![]() |
Door welk standje...
... kom je het snelste klaar?
|
als vrouw?
hmm ligt eraan denk ik.. want dat is bij elke vrouw verschillend... maar ik denk zelf, vrouw boven op... dan ken je zelf beetje najah 'doen', dus... |
|
Citaat:
|
Als ik op m'n buik lig en hij dus bovenop me, achterlangs :)
|
Citaat:
*verbaast is* kan dat technisch gezien wel allemaal en ist wel comfortabel? |
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: nee der gat zit verstopt en t is niet comfortabel :rolleyes: hallo, dat kind komt ervan dan zal t echt wel lekker zijn |
SuperS, dat wat Moenbloem zei kan best, als je penis niet te erg tegen je buik staat, niet te klein is, en als je begint met doggystyle:)
Ontopic: Geen idee, ik stel het altijd uit:P |
door penetreren kom ik moeilijk klaar maar als een jongen eenmaal gaat likken en spelen met mijn klit, is het zo gebeurd!
|
Citaat:
goh moet jij ongesteld worden ofzo? |
Citaat:
|
Ben nog nooit gekomen door penetreren ;) maar vandaag voelde ik heel wat toen ik boven op hem zat.. denk dat het wel was gelukt als we nog een een poos doorgingen :)
|
Doggystyle. :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
alhoewel laatst bijna toen ik boven op zat |
Bij doggystyle moet ik altijd ontzettend oppasen want het is egt voorbij voordat je het weet dan.
|
Citaat:
Wij moesten het wel eerst oefenen, maar nu is het zo af en toe wel leuk. Ik kom btw nooit klaar (tot nu toe dan) door alleen penetratie er moet sowieso stimulatie van clitoris bij, met bv zijn vingers. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ontopic: op zijn hondjes!
|
als ik boven op zit..
|
69 en doggy
|
ik onder....
doggystyle... |
Citaat:
enigszins overigens. jouw post was niet 'stom' wou je zeggen? ontopic, woof. |
Citaat:
|
Vanaf de zijkant!!! Zij op haar zij en hij op zijn knieen. Echt goddelijk!!!
|
ik kom nooit door penetratie.. laatst bijna toen ik bovenop zat, maar dat duurde erg lang dus ik kreeg kramp.. en dan is het zow weg..
of: Citaat:
|
Citaat:
hmm prutser tuurlijk kan dat is idd owk mijn favoriet! |
Citaat:
nu grote bek op forum, in real life 't grootste mietje zeker |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21. |