![]() |
Voornamen die vaak bij homo's voorkomen.
Hoi allemaal!
Ik heb iets 'ontdekt'; een bepaald soort voornamen kom je vaker tegen bij homo's. Zo heb ik wel vaker homo's ontmoet of gezien (of erover gehoord) die Victor, Terrence, Laurence, etc. heetten. Die namen hebben meestal iets zwaks, iets weeks, slaps en vrouwelijks in zich... iets dat zweverig en excentriek is... waardoor het perfecte voornamen zijn voor homo's. Want waarom kom ik dan juist veel Victors, Terrences, Laurences (en ook Aithels) tegen die homo zijn? Echt waar, dit is geen onzin-topic. Dit is iets wat mij gewoon is opgevallen, en ik vroeg me af of het jullie ook is opgevallen? Kennen jullie ook bepaalde voornamen die jullie associëren met homo's, juist omdat veel homo's die voornaam dragen? Zien jullie ook een bepaalde 'trend', een bepaalde ontwikkeling? Welke namen zien jullie vooral als 'homo-namen?' Dat vroeg ik me dus af. Ik bedoel dit topic helemaal niet als beledigend tegenover homosexuelen, echt helemaal niet. Ik wou alleen maar weten of jullie ook hetzelfde hadden opgemerkt als ik. :) |
Victor & Rolf. :cool:
|
Ik ken niet zoveel homo's... en die ik wel ken, heten niet zo
|
Stel dát dat echt zo is, dan moet er een oorzaak voor zijn. Ouders weten bij de geboorte van hun kind nog niet of het een homo wordt of niet, dus het lijkt me sterk dat er door de ouders alvast op geanticipeerd wordt. Misschien heeft het iets te maken met de manier waarop jongens met bepaalde voornamen opgroeien. Júist omdat mensen vinden dat het homonamen zijn, worden ze er ook één. Op de basisschool word je uitgescholden omdat je een homonaam hebt, je vormt je er helemaal naar. Misschien dat dat de oorzaak is.
|
Ik ken geen homo's, tenminste, niet dat ik weet, en zij waarschijnlijk ook niet.
|
casper klinkt niet zo homo-achtig tog?
|
Zie niet zo vaak homo's dat ik een verband tussen
de namen kan ontdekken eigenlijk. Lijkt me ook vrij onlogisch dat de naam er iets mee te maken heeft, maar goed.. |
De homo's die ik ken hebben hele gewone namen, dus ik zie geen verband.
|
Citaat:
|
henk
harry en willem (y) |
Citaat:
|
Stefan + Theo
|
Citaat:
|
bob & jeffrey :cool:
|
gerard?
:o |
Citaat:
:confused: |
iemand zei pas dat ze 3 richards kende, en dat die alledrie homo waren... ik stem dus voor richard.
|
Jon en Simon ;)
|
Citaat:
ik vind micky een verwijfde naam! |
Kevin :D , hier in België een héél populaire homo-naam :p !
|
Citaat:
|
Citaat:
ohneej, ik geloof niet in deze onzin, das waar ook :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een onzin...
In films geven ze homoseksuelen wel vaak dat soort namen, maar in het echt is het puur toeval wanneer ze hetzelfde heten. Ik ken.... 7 jongens die homoseksueel zijn; Frank, John, Eric (2x, wel toevallig :) ), Ruud, Will en Joseph... Mja, ik ken 4 mensen die Frank heetten, en 1 daarvan is homoseksueel.. 2 mensen die ik ken heten John, 1 is homoseksueel... ik ken maar 2 mensen die Eric heten, maar 1 Ruud, maar 1 Will en maar 1 Joseph... 't Lijkt mij gewoon puur toeval. |
Mijn moeder heeft een collega die homo is en die heet Amos :) Ik weet niet waarom maar dat vind ik wel toepasselijk :confused:
Ik lees hier wel veel engelse namen btw :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ken geen homo`s en als ik heel eerlijk moet zijn dan denk ik niet dat daar een verband in zit. :)
|
de homo die ik ken heet Goof...
mja kzie niet echt een verband, ken zowieso verder heelmaal niemand die zo heet... oow en nog 1 trouwens, die heet mike...hm dat klopt wel beetje, verdacht ;)...he fits the profile :D |
ken ook geen homo's, denk ook niet dat er een een verband in zit.
|
Gido
|
Ik ken best wel wat homo's (ben daarom zelf nog geen homo, maar goed) en die hebben allemaal normale namen die hetro's ook kunnen hebben. Alleen omdat je weet dat hij homo is ga je denken: wou dat klopt wel z'n naam heeft wel iets homo achtigs :confused:
Een naam krijg je toch van je ouders, die kunnen toch niet weten dat je homo wordt of niet als je net geboren bent. Het is dus puur dat andere mensen assosiaties gaan maken bij bepaalde namen. |
Victor & Gerben
Victor is dus wel duidelijk :) |
Alsof ouders voor dat hun kind geboren gaat worden al weet wat voor seksuele voorkeur het kind heeft.
De ouders kiezen de naam van hun kind, niet het kind zelf. Dus ik vind het een beetje onzin |
Geeeeerrrrrrrrrrt
Nee volgens mij is het onzin. De ouders kunnen vooraf toch niet weten/zien of het kind homo is.., misschien hebben de mensen hun naam wel veranderd, of klinken die namen zo "homo" omdat ze ze op een bepaalde manier uitspreken. |
Alles wat naar Frans riekt.... Jean, Serge, Pascal, Lucien etc etc...
|
Citaat:
|
Sorry, maar wat is dit voor vage topic?
Ouders kunnen voor de geboorte van hun kind niet weten of hun kind homo is of niet. Het is dus gewoon toeval dat bepaalde namen vaker voorkomen bij homo's. Waarschijnlijk zijn er veel homo's die Jan heten, maar dat is dan een logisch gevolg vanwege de vele Nederlanders die Jan heten |
Ouders zijn gevoelige mensen => Geven kinderen gevoelige naam => Kinderen worden gevoelige mensen => Kinderen hebben grotere kans homo te zijn
|
ff denken wat zou bij homos passen uhhmm
jean-paul bjorn en vast nog wel meer namen :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mike vind ik wel een homo-naam.
Btw, Mike Starink is toch homo :confused: |
Citaat:
|
NEEEEEEE :eek: