![]() |
bekendste forummer
wie is de bekendste forummer maak een top drie en geen eigendunk aub
bekendste nummer 1. verydrunkdriver bekendste nummer 2. morgan bekendste nummer 3. nare man (maar bij deze is dat niet positief) |
Citaat:
Bedoel je de bekendste forummer in het algemeen, of de bekendste forummer voor jou? :o |
wie jij de bekendste forummer vind. sorry eerste plaats kon ik effe niemand bedenken flauw grapje.
nou weet ik hem john |
-Koen
-Jon -Evito Ligt het trouwens nou aan mij of is Tofke_H niet zo actief de laatste tijd? [edit] Mijn persoonlijke dus? Tja, ik ken mijzelf natuurlijk als geen ander, dus ik kom op 1 :P. Daarnaast ken ik een heel goede vriendin van me ook goed, dus die komt op 2 :) (Bertine), en acpon ken ik ook goed, dus die komt op 3. -perseus -Bertine -acpon |
:rolleyes:
|
uh, okay... :confused:
agh, Tofke_H kent iedereen wel... |
1. .....;-)
2. Tofke_H 3.Wawl |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*maar toch leuk dat ik een bekende forummer ben, volgens jou! :D :D* |
Voor mij:
Tofke H Wawl Mickael nare man |
euuhh
tofke wawl nare man?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Talon :cool:
Maar waar is die de laatste tijd toch? |
Dit slaat dus echt helemaal nergens op.
|
Citaat:
|
willekeurige volgorde:
nare man moonmonkey terror koe die zie ik wel vaak staan |
Leonoor
Morgan nare man die vliegen me meteen te binnen, en verder ook sarahbressers, maar misschien omdat ik haar ook ken... |
poesiefox :rolleyes: op seksualiteit
Morgan Andijvie |
Citaat:
|
Ja :)
Ik beantwoord het eigenlijk alleen op wat ik op seksualiteit zie. Die eerste was dus echt een dikke vette :rolleyes: Eens Andijf? |
Citaat:
Had ik niet verwacht eigenlijk.... |
Citaat:
Da's nog beter dan bekend, come to think of it. Mijn top drie, op een gedeelde eerste plaats, ook berucht Nare Man en Evito en Bertbart En de bekendste forumsters: Vampiria, Morgan en Sarahbressers |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dank jullie allemaal. :) Mijn top-3 forummers in willekeurige volgorde is als volgt: - miro; - Leonoor; - Andijvie Dan ga ik nu dus echt af op de kwaliteit van de posts. :) |
secreet (omdat ze vanaf het moment dat ik hier kwam een behoorlijke tijd vreselijk kon spammen) :D
tofke, omdattie haar noodgedwongen steeds corrigeerde :p een derde houd je van me tegoed |
Andijvie, Morgan, Evito, nare man
|
Ik vergeet talon :p
|
Oh shit, de bekendste? Er zijn er zoveel die ik dagelijks overal tegenkom...
|
Citaat:
|
ik ben ook niet bekend..
|
Citaat:
Is dat gek dan? ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
van heel het forum: Jon & Koen & Tofke_H
|
wawl, evito, nare man, leonoor, poesiefox, andijvie, sarahbressers en morgan :)
|
Tofke_H & Nare Man staan goed in mijn geheugen.
|
wie of wat is sarahbressers :confused:
|
Tofke_H
|
Citaat:
|
Ik vind dit een beetje moeilijk want er zijn voor mij zoveel bekende forummers en ik kan nou niet echt zeggen dat ik een echt de bekenste vind, en dan een ander.
Ik bedoel, dan kan ik wel 50 forummers op 1 zetten. |
een top 3 pffff
nare man ******** morgan |
Evil-Cherry + ********
|
Citaat:
|
Volgens mij is ROBBIBIER het bekendst
|
Morgan, Nare Man, Pherwilyaiel (zo schrijf je dat toch? :P)
|
Citaat:
Ik dacht trouwens dat ik hier wel wat bekender zou zijn! Of is dat alleen op seksualiteit?;) |
1 nare man
2 anneeeeee (iets meer of minder e´s :confused: ) 3 tofke=h |
evil-cherry
andijvie morgan |
tofke_h
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:50. |