![]() |
vloei
welke soort vloei gebruik jij voor je shag en voor je wiet
ik gebruik smokers gold en rizzla rood |
King size Smoking Blue.
|
smoking slim/blue/red
|
Citaat:
|
Het liefst smoking blauw, of mascotte king size.
|
Smoking Deluxe
And i Love it..! |
rizla he
die plakt nooit goed bij mij, meer mensen die dit 'probleem' kennen ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Smoking Blue/Deluxe. Blue om binnenstebuiten te draaien en Deluxe om gewoon te draaien.
Tabak: Lucky Strike Ultra |
Ik gebruik, smoking slim of deluxe. Laatst weer blauwe geprobeerd, maar dat is best vies als je minder papaier gewend bent...
Wat zijn die rode en groene smoking trouwens? |
Smoking Blue natuurlijk, standaard!!!
|
smoking eco en green zijn gemaakt van hennepvezel, smaakt anders en is ruwer, dikker en zwaarder. het enige verschil tussen red en blue is de dikte geloof ik. je kunt beter binnenstebuiten draaien met blue, zeker als je slim of deluxe gewent bent.
|
smoking black/blue/gold
Bob marley vloe!!!! |
Citaat:
|
smoking blue, ennuh naamloze vloeitjes, t enigste wat dr op staat is, 50 vloeitjes... :/
|
Citaat:
zelf heb ik mestal of mascotte of 50 miles voor joints vanalles.. :) |
Citaat:
|
meestal gewoon smoking blue of deluxe ofzo, soms heeft de shop wat anders... yamyam (:D) geloof ik, die zijn ook best te doen
|
ik gebruik behangpapier :D
|
King size smoking green...standaard! :)
|
(y) (y)
Citaat:
|
smoking blue en die zilveren "jaja" dacht ik.
|
ik gebruik sigarenvloei :D
|
:d
|
en ja ik ben er heel blij mee :D
|
smoking slim
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb nu eigenlijk smoking goud, maar dat kwam omdat ik het verkeerd verstond. en ik had zoiets van; laat ik dat es proberen. maar het is best kut :/ ik heb ook wel eens ergens gehoord dat die gouden juist veel voor hasj gebruikt wordt... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Rood of blauw voor binnenste buiten
en goud of zwart voor normaal |
dat mooie zwarte pakje :D
ik ga nooit meer met elletjes draaien :( zo KUT! |
zwart of slim en ik neem aan dat de mensen die met blauw of eco draaien wel binneste buiten draaien anders rook je echt te ranzig veel vloe!! (n)
|
Citaat:
|
smoking slim
en lucky strike peuken |
wat ik op dat moment heb en dat verschilt heel vaak... toch vind ik slim-eco binnenstebuiten t chillst :p
|
Rizla rood of mascotte voor sjekkies, en 'Giant Skins' ofzo (vaag merk, übergrote vloei (y) ) ben alleen nog steeds een ramp in draaien :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:23. |