![]() |
Nog maar een keertje: zoenen met meisjes...
Reacties graag, meningen, ervaringen...
|
Zoenen met een meisje lijkt me best ok eigenlijk :) :P
|
jij bent echt volwassen! :rolleyes:
maar ik vergeef je :) |
Krijg ik nu een snoepje? ;) Ach, iemand moet die flauwe opmerking maken, en ik ben in een melige bui (kopspijkers e.d.) :o :p
[edit] Ik heb nou het gevoel dat die flauwe grap nog vaak gemaakt gaat worden ofzo :o :p |
Zoenen met een meisje is best leuk... :o
|
Zoenen met meisjes...
Jep :o :) |
Als het een leuk meisje is, altijd welkom :)
Maar een leuke jongen ook hoor... Hoewel, altijd welkom? Ik heb een vriend! *slaat zichzelf* |
Citaat:
ga je ook een staafdiagram maken van de uitslag? |
wel eens gedaan, t is niet vies ofzo, misschien ook wel voor herhaling vatbaar.
|
Nee, als ik geen vriendin zou hebben dan is het natuurlijk wel okay. ;)
|
wel gedaan...2x...allebij waar anderen bij waren....gewoon beetje gein....
was wel grappig maar ik val niet op meisjes...maar zou t nog wel een x doen misschien.... |
Ja hoor was best grappig, voor de keren dat ik het gedaan heb. T was alleen niet echt serieus zodat het gepaard ging met een hoop gegiechel.
|
Ik zou niet met een meisje willen zoenen, heb ik ook geen behoefte aan, jongens zijn veeell leuker :D
|
je kan echt veel gedaan krijgen bij jongens! ik en een vriendin hebben een keer twee weken gratis drank gekregen in onze stamkroeg. moesten we 1,5 minuut voor zoenen. met tong, dat wel...
en nu nog hoor. zeg je gewoon: "wat krijgen wij van jou, als wij zoenen met elkaar?" krijg je de hele avond free boozzz voor! laatste tijd alleen niet meer zo vaak gedaan... begint te vervelen :D |
Nooit gedaan. Heb een vriend, en zou niet weten met welk meisje ik zou moeten zoenen. Ben er wel nieuwgierig naar, maar heb er geen behoefte aan, want ik van nog altijd niet op meisjes.
|
Citaat:
Maar als mijn vriendin met een ander meisje zou zoenen zou ik dat net zo goed 'vreemd gaan' vinden als met een jongen. |
Ik wil wel met een meisje zoenen, ben er best nieuwsgierig naar. Zou alleen niet weten met wie ik zou kunnen zoenen :)
|
ik heb ook wel eens met een meisje gezoend
1x alleen met meisje 2x met een meisje en 2 gasten maar dat was egt alleen voor de gein, en dat mensen me dan voor lesbie gaan naroepen is sad want bijna iedereen is er wel nieuwschierig naar... |
dat had ik ook...
bij mij gebeurde t op een feestje, was heel grappig... en de volgende dag kwam de hele huppelkutjes gang op school naar me toe van "ohhh ben je lesbisch???" en "heb je met een meisje gezoend???" ik heb gewoon eerlijk andwoord gegeven hehe.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
wel ns gedaan, en idd 'best' ok ;)
|
nooit gedaan en (tot nu toe) ook geen behoefte aan..
ik weet nie.. vind het prima zo met jongens :) |
Ik heb wel eens met een meisje gezoend, ik had wel een vriend.(nu nog steeds, en hij stond ernaast dus hij wist ervan) Het was met oud en nieuw, en na een paar glaasjes.. dan wil het wel! En het was meer een soort van weddenschap; als de jongens elkaar een zoen op de mond gaven zouden wij dat ook doen. Naja, toen hebben we ze maar ff versteld doen staan! whihi. Het was heel lekker, en zacht en lief. En misschien voor herhaling vatbaar, maar dan wel met hetzelfde meisje! Maar ik hou het toch maar bij jongens, want het zoenen met een meisje oke, maar ik zal denk nooit verliefd kunnen worden.
