![]() |
Vraagje over Sex
Hey,
Als mijn vriendin en ik het doen dan loopt er soms wat vocht uit haar vagina en zit er ook vocht in haar vagina dat er uit druppelt. Waarschijnlijk is dit gewoon haar vocht omdat ze nat is. We doen het met condoom en ze is aan de pil (het zekere voor het onzekere :) )maar ik ben dus bang dat het vocht is wat uit de condoom druipt op de een of andere manier. Wat denken jullie is het haar vocht of mijn sperma? Graag serieuze reacties |
haar vocht :)
|
Dankje voor je reactie :) ik wil er nog wel wat meer, dan voel ik me ook wat geruster :D
|
Citaat:
|
vocht :)
nou blij ;) |
Ik denk ook vocht van haar hoor...
|
Proeven!
|
Citaat:
|
Hoogstwaarschijnlijk haar vocht, maar je kunt idd proeven wat het is:)
|
haha vet :)
|
proeven en vergelijken dus, alleen proeven zegt niet zoveel. En als je het niet zeker weet gewoon dubbelblinde steek "proef"en.
|
muwhahahahaha
|
Citaat:
|
er is ook nog zoeits als ruiken perverzelingen
|
als jij aan vocht ruikt, b-z, kun je dan zeggen of 't vaginaal vocht of sperma is? Ik namelijk niet...
|
daarom moet je het ook proeven. sperma is heel zout heb ik gehoord
|
sperma ruikt denk ik wat meer naar chloor ofzo
|
Citaat:
|
hehe kweenie, kweet natuurlijk niet hoe t proeft. Maar de enige geur die er bij me opkomt is chloor.
|
Citaat:
|
volgens mij is het van haar
en als je aan de pil bent én je gebruikt een condoom, hoef je je volgens mij absoluut geen zorgen te maken. de kans dat er iets gebeurt (zwangerschappen ofzo) is absoluut nihil. veel plezier nog! ;) |
sperma is bitter ofzo en een beetje zout...
en vrouwelijk vocht smaakt nerges naar volges mij....misschien meer zoet :confused: |
trouwens, je kan t ook gewoon aan de substantie zien hoor.
|
als jij nou gwoon eens een xtje niet komt en dat vocht is er toch dan is t van haar!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:31. |