![]() |
Wat is de meest vreemde achternaam die jij ooit gehoord hebt?
Je kent het wel; van die super vreemde achternamen. Ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn die kennissen oid hebben met een ietwat vreemde achternaam.
Brand los. :) |
ik vond mevrouw hamburger wel grappig
|
Ik kende ooit iemand en die heette in ´t Veld , nou is dat an sich niet zo vreemd maar als zo iemand gaat trouwen met een persoon die Naaktgeboren heet dan krijg je toch wel een erg vreemde achternaam voor die vrouw: Mw Naaktgeboren - in ´t Veld. :D
Ohja, en de achternamen Sukkel en Niemandsverdriet. :D |
Naaktgeboren, Koekkoek, Bal (bij iemand die Hanna heet :s), Panne(n)koek, enz.
|
Ik had op stage wel een mevrouw met een typische naam combinatie :D Pruim-Pannekoek :D LOL :D
Maar goed IK heb ook een vage achternaam... |
Onze buurvrouw:
De Wind-Kool |
een leraar van ons heet Harrems, op zich niet zo vreemd, maar z'n voornaam (George) maakt het wel af :D
|
Van 't Zelfde...
|
Otter :eek:
|
knotnerus
almekinders |
Citaat:
Ownee die heet Knottnerus... |
naaktgeboren en er woont een klein schattig meisje in mijn dorp en die heet Dirkje Honing, vond ik ook wel grappig!
|
Taalkabaal.nl
Oke oke ik ben niet origineel, maar tis toch best grappig: Alleen de A: A. Arsen : bestaande naam A. Doberwt : bestaande naam A. G. Rasmaaier : bestaande naam A. Kleingeld (medewerker salarisadm.) : bestaande naam a. poepjes : bestaande naam A.Buis : bestaande naam a.c.h. ter hoek : bestaande naam A.H. Rook-Worst : bestaande naam a.scheefpiek : bestaande naam Aad van de naad : bestaande naam Aard Appel : bestaande naam achterom : straatnaam Adam S. Appel : bestaande naam Alex Rukmus : bestaande naam Amanda Rijn : bestaande naam Andre schopmijer : bestaande naam anna rexia : bestaande naam Annie Meermeisje : bestaande naam Ans Jovis : bestaande naam Ans Overrijp : bestaande naam Anton Klungel : bestaande naam Antonis-klepnagelstraat : straatnaam Arend Adelaar : bestaande naam arend sneltrekker : bestaande naam Arjan Vroegweg : bestaande naam |
Van Zuren :eek: ze was net zo als d'r naam :D
|
plevoets heet me buurman
|
geilvoet. lachniet en hamburger...
|
Suikerbuik of Suykerbuick, vond ik wel geinig :D
En onze oude buurman heette Joop Pannekoek... ook wel geinig :) |
er woont een jongen bij mij in het dorp die Pijper vand e achternaam heet :D
|
Citaat:
en Koedood, ik vraag me dan echt af hoe iemand er jaren geleden op is gekomen om zo'n achternaam te nemen. |
Aarsen
|
Vlieland
Huis in ´t Veld Mannesse Zondag |
Citaat:
mijn moeder heet suikerbuik van der achternaam en dat is oook wel te zien ook haha |
Op de kieslijst voor de verkiezingen van Provinciale Staten in Gelderland stond voor de SGP ene meneer C. Sukkel :D
|
Mijn lerares Nederlands heette Koop-Koper...
|
Citaat:
|
ik heet zelf Bouter..
als je dan bedenkt dat bouten een synoniem is voor scheten/ schijten.... heb ik best een debiele achternaam.... Esther schijter :D |
Citaat:
|
ik heet Drenthe van mn achternaam...
niet vreemd misschien, wel irritant.. *kom je uit Drenthe?!* NEEHEEEE!! ;) |
Citaat:
|
Potjewijd :p
(zo heet ik trouwens niet hoor, maar de arts van een vriendin van mij....krijg elke keer de slappe lach als ik die naam hoor :rolleyes: ) |
Slettenhaar :cool:
In de tijd van Napoleon moeten ze echt lol hebben gehad. :D |
Mangoenpawiro, Sutikno, Hu, Ng, Waezi,
Pagano, Sabush.. Vind een boel achternamen raar. :o |
Citaat:
|
Of 'Dong Nguyen'
(Sorry Rolf :o:p) |
Citaat:
(hòe heet je?? Jansen? :p) |
mevrouw Sukkel-Konijn heeft ook bestaan voor de scheiding
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn pa kent iemand met de voornaam Claar en de achternaam Komen hehe: Claar Komen :D:D:D
|
Stel, je heet pannekoek van je achternaam, moet je die dan ook schrijven volgens de nieuwe spelling? dus pannenkoek?
*ik zou toch gewoon flensjes gaan heten dan* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je zal maar 'Steve Nippel' heten :D
|
De psychiater van mijn mama:
Dhr. Naaktgeboren... :D |
Naaktgeboren is een hele bekende. Maar bij mij in de klas zit iemand, die dan ook nog is 'Ben' van zijn voornaam heet.
Dus elke keer als iemand hem nodig, heeft of als iemand hem uit de klas komt halen, dan komt er dus iemand de klas binnen die zegt; " BEn Naaktgeboren !? " Jah, dan lach je je toch iedere keer weer kapot => "Jah meneer.....dat zijn we allemaal hoor!!! " |
wat dacht je van de achternaam nas... leuke naam, alleen is anna haar voornaam....
|
Ok..had beter eerst alle reacties kunnen lezen...Naaktgeboren is ook al tig keer genoemd...!! :(
|
niemandsverdriet
kvind het wel een hele mooie :) |
Citaat:
vind je namen als v. Egmond dan wel normaal (okay, dit is geen provincie maar toch een plaats...) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00. |