![]() |
frans vertalen (brief)
wilt iemand a.u.b deze franse brief voor me vertalen, het is een sollicitatie brief.
ik schrijf u deze brief omdat ik in het derde jaar stage moet lopen in Frankrijk , daarom stuur ik u een open sollicitatie. De stage begint bgin november en eindigd op 19 maart. mijn naam is A en ik ben een student van NLC voor 2 jaar. een paar van mijn vakken zijn frans, engels, cultuur en maatschappijleer. ik ben servicegericht en kan werken onder druk. ik wil graag in uw hotel werken omdat ik geinteresseerd ben in de franse cultuur en ik wil ook graag mijn frans te verbeteren. |
Beetje vreemd dat je in Frankrijk stage gaat lopen, en dan daar je Engels wilt verbeteren :p Maar ja, zal wel aan de opdracht liggen :)
|
vertaal die broef zelf,JIJ moet die opdracht maken! :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stel eerst eens een normale Nederlandse brief op, voordat je hem al in het Frans wil...
Ik kan de Nederlandse brief alwel vast verbeteren. |
ow, ik moest ook ooit wat doen voor frans,paar maandjes terug en na veel zoeken op het net kwam k n mevrouw tegen die gratis via de mail je een perfecte vertaling stuurt als je t lief vraagt...mail me maar als je dr adres wil hebben...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:58. |