gutsie! moet je weer ff aand8? :mad: jij moet toch wel heel weinig hersencellen hebben, en met degene die je dan nog hebt, verzin je dit soort verhalen?

ongelooflijk zielig schepsel

smoguzbenjamin 24-05-2003 10:23

Leuk verzonnen... Probeer je verhalen de volgende keer in een boek te zetten ofzo, dan kunnen andere zieke mensen jouw "ervaringen" lezen en er ook van genieten. :mad:

miro 24-05-2003 10:42

:d

perseus 24-05-2003 10:44

lol :)

DeltaOne 24-05-2003 10:58

kunne ze een leuke nieuwe comedy van maken (y) :D , ik zie het al voor me...heheh..

poesiefox 24-05-2003 11:10

As The World Fucks, ik zie het helemaal voor me. Wie krijgen de hoofdrollen?

Ik wil die Marisa spelen!

MazeMouse 24-05-2003 11:14

Citaat:

poesiefox schreef op 24-05-2003 @ 12:10:
As The World Fucks, ik zie het helemaal voor me. Wie krijgen de hoofdrollen?

Ik wil die Marisa spelen!

You bitch ;)

Dusjcrib 24-05-2003 12:54

Okee, ik vind dit inderdaad ook niet serieus meer te nemen.. en als het dat heel onwaarschijnlijk wel is wordt het niet serieus genomen en komen er ook geen serieuze reacties dus heeft het toch geen nut meer..

Gesloten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:50.