Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Mart Smeets doet toch de Tour 2003! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=487789)

peaceflower 24-05-2003 12:58

Mart Smeets doet toch de Tour 2003!

Hij is waarschijnlijk toch commentator bij de Tour de France dit jaar. Hij krijgt vanuit Frankrijk dan ook zijn eigen programma, wat in het teken van de Tour zal staan.
YAY! Ik ben happy! :) Geweldig besluit om Mart Smeets weer terug te brengen! (y)

WolterB 24-05-2003 13:05

dit is een goed bericht voor mij
de manier waarop ook tegen hem is gezegd dat hij de tour niet meer zou morgen doen na DERTIG jaar trouwe dienst was ook puur onacceptabel
NOS, goed gedaan (y)

Nu zullen er helaas een heleboel Smeets-haters dit niet goed vinden en de tour toch op CANVAS gaan volgen :(

peaceflower 24-05-2003 13:07

Citaat:

WolterB schreef op 24-05-2003 @ 14:05:
de manier waarop ook tegen hem is gezegd dat hij de tour niet meer zou morgen doen na DERTIG jaar trouwe dienst was ook puur onacceptabel

Helemaal mee eens. En helemaal aangezien dit de honderdste Tour is, kan Mart Smeets daar toch niet ontbreken!
Ik had het zowiezo klote gevonden als hij er niet bij was geweest. Die Herbert Dijkstra bakt er namelijk ook niks van. (n)

Tofke_H 24-05-2003 13:10

Ik kijk toch naar de Belgische Televisie voor het commentaar... :) Op Canvas dus ;) En dat helemaal niet omdat ik een Smeets-hater ben ofzo.

Evito 24-05-2003 14:10

Hijs een topper (y)

de ballonnenman 24-05-2003 14:23

wat jammer.. nog een jaar naar die vitessenaar luisteren :p
gelukkig ben ik bijna tijdens de hele ronde op vakantie ;)

Freddy Krueger 24-05-2003 14:49

Dit lag voor de hand natuurlijk........
Ze kunnen hem gewoon niet missen...

Mr.Oizo 24-05-2003 14:58

Cool, kunnen we weer lachen! :D
Maja, het merendeel zie ik toch in Frankrijk zelf op de TV en in de kantine van die campings hebben ze toch meestal de Fransman op staan dus voor mij maar het grotendeels geen verschil.

Cameo 24-05-2003 15:00

die man is een lopende ecyclopedie op wielrengebied.. onmisbaar.. (y)

Mister Nygaard 24-05-2003 15:10

Citaat:

WolterB schreef op 24-05-2003 @ 14:05:
NOS, goed gedaan (y)

Nu zullen er helaas een heleboel Smeets-haters dit niet goed vinden en de tour toch op CANVAS gaan volgen :(

Ik volg het toch al op Canvas. Mart Smeets snapt er echt niets van, Breukink natuurlijk wel maar die is saai en Herbert is s nederlands domste sportverslaggever. Dus Mart of geen mart maakt niet uit. Michel is ook vetter dan Jean

Smartie 24-05-2003 16:03

Zonder dollen, Maar Smeets en Breukink zijn samen veel leuker om te luisteren dan Dijkstra en Breukink. Ik vindt het dus niet erg en kijk liever nu NOS, anders was ik CANVAS gaan kijken

L1 24-05-2003 16:09

Smeets is (y), daarom goede zaak dat hij naar de tour gaat.

Keyser Saus 24-05-2003 18:20

Citaat:

L1 schreef op 24-05-2003 @ 17:09:
Smeets is (y), daarom goede zaak dat hij naar de tour gaat.
moet ie nou adt beeldje wat ie van Leblanc kreeg omdat ie wegging weer inleveren? :confused:

B@RTOLI 24-05-2003 21:08

Ik kijk altijd naar CANVAS voor al het wielrennen. Vind het commentaar van Michel Wuyts met meestal als co-commentator Jose de Cauwer een perfect duo die er ook nog verstand van hebben. Dus dat maakt het leuker om naar te kijken.

