![]() |
SkateStock *PunkRock festival* 13 juli
SkateStock *PunkRock festival* 13 juli
Komt er iemand naar SkateStock in Valkenswaard? Het is een festival en er wordt ook een skateboardwedstrijd gehouden en skatedemos door gesponsorde boarders. Bands: Dedendent Ass If Fletch The Butcher Wagtale intree: 4 Euro. zondag 13 juli van 1 tot 9. Valkenswaard, bij Eindhoven op Skatebaan Geenhoven Hoppenbrouwers 15 voor meer info kun je mailen naar LittleMissSanne@hotmail.com of www.dependentpunkrock.com (maar daar staat nog niet echt iets op* Het zou gezellig zijn als er veel mensen zouden komen. Reageer ff Liefs Sanne en Lenneke |
Ik denk dat ik wel ga. Dependent en Wagtale zijn cool en ik ken de drummer van Ass If dus ik wil eigenlijk wel weten wat voor muziek ze maken.
|
wagtale is koel.. wil ze nog steeds een keer zien, maar ook deze keer heb ik weer geen geld
(3 euro en ga nog naar 3 optredens + dweildag deze maand :() als ze nou eens in gelderland kwamen spelen... |
Citaat:
Je komt uit Eindhoven zeker :D xxx Sanne |
Avril avatar (y)
|
Citaat:
Maar ik zit op de naam van een vriendin. *sorry Lennuzz* :P |
Citaat:
*jaja ik wil heel veel mensen naar ons festival lokken :P* |
ja das een punt.... ik schop iedereen die een rijbewijs heeft wel ff ;)
|
Citaat:
|
Ik denk dat ik ook wel ga :)
|
Ik hoorde dat Wagtale wel heel erg koel was.. dus wie weet :)
|
Citaat:
Ze waren wel koel ja. |
Butcher is gaaf :)
en dependent hebbenw e ook al 20 juni geboekt op schoppop :) |
Citaat:
|
*crew* ja hoor :p
iedereen moet komen. Word super vet!!! :D |
Citaat:
iedereen die hier een beetje in de buurt woont moet gwn komen want het wordt hip :) dag mede crew meisje :) *btw gister geflyerd in eindhoven :P* DEPENDENT ROELT |
vette shit!
the butcher is vet! dependent is vet! en de rest is ook vast wel vet :) ben er wel (tis wel bijna een uur fietsen, maar daar worden we hard van) |
Citaat:
waar is schoppop? ik kom waarschijnlijk ook wel als het in de buurt van eindhoven is |
*up*
|
Citaat:
*up* |
Citaat:
gemert.. is vlak bij eindhoof.. http://punx.nl/show_concert.php?id=1427 naja :p ik denk nie dak kom.. kweet de skatebaan denkik wel te vinden.. alleen geen zin :p |
Citaat:
ik ga even schoppop site kijken :D |
Citaat:
|
Citaat:
like... DEDICATION.... en gewoon gaan ofzo :) |
Citaat:
tis toch dichtbij :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha. Riiiiiight...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*gaat erheen*
Vet, een festival op 3 min. lopen van waar ik woon :D |
2 min.
|
ik ga er ook wel heen
|
Citaat:
maar kdenk da we zaterdags al gaan.. misschien zondags.. |
Citaat:
|
*up* :o
|
Citaat:
maar hielp je mee om het te organiseren ofzo? |
Citaat:
en dit is het eerste festival :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb er ook aan zitten denken om shows op te zetten, maar kweet niet psies wat er allemaal bij komt kijken en hoe groot de financiele risico's zijn enzo :) |
Citaat:
|
te ver reizen voor mij en heb er ook eigenlijk geen belang bij
|
Citaat:
|
nog maar een paar weekjes woehoeee
|
Haha. Holy shit wat een line-up!
|
Citaat:
|