![]() |
Continuiteit van dit forum..
Ik vraag me af; wat zal er gebeuren als Jon besluit om ermee te stoppen? Is het dan direct voorbij of zijn er nog andere mensen die het van hem willen overnemen? :)
|
Dan is het uit met de pret, oftewel tijd om een nieuwe verslaving te zoeken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*kent iemand die zekers te weten wel wil* :o |
Citaat:
Ik bied 1,- en jij word erelid.. :D:D |
Dan wordt het forum en de bijbehorende URL overgedragen aan een andere geīnteresseerde. Tenminste, dat lijkt mij het meest logisch.
|
Citaat:
Denk niet dat veel mensen dat kunnen betalen. ;) |
Citaat:
|
Als Jon de tent verkoopt, verkoopt ie alles natuurlijk. En met 't vaste bezoekersaantal van Scholieren.com kan ie daar best een leuk prijsje voor krijgen. :)
|
Citaat:
Ik denk dat een hoop sites kwijlen bij de aantallen die s.com binnenhaalt :) |
Dan gaat Jon dus toch nog in een Ferrari rijden denk ik, Koen :P
|
Citaat:
|
Niet zozeer het ledenbestand, alswel de leden die naar scholieren.com komen om de naamsbekendheid leveren voor scholieren.com waarschijnlijk veel geld op. Een site waarop elke dag 'vanzelf' tienduizenden mensen komen, levert volgens mij aardig wat geld op. :)
|
Citaat:
maar daar is de kans niet zo groot op de rest (banners en exchange) is nou niet echt flink winstgevend :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oeh, ik zit bij het rijkste forum van Nederland. :cool: :p
Maare, ik neem maar aan dat Jon erbij blijft... :) Zou echt niet willen dat het op Leerlingen.com gaat lijken, dat is afschuwelijk, afschrikwekkend, een horror-site! :eek: Nee, s.com is en blijft hopelijk van Jon. ;) |
Tot z'n pensioen! (y)
|
Citaat:
Verder heeft hij ook nog een werknemer en nog 2 servers.. Ik denk dat het dus nog bets wat opbrengt :) |
Ik neem aan dat Jon een flinke som geld kan krijgen! De naamsbekendheid van scholieren, de prachtige domeinen, het bezoekersaantal (hoe hoog is dat eigenlijk, voor de gehele site, het aantal 'niet-unieke' hits per dag? dat moet echt superhoog liggen door het forum, als je iedere bekeken pagina als hit meetelt), het e-mailbestand, het ledenbestand.
Tip: Jon zou je niet kunnen overwegen deals met bedrijven aan te gaan om zo reclame e-mail naar alle leden van scholieren te gaan sturen voor geld? Dan moet je mensen daar wel akkoord mee laten gaan voordat ze weer mogen posten natuurlijk. :D |
Jon kan niet zonder ons.
|
Citaat:
Jij kan nooit tegen die 30.000 leden zeggen 'kom maar niet meer terug'. Jon kan wel in z'n eentje zeggen 'ik stop ermee'. Natuurlijk komt het van 2 kanten, maar die leden komen vanzelf wel, of Jon die service ook levert is veel minder vanzelfsprekend. :) |
ik bedoelde psychologisch gezien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan zouden ze van mij alle mail al terugkrijgen want mijn hotmail inbox is chronisch vol :P (speciaal gedaan om zulke spam niet meer te kunnen ontvangen :P)
|
als jon het verkoopt eis ik een deel van de opbrengt met m'n ff kijken.... 10176 posts :o
|
Jon, a.s. vrijdagavond tijd om eens lekker te dineren en even een prijsje voor deze toko maken?
Wat zullen sommige leden dān raar op staan te kijken zeg.. En terecht! Phear me! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het lijkt me wel duidelijk. Sterft Jon, erf ik de boel. Tijd voor een slotje.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:46. |