![]() |
benen scheren bij jongens?!
wat vinden jullie? Kan dit?
een goeie vriend van mij had gister zijn benen geschoren! ik vind dat nou echt niet kunnen bij een jongen! :eek: Wat vinden jullie? (bij meiden in tegendeel natuurlijk wel) |
Bij wielrenners vind ik het nog nèt kunnen... Maar anders vind ik het erg echt eng uitzien. Ik zou zelf mijn benen dan ook nooit scheren.
|
is heel goor!
bah! :eek: (n) |
Bij meisjes een must en bij jongens verboden? Dat is wel erg stereotiep. Ik denk niet dat ik het erg zou vinden moest mijn vriend gladde benen hebben. Mmm. Integendeel zelfs..
|
ik zou mij benen nooit scheren, behalve als het ergens voor moet ofzo (zoals Wielrennen niet Vriendin :) )
|
hmz
mooi glad is niet lelijk :S |
No way Jose
|
nou nee, zie ze op school wel eens rondlopen, van die types met hoogwaterbroeken en enkelsokjes en geschoren benen en dat is nou niet echt iets wat ik bij mezef wel leuk zou vinden :D
|
Citaat:
|
Ik wielren en tja dan doe ik het wel. en eigenlijk vind ik het ook wel mooi. Waarom niet?
|
uh ja... ik doe het niet. vind het ook niet lelijk verder
|
Ik vind het wel kunnen.
|
dus NIET (n)
|
Nee!! Mannenbenen met haar zijn sexy!(y)
|
Hoezo lelijk, meisjes doen het toch ook. Ik zou het niet vreemd vinden als mijn vriend z'n oksels zou scheren.. wel vaag als hij dat bij z'n benen zou doen. Maar nee, stom raar vreemd of gay is het niet. Integendeel ik zou het juist fijn vinden als hij zich onder z'n armen schoor, maar zo is het ook best. Maar z'n benen vind ik goed zo, maar bij sommige jongens staat dat idd wel, geschoren.. :)
|
t Maakt me niet uit, denk ik.
Geschoren oksels ben ik trouwens wel tegen. Bij jongens dan. |
Nee, al dat haar is lekker.
Maargoed, iedereen moet het maar voor zichzelf weten. |
k vind t niet mooi, maargoed als ie dr zelf plezier aan beleeft...
|
ik scheer mn benen :cool:
wel vanwege mijn sport...... |
Ik scheer ze niet in ieder geval.
Wat een ander doet moet ie zelf weten. |
(n)
|
Hm. En ineens krijg je een mental picture van geschoren beentjes, maar het konthaar laten staan.
|
voor mij doet et er niet toe,hoeft niet maar denk wel dat gladde benen best wel nog leuwk voelen,niet dat ik er wat om geef.okselhaar daarintegen word best afgeschoren vind ik.
|
Ik vind het echt lelijk als mannen hun benen niet scheren. Bij vrouwen valt het nog wel mee omdat die niet van die donkere haartjes hebben. Maar vooral als mannen korte broeken dragen is het gewoon ranzig om die behaarde benen te zien. :eek:
|
ik vind het vaak wel een goed idee (y)
maar dan liever haar dan stoppels anders lijkt het me prikken |
boeit me geen hol
|
Citaat:
|
Niet voor niet tegen. Dat moeten ze echt zelf weten.
Overigens vind ik geschoren oksels wél mooi. |
Men doet maar. Ik heb nog nooit een jongen met geschoren benen gezien, maar het maakt me niet uit, bij meiden ook niet trouwens. Ik scheer alleen mn oksels. Whatever, of mijn benen met haar lelijker zijn dan zonder haar.
|
Citaat:
*kwijl* |
Fout vind ik (n)
|
ik vind het ook vrij fout eigenlijk.
|
Haren hoef ik alleen op mijn hoofd en nergens anders.
Wat is precies de reden? Hoezo 'kan dat niet' bij een jongen? Iedereen is hier dom aan het lullen, 'dat vind ik vrij fout', 'dat vind ik niet kunnen'. Kan iemand even een ingewikkelde argumentering geven, van meer dan een zin? |
Citaat:
|
Ik heb het nog nooit gezien bij een man :confused:
Maar nee, laat maar lekker groeien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat het best mooi kan staan, beter dan een mega-oerwoud. Maar het maakt me niet zoveel uit.
|
van mij hoeft het echt niet hoor..
|
ik ken een jongen die zijn benen harst en tijgerstrings draagt.
maar goed. Wat jongens met hun benen doen moeten ze maar lekker zelf weten, en okselhaar idem dito. Maar als het in slierten uit hun mouwen komt, kunnen ze het misschien een beetje bijknippen :o |
Citaat:
|
mij maakt t niet zoveel uit, hoor.
moet diegene zelf weten. zolang hij zn oksels maar wel scheert. ik vind okselhaar echt vies. |
Iew.Kale oksels bij jongens vind ik dan weer vies.
Maar als het echt overdreven wordt,beetje bijknippen dan. |
Een echte man heeft haren op zijn lichaam. Maar al te behaard is ook weer zo aapachtig. Haren op rug en schouders vind ik wel over de grens van wat nog smakelijk is.
|
nee, voor mij hoeft dat niet (n)
|
niet echt nodig... vind het niet lelijk iig.
maar als het iemand met een tatoage op zn been is vind ik het wel mooier als zn benen geschoren zijn. |
een beetje haar is juist mannelijk..
en gladde benen is vrouwelijk.. vind ik dan |
Citaat:
'heb je je sokken nog aan?' - 'nee hoor' '... o, oke' |
Ach, zolang hij er maar blij van wordt. Zelf maakt het me niet zoveel uit.
|
ik houd dat soort dingen echt wel bij...niet dat het helemaal glad is ofsow, maar gewoon dat het er mooi uitziet....gadver van die jongens/mannen met gigantische bossen oksel en beenhaar (n). Vind ik eigenlijk niet meer dan normaal ensow....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:44. |