|
nog nooit gedaan :o
|
wel is gedaan ja... is al wel weer hele poos geleden, kan er weinig meer over zeggen.
was meer experimenteren zeg maar. maar ik zeg niet dat ik nooit meer met een meisje wil zoenen... wie weet, wil eigenlijk nog wel keer meemaken, iets bewuster dan jaren geleden. (al ben ik trouwens wél behoorlijk hetero) (sorry marco..) |
ja dat deed ik vroeger nog wel es zo af en toe
maar nog nooit echt serieus ofzo nu heb ik een vaste chick en van hem mag t niet hihi:) |
Citaat:
Je hebt nog nooit gezoend, hoe weet jij dat? Edit: zoenen met een jongen is heeeeerlijk :) (nog maar 3 maanden, nog maar 3 maanden, nog maar 3 maanden....) |
Goh, er is hier iemand aan het dementeren, en ik ben het niet.
|
Ja, leuk.:)
Ik vraag me af wanneer ik eindelijk weer eens in de gelegenheid kom.. |
Citaat:
|
zoenen met jongens: (y)
Zoenen met meisjes: (y)(y)(y)(y) :) Alhoewel sommige mensen er echt niets van bakken...god, wat heb ik toch een hekel aan die wasmachine-figuren. |
Citaat:
|
:eek: stelletje potten!
;) |
weet niet..
nog noooit geprobeerd.. schijnt wel rustiger en zachter te zijn maar ja.. misschien dat ik het ooit in een dronken bui ga proberen maar goed.. nu nog niet |
ik zou het best een x willen proberen :o
al is een leuke jongen ook goed hoor :D:D |
ach ik zou het best een keer willen proberen hoor! kijken of het anders is dan met een jongen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb één keer met een meisje gezoend
en dat was niet vies maar tis nu niet zo dat ik dat dagelijks doe :o kheb een vriend en die zoent veel beter :P |
Het staat op mijn to-do list
|
één keertje gedaan; 't was een mooi meisje en 't was fijn.
Niet voor herhaling vatbaar denk ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb t zelf ook gedaan. so?, ik ben biseksueel maakt dat uit?? |
Citaat:
|
Heb ik eergisteren voor het eerst gedaan, met mijn beste vriendin. Zij had alleen weinig ervaring met zoenen...1 keer eerder met een jongen gezoend. En ik heb al 1.5 jaar een vriend...het gevolg was dat het nogal misliep, omdat ik andere dingen gewend was dan zij. Maar anyway, het was best leuk en grappig. Wel voor herhaling vatbaar, maar dan wel met een ander meisje.
|
2 jaar terug ofzow met beste vriendin gegaan. Was niet echt expres, ging per ongeluk...
Waren met groepje kauwgompje wisselen doen tijdens stappen en opeens merkten mijn beste vriendin en ik dat kauwgompje weg was.... :eek: Maar ach, beviel nog niet eens zo slecht dus zijn ook maar even doorgegaan... Nadeel ervan... als het goed bevalt blijf je er in hangen... Mogen altijd graag met z'n 2en jongens pesten en we hadden leuk slachtoffer en toen dachten we: we kunnen nog erger pesten... Ipv met hem bezig te gaan, hem mee naar buiten sleuren en met 2en bezig gaan haha! Niet te vaak doen natuurlijk...Als je er te lang in blijft hangen komen er weer dingen van waarvan je achteraf misschien wel spijt kan krijgen... Dus pas op met wie, hoe lang, wanneer en waar. |
2 keer gedaan..
met goeie vriendin en een ander meisje. ach, geef mij maar een jongen |
hmm mja heb een relatie gehad met een meisje, ongeveer een jaar (en had ook nog mn vriend die alles best vond, was geen bedreiging voor em ofzow), dus veel gezoend met een meisje (en meer dan dat, maar daar gaat t niet over), het is idd zachter en rustiger :)
Edit: ook nog met een ander meisje gezoend maar dat was maar 1 x...zoenen met iemand met een tong- en lippiercing is best lekker btw ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:44. |