![]() |
wat voor agenda heb je?
ik heb er een van fancy
ik bedoel dus niet de nieuwe, maar van schooljaar 2002/2003 *jah, ik weet het, het is boeiund :rolleyes: * |
-> S&S?
Citaat:
Heb geen agenda, niet nodig.. |
Pfff een blauwe de grote van een schrift :o (iedereen heeft dezelfde in school :rolleyes: ) met het jaar 2002-2003 op en een stripje vanonder (ja ieder jaar hebben ze zo'n soort thema :rolleyes: , verleden jaar was het muziek en stond Mozart in m'n agenda), thuis heb ik er geen ik schrijf alles op me Anne Geddes kalender (is groot genoeg) :p .
|
een die in de prullenbak ligt
ik heb er overigens vrij weinig gebruik van gemaakt; ik onthoud alles wel |
Citaat:
|
Citaat:
Ik had gewoon ff zin om wat te lullen! |
1 met voor elke dag 1 pagina, witte pagina's met zwarte letters en lijntjes, en een hard, zwart kaft. :) Lekker stevig en overzichtelijk, zonder al die reclame enzo. :)
|
shit zeg.. ik wist t nie eens.. moest egt naar mn kamer gaan om m te zoeken. zo weinig doe ik er mee :D
maar ik heb er iig een van die beertjes 'me to you' zo lief zijn die! zeker die echte knuffels *hug* |
Laatste keer dat ik 'm zag was het een Radio 538 agenda... de eerste die ik kon vinden in de winkel.
Maar ik zou eigenlijk niet weten waar 'ie is... 2e fase de gekste :cool: |
heb er wel een, maar kwam erachter dat men die in 4havo niet meer nodig heeft?! het is gewoon een simpele zwart / witte btw....
|
Een veels te drukke agenda, volgeboekt voor de komende 2 weken :)
|
Een simpele, met lichtblauwe kaft
|
Citaat:
|
Loesje :)
|
Een rommelige/chaotische gratis-gekregen-agenda van school
|
Babet agenda... geloof ik (met die lievebeest, sjiraf enzo)
ben hem echt scheit zat nu... en ohw ja, ook nog een van de kapper.. zo'n muur ding |
Citaat:
|
Citaat:
(y) staat er bij jou ook alleen in de 1e maand wat in? ;) en verder alleen feestjes en verjaardagen? *grinnik* |
Een hele simpelen, zonder merk voor zover ik weet... 1 bladzijde per dag.. maar ik gebruik hem eigenlijk niet...
|
Ik heb zo'n hele mooie en gratis af te halen bij de concierge agenda. Staat trouwens wel een lekker ding op :p
|
Geen :( had er geen zin in. Mis em ook niet :)
volgend jaar neem ik er toch maar wel weer eentje |
Ik een zwarte agenda, een hele normale. :)
Overigens gebruik ik die agenda zelden tot nooit. :o |
HBO gratis agenda
|
eentje van V&D geloof ik, een binnenzak-modelletje...
|
HEMAAAAAAAAAAAAA
met van die blokjes op de voorkant |
zo'n gewone met witte pagina's en elke dag een blaadje.
van de Aldi geloof k. |
PROTEST (surfmerk) Hij heeft een legerblauw motief met een rode ster erop. heb er intussen een plaatje van een brandend ringetje (zoals je bij die engeltjes wel es ziet) opgeplakt met eronder: What's on your mind.
Hij's wel cool! ;) |
uhmm een agenda met allemaal gekke boxers (als in honden dus) die allemal heel gek verkleed zijn, als duiveltjes en nonnen en christina aguilera enzo ;)
|
geen
|
fancy
|
zon goedkoop ding van de bruna
|
Een zwarte merkloze agenda van de V&D met als opschrift 'Agenda 2002/2003'. Hoge kwaliteit, de kaft zit er nog steeds op na een jaar.
|
Een Power Puff Girls agenda. Met veel blije en kleurige plaatjes...
|
een visagenda... :o (die heeft iedereen bij mij in de klas)
|
Eentje van de HEMA.
|
een hele simpele die ik zelf vol heb geplakt met goed edoelde dingen........ ben wel heeel trots op de nijntje plijster die de kaft erom houd :D
|
Citaat:
|
ik heb een wepsagenda van dit schooljaar dan he? van volgend jaar koop ik ergens in de zomer wel ofoz
|
ik heb er 1 van vans, ik heb hem al meer dan een half jaar neit meer gebruikt
|
Citaat:
|
één woord: hema :)
|
een Loesje agenda.
|
ja zo'n eentje van de HAN die je opschool krijgt
|
hele goedkope met zelf gemaakte kaft om hem een beetje 'persoonlijk' tintje te geven :)
|
Kheb een O'Neill agenda... die van Boardbabes..
|
een roze v&d 7,50 agenda die helemaal verregent en vol geplakt is met kaarten en snoeppapiertjes en nijntje plaatjes en stickers die ik bij de punch, de frosti en de britain heb gerippt.
|
Euhm, van Zelda, met die hondjes die er zo lief uit zien!
|
Een A-5 formaatje beplakt met de oude stickertjes van Studio Brussel en Mao Magazine. (ding gekregen in school, zelf ge-restyled)
|
Een POP-agenda, waar nog plaatjes van *NSYNC en de backstreet boys in staan :eek: We kregen hem gratis van school, dus waarom een andere kopen. Maar wie geeft er nou een agenda weg zonder weeknummers, totaal niet handig in de 2de fase en er staat ook allemaal reclame in voor "kies techniek"! Volgend jaar koop ik zelf wel weer een :)
|
eentje van diddle, maar ik vind hem niet handig, hij heeft geen weekoverzicht, bladzijde per dag (n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:13. |