![]() |
Balkenende ontvangt kogelbrief
Balkenende ontvangt kogelbrief
Uitgegeven: 24 mei 2003 10:08 Laatst gewijzigd: 24 mei 2003 10:19 ROTTERDAM - Premier Balkenende heeft deze week een kogelbrief ontvangen. Dat heeft een woordvoerder van de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) zaterdag bevestigd. Ook drie kranten en een commerciële omroep kregen de afgelopen week kogelbrieven. Dit heeft persofficier P. Spoon van het Openbaar Ministerie (OM) in Rotterdam bevestigd. In deze brieven, aan onder andere de Volkskrant, werd verwezen naar de brief met doodsbedreigingen aan het adres van Balkenende en zijn familie. De briefschrijver vermeldde dat premier Balkenende de kogelbrief kreeg omdat zijn nieuwe kabinet van plan is om stevig in te grijpen in de WAO. Volgens de persofficier wordt in het onderzoek naar de brieven gekeken of er overeenkomsten zijn met de kogelbrieven die vorig jaar verstuurd werden. Toen kregen politici brieven met doodsbedreigingen in de bus waarin stond dat zij mede schuldig waren aan de moord op Pim Fortuyn. nu.nl --- houdt t nou nooit op? denk jij dat er een verband is met een jaar geleden? denk t eerlijk gezegd niet. Denk eerder dat een WAOer dit heeft gestuurd :p |
Waarom zou een verband uitgesloten zijn? Misschien een WAOér die PF steunde (jaaaa, behalve dan wat betreft zijn "gezeur" over de WAO :D)...
Ik vind het maar zielig, hoor, zo'n gedrag. |
Klein lichtpuntje is wel dat we weten dat het maar domme bedreigingen zijn. Als twee jaar geleden een Nederlandse politicus een kogelbrief had ontvangen, zou het hele land in rep en roer zijn. Nu heeft zo ongeveer elke politicus al een keer zo'n ding in de bus gehad, dus het schrikeffect is vrijwel tot nul gereduceerd. Je weet gewoon dat er ergens een paar gasten zitten die aan iedereen die ze niet mogen in de media zo'n brief sturen en zich ondertussen rot lachen omdat ze weer uitgebreid in het nieuws komen. Ik denk niet dat er echt een reeële dreiging van uit gaat.
Als iemand echt kwaadwillend is dan stuurt hij echt niet zo'n brief...Volkert kondigde ook écht niet vantevoren aan dat hij van plan was Pim te vermoorden, als je zoiets wilt doen gooi je met zo'n kogelbrief wel je eigen glazen in. |
Ik vind het onverstandig als mensen hun onvrede over een bepaald beleid willen uiten door dit soort dingen te doen.
|
De brief kwam van links :D
Nee, ik vind het onzin, zo'n kogelbrief, alleen is het moeilijk de dader te vinden ljikt me. |
Retour afzender
|
Citaat:
|
Citaat:
er zijn heel wat domme mensen in nederland |
Citaat:
Ontopic: beetje zinloos om een kogelbrief te sturen, je bereikt er zo weinig mee. |
Nu hoort JPB er pas helemaal bij (y)
|
Citaat:
|
Andere kant is het zijn eigen schuld, k bedoel Balkenende het icoon van rechts CDA en ik noem ook maar de liberale VVD zijn partijen die verantwoordelijk zijn voor sociale afbraak in onze maatschappij denk maar aan steeds stijgende ziektekostenpremie's en onderwijs op een gegeven moment wordt het voor veel mensen onbetaalbaar als deze trend doorblijft en denk ook aan de steeds stijgende werkloosheid waardoor mensen bij de sociale dienst moeten aankloppen voor een bijstandsuitkering en zo in een isolement raken en wellicht in de criminaliteit, drugs circuit belanden. Hun regeerakkoort zullen de zwaksten de hardste klappen ontvangen en de sociale zekerheid zal uitelkaarspatten, deze mensen in het kabinet zijn verantwoordelijk voor de verharding van onze maatschappij waar geld en winst boven alles staat tenkoste van de mens en natuur, waar een handje vol profiteurs er beter op worden, en de overgrote deel de dupe van wordt. dan zitten ze wel te bleren dat er teveel asielzoekers hier naar toekomen en dat er steeds meer criminelen komen en dat criminaliteit in Nederland zo probleem is en deze problemen geven ze de schuld aan deze kwetsbare groepen terwijl ze zelf deze problemen creeren en dat deze problemen uit het hart van het kapitalistische zelf komt en dat is een stenen hart.
Zo ff weer een mening geven aan Balkellende, die kogelbrief neem ik btw niet sireus maar wel de alsmaar groeiende maatschappelijke onrust in Nederland en de wereld. |
Wie gaat er mee meneer balkenende vermoorden? :D :rolleyes:
|
Inderdaad zijn eigen schuld, had hij maar niet een mening moeten hebben die afwijkt van de gemiddelde communist.
|
Citaat:
|
Citaat:
Terwijl de topinkomens van bv topmanagers afgelopen jaar alleen maar zijn gestegen crusiaal! |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
quote: Joostje
nee hoor, ze zitten gewoon thuis uitkering te trekken, het zijn een stelletje luie donders . (niet dat ik het hiermee eens ben, maar het is ook een point of view. ----------------------------------------------------- Daar ben ik het ook niet mee eens nee, maar jij benoemt een klein groepje daarvan en hoe zit het met de massaontslagen in de ICT en de bouw en andere grote conserns er zijn afgelopen jaar al bijna een kwart miljoen ontslagen gevallen denk je dat al die mensen (met gezinnen) ineens maar lekker willen luieren en de tijd van hun leven hebben dat ze niet meer hoeven te werken? |
Citaat:
not my point of view |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lang niet genoeg en hoe durf je al die tienduizenden ontslagen te beschuldigen dat ze maar lekker willen luieren. Waarom hadden ze eerst wel werk dan? :rolleyes: Als er genoeg werk zou zijn zouden die mensen toch nooit ontslagen wordne? Of moet iemand met een VWO diploma op zak maar vuilnisman worden omdat daar behoefte aan is?? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
- scholieren - studenten - WAO'-ers - Melkertbaners - Ziekenfondsafhankelijken - Rijksambtenaren - etc. - enz. die hij nu met de plannen voor de komende tijd het leven een stuk moeilijker maakt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je zegt: "is het zijn eigen schuld" Je zegt: De politicus verdient een kogelbrief Je zegt: Een politicus verdient het niet zijn mening te verwoorden indien die afwijkend is van eht NCPN handboek Je zegt: Vrijheid van meningsuiting dient te worden afgeschaft. |
Citaat:
|
*genoeg*
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:45. |