![]() |
allerergste opmerking tijdens sex
Wat is het allerergste wat je ooit te horen hebt gekregen tijdens de sex?
Ik heb een knul gehad die het presteerde om eerst aan te kondigen dat hij ging spuiten, vervolgens even uithijgde en toen beleefd informeerde of ik wel was klaargekomen. Nou, nee dus.... Dezelfde rotzak vertelde mij vlak na de ontmaagding dat hij dat weekend met een meisje op vakantie ging, dat verliefd op hem was. Hij niet op haar, zei hij, maar wat niet is kon komen, en sex zou er in ieder geval wel inzitten.... Vijf minuten ervoor had hij verteld dat hij verliefd op mij aan het worden was, en ik had heel kewl meteen gekrijst van nietes, dat komt gewoon door het moment. En twee tellen later besefte ik dat ik hetzelfde voelde. Kut kut kut. |
"Heb jij het gas uitgedraait?"
(nog nooit meegemaakt, maar dat is iets wat ik zelf zou kunnen zeggen... :P) |
Nouja, om het nou erg te noemen, maja, het volgende:
"hoe laat is het?" Zo van: ze moest op de tijd letten omdat ze op tijd thuis moest zijn om geen ruzie te krijgen met haar ouders... Niet meegemaakt, maar wel erg: al dat kleinerende gelul: "Zo, dat vind jij lekker, he?!" en dat soort gewauwel... Maar ongetwijfeld kan het erger... |
hey volgens mij heb je daar een pukkel. :p
|
PFFFFRRRRT
"sorry." |
"Ja, ik begin moe te worden, ik hou er mee op hoor..."
Mijn ex-vriend:). Ik wilde eens wat lánger sex hebben, dus heeft-ie eerst gemasturbeerd, heb ik hem vervolgens afgetrokken, en zijn we toen pas sex gaan hebben. Maargoed, dat duurde hem dus iets te lang, en na een kwartiertje hield-ie het voor gezien. Wel jammer, ik was nét van plan om klaar te gaan komen, maar dat ging niet meer echt met zo'n zinnetje. |
Citaat:
Mja.. zelf nog nooit iets ergs gehoord eigenlijk... *denkt* Mja, toen ik zelf ook nog graag iets wilde... nadat m'n vriend klaar was gekomen dus.. Begon hij te jengelen dat hij geen zin had en wilde slapen... Heb hem wel kunnen overtuigen, gelukkig :) |
"hey, zullen we ff wat gaan eten?"
:mad: |
'Strakjes gaan we verder!'
In de hoop dat dat dan opwindend voor me is. Nou, nee. |
À la Henk van Dorp:"We gaan even boodschappen doen."
Nog nooit meegemaakt ;) |
Citaat:
Maar wanneer hij dat dan echt middenin alle opwinding zegt... neen, dank je :) |
"ik doe het voor jou hoor, lievie"
maar da was n misverstand gelukkig... :) goed het heeft n uur geduurd voordat we daar uit waren maar ok... twas erg in het begin dus wij blij dat we ook over sex konden praten :) |
:D
Ik nog niets... :o |
poesiefox 31 posts per dag, get a life......
ga naar een forum met je eigen leeftijdsgenoten tante, waar je over je fantasieen kan praten |
Citaat:
poesiefox is een toegevoegde waarde op dit forum en daarnaast heeft ze veel humor(die ik pas in de loop van de tijd ben gaan waarderen:p) en als het je niet bevalt, zet je der maar op je negeerlijst (y) :) |
Nee, ik heb zoiets nog nooit meegemaakt. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan overigens niet snel boos worden om de dingen die gezegd worden of het moet echt niet leuk zijn, maar zoiets als dit zou ik echt moeten lachen.. |
"Komt er nog wat van"
Zit je je helemaal uit te sloven om haar een plezier te doen wil ze gewoon dat ik 't afrond... :s vrouwen :rolleyes: |
Offtopic: Zullen we dit topic verder clean houden? Als je wilt discussieren over de aanwezigheid van poesiefox dan ga je maar lekker spelen op M&M.
Een mogelijkheid die gezegd kan worden tijdens de seks: "Vind je het erg als ik mijn moeder even bel dat ik wat later kom?" :o |
Citaat:
boeien dan is er in ieder geval iets om over te praten |
Citaat:
|
"Kom je bijna, ik krijg een lamme arm!!"
|
"Oe, de telefoon gaat, kan belangrijk zijn. Ik ben zo terug hoor!"
En zoef, weg is ie... Grrrr..... :mad: |
Schat !
Ik ben thuis ! ;) |
bij mijn ontmaagding was dat 2 jaar trug
"ow ik had gister nog een 6 voor engels" Grrrrrrrrrrr :mad: waar denken dames toch aan op zo'n moment :S |
Staan we in de douche (hint....) roept zijn moeder hem. Zegt hij: IK KOM ZOOOO :D
|
"Je moeder had gelijk, je mag best een beetje afvallen"
|
Ik heb het zelf niet meegemaakt maar een vriend van mij wel: als het meisje al klaarkomend de naam van iemand anders schreeuwt :D
|
Citaat:
Ik kan nu ff niks bedenken wat ik weleens heb gezegd tijdens de sex... Jah gisteravond toen ik m aftrok (hij had gedronken, duurde lang) zei ik: "pfft lamme arm, ga jij maar verder" :P (waarop hij t ff voor mijn neus afmaakt:):)) |
Waarom vinden meisjes het zo erg als wij aan jullie vragen of je bent klaar gekomen..?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou juist denken, hij vind het ook belangrijk dat ik het fijn heb |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij bent geen scholier meer dus wat doe je hier eigenlijk, ga naar www.breiclub.nl ofzo waar je met je leeftijdsgenoten kunt praten |
Citaat:
Zij weet tenminste waar ze het over heeft en is voor velen een goede raadgever. Dus wat doet haar leeftijd ertoe? |
Citaat:
|
>>>> [[ONTOPIC]] <<<<
De vreselijkste opmerking lijkt me wel "heej ik heb een SMSje...wacht effe" of zoiets in die trant (MSN ofzo) |
het 'dat vind je wel leuk hé'...
|
lamme arm, bla bla bla.
|
Citaat:
Citaat:
|
toch maar ontopic:
" hey, volgens mij staat mn broertje te luisteren!'' |
Ik vind het opvallend dat de hatemail voornamelijk van jongens afkomstig is, en de fanmail van meisjes. Dat geldt voor hier op het forum maar ook via de PM.
Niet dat er helemaal geen jongens fan zijn, of alle meisjes dol op mij, maar ik zie toch een patroon. En het argument tegen mij is mijn leeftijd, voor mij de kwaliteit van mijn posts. Fanmail PM van jongens is soms onbetamelijk, en wordt hatemail op het forum zodra ik eerlijk zeg hoe oud ik ben. Opvallend! Ik had moeten liegen over mijn leeftijd, gewoon stug volhouden dat ik een hele volwassen en ervaren negentienjarige ben. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:57. |