Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Rare vraag: (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=48831)

Darkest Angel 09-04-2002 20:46

Rare vraag:

als een jongen een stijve krijgt gaat komt de eikel tevoorschijn en dan gaat de voorhuid terug (toch???) Maar met aftrekken moet je de voorhuid over de eikel heenschuiven, hoe zit dat dan precies??????

thnx

Utopia 09-04-2002 20:50

Hoeft niet perse vanzelf te gaan.
Als je bij 't wassen de eikel maar goed schoon kunt maken.

Bij 't aftrekken hoeft de voorhuid niet helemaal naar achteren.. gewoon snellere kortere bewegingen kunnen ook.

Freyja 09-04-2002 21:38

Nou we toch bezig zijn - een vriendin en ik vroegen ons laatst nog af of de voorhuid die over de eikel bewogen wordt nou wel het enige is wat lekker is bij het aftrekken. Als een jongen nou besneden is, hoe voelt die dat dan?

Günther 09-04-2002 22:22

hou t gewoon bij pijpen, vind ik persoonlijk ook nog lekkerder :D

Utopia 09-04-2002 22:43

Citaat:

Morgan schreef:
Nou we toch bezig zijn - een vriendin en ik vroegen ons laatst nog af of de voorhuid die over de eikel bewogen wordt nou wel het enige is wat lekker is bij het aftrekken. Als een jongen nou besneden is, hoe voelt die dat dan?
Het gevoeligste onderdeel van de penis blijft de eikel zelf. Daar blijven ze ook lekker van af bij 't besnijden :)
Alleen de voorhuid wordt besneden zodat deze beter naar achteren kan schuiven bij een erectie.
Ik weet niet alles van 't besnijden maar volgens mij is er nog wel genoeg over om nog een stuk huid over de eikel te laten schuiven.

sofie3 10-04-2002 06:39

Mis. Bij een besnijdenis wordt de hele voorhuid weggehaald. De eikel komt dan bloot te liggen, en er vormt zich een eeltlaag op. Omdat de eikel zo gevoelig is, hebben besneden jongens het er dus iets moeilijker mee om een orgasme te krijgen. Kan soms een voordeel zijn, maar vaak is het dat niet. Als ik ooit kinderen krijg, worden ze zeker niet besneden!

Günther 10-04-2002 06:43

Citaat:

sofie3 schreef:
De eikel komt dan bloot te liggen, en er vormt zich een eeltlaag op.
:eek:

fris :p

Winner 10-04-2002 09:49

Citaat:

sofie3 schreef:
Mis. Bij een besnijdenis wordt de hele voorhuid weggehaald. De eikel komt dan bloot te liggen, en er vormt zich een eeltlaag op.
Hoeft niet. Ik ben ook besneden, maar heb dus nog wel een voorhuid, er zit alleen niet zo'n tuitgeval aan.

sofie3 10-04-2002 11:44

Dan ben je niet besneden, maar is de voorhuid gewoon ingekort.

Utopia 10-04-2002 14:15

Jawel.. zo heb je veel verschil tussen Islamitische en Joodse besnijding.

Darkest Angel 10-04-2002 17:04

Maar nou heb ik eigenlijk nog steeds geen antwoord op m'n vraag....... ;)

Utopia 10-04-2002 19:15

Citaat:

Darkest Angel schreef:
Maar nou heb ik eigenlijk nog steeds geen antwoord op m'n vraag....... ;)
Volgens mij wel ;)

Preaper 10-04-2002 19:25

Bij mij hebben ze perongeluk de hele eikel eraf gehaalt :(

eddie 11-04-2002 19:56

Citaat:

Utopia schreef:

Volgens mij wel ;)

volgens mij niet ;)(en nee, ik