Ik vind het trio Smeets, Breukink en Dijkstra qua commentaar minder. Dijkstra vind ik sowieso niks. En die andere 2 vind ik qua commentaar niks, breukink heeft wel zelf gefietst en weet er genoeg van maar het komt zo over of er op de NOS meer uit hun nek geluld word.

En nog een punt CANVAS heeft meer achtergrond informatie.

Tourjournaal kijk ik wel op de NOS en ook op CANVAS.

PV 25-05-2003 00:21

nou ik kijk wel liever NOS hoor.. bij de belg is t soms minutenlang stil :/

of t nu een voordeel is als Mart Smeets blijft, ben ik nog niet over uit :p soms erger ik me mateloos aan zn commentaar, maar aan de andere kant weet ie wel een hoop.

B@RTOLI 25-05-2003 14:41

Citaat:

PV schreef op 25-05-2003 @ 01:21:
nou ik kijk wel liever NOS hoor.. bij de belg is t soms minutenlang stil :/

of t nu een voordeel is als Mart Smeets blijft, ben ik nog niet over uit :p soms erger ik me mateloos aan zn commentaar, maar aan de andere kant weet ie wel een hoop.

Ben ik het dus niet met je eens. Als het ergens soms lang stil is is het op Eurosport of op de NOS. op de Belg als je Michel Wuyts als commentator hebt niet.
Als je die andere belgische commentatoren hebt wel.

Thomas 25-05-2003 15:34

Het maakt mij echt niets uit wie het commentaar doet, maargoed. Leuk dat die man het alweer doet. :)

Boogie 25-05-2003 23:21

Laat iemand alsjeblieft tegen hem zeggen dat hij er geen lood verstand van heeft en met zijn arrogante sarcasme de hele wielerdag weet te verzieken!

Smeets +/-

+ Basketball: heroiek van de basketballsport in combinatie met luie te duur betaalde profs.

+ Vak M: heroiek van de sport in het algemeen in combinatie met het niet gespeelde enthousiasme richting zijn studiogasten.

- Studio Sport/voetbal: Mickey Mouse competitie wat ieder jaar hetzelfde is in de trant van 'De Graafschap-uit, altijd lastig'.

- Schaatsen: Daar zitten we weer met z'n allen als gekke Hollanders voor een WK'tje voor de buis.

- Wielrennen: zie boven. Ach, en toen demarreerde Armstrong, ach en dan gaat Beloki er maar weer eens achteraan.

Achja, bij mij staat toch standaard Canvas op het scherm.

de communiceerbeer 26-05-2003 20:00

Mooizo, die andere commentatoren zuigen aarsch. :)

Keyser Saus 28-05-2003 20:19

Citaat:

de communiceerbeer schreef op 26-05-2003 @ 21:00:
Mooizo, die andere commentatoren zuigen aarsch. :)
jah je kan zeggen wat je wil van Smeets, maar betere commentatoren hebben ze niet bij de NOS.

Mark 29-05-2003 17:55

Lees ook eens een boek van Smeets over sport. Er zijn er 2 over wielrennen, over de tour. Best aardig, ik heb er 1 gelezen. :) Zijn niet zo lang en wel heel aardig hoor.

Snow :cool: (die niet zoveel leest, maar dit boek wel leuk vond)

Keyser Saus 29-05-2003 18:35

jah kheb er een paar van Smeets, zijn inderdaad wel aardig en soms ook erg grappig.

Nou niet echt wat je noemt hoogwaardige literatuur, maar dat hoeft ook niet altijd :)

Ilsuh 30-05-2003 08:16

geweldig.. gefeliciteerd :rolleyes:

Ilsuh 30-05-2003 08:16

kijk ik hou eigelijk niet zo heel erg van wielrennen vandaar... sorry :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:19.