![]() |
Punk-o-Rama 8
Is 'ie een beetje te pruimen?
Cesar zei dat er ..hiphop op stond :confused: |
|
Ik wist helemaal niet dat er een nieuwe uit was...
Tracklist ziet er niet al te boeiend uit, maar waarschijnlijk zal ik 'm in de zomer wel kopen op een moment dat ik niks beters te doen heb. |
Citaat:
|
"Death By Stereo" staat er ook op. Hebben die ooit in de 013 gespeelt? Voor 5 Oiro (3 bands) en dat toen 1 band niet kwam en 't dus 2 bands voor 1 Oiro was? Zo ja, was dat dan de eerste band? Zo ja, dan was dat K*T. Zo nee, dan ken ik ze denk ik niet.
|
Ach.
Hij's toch maar 5 eurie denk ik Mocht ik een keer geld over hebben ( :confused: ) Koop ik 'm wel. |
kheb een beetje iets tegen verzameldingen eigenlijk..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hij is 8 of 9 Euro omdat het deze keer een dubbelcd is.
Motion City Soundtrack is trouwens wel erg cool. En nieuw Pennywise liedje valt tegen. |
raised fist staat er ook op :)
leuk voor al die vredige poppunkers |
Punk o rama is een van de zuurste comps ooit. Wel 2 nieuwe bad religion nummers, waarvan er 1 vet is(shattered faith). Voor de rest niet de moeite waard.
|
Citaat:
maar het is wel iets die richting op, 'tis geen punk in iedergeval. enja.. er staan veel nummers op. wel veel leuken... maar ik denk niet leuk genoeg om hem ook te gaan kopen. misschien ga ik hem wel kopen als ik echt zat geld heb ofsow. |
ik vind punk o rama meestal best klote, maar ja ze zijn goedkoop... :) staan meestal een paar leuke nummers op dus..
|
Hey,ik ben een enorme SKA fanaat en moet hierover een werkstuk maken voor school, kan er iemand mij een goede site ofzo geven in het nederlands met de geschiedenis van SKA?
alvast bedankt! |
Citaat:
|
Citaat:
|
i know, maar er zijn altijd mensen die zoiets voor het eerst kopen omdat nofx erop staat ofzo
|
Citaat:
Op die manier kunnen onervaren punkliefhebbers hun smaak juist uitbreiden |
Citaat:
|
aaaargh daar gaat het helemaal niet om
ik bedoel: het is leuk dat die mensen in 1 keer geconfronteerd worden met die muziek terwijl het best eens mogelijk kan zijn dat ze het niet kennen wat als gevolg zou kunnen zijn dat ze verbaast zijn ofzo heeft niets met truiheid te maken, amen |
Citaat:
Sorry, ik kom van lifestyle |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49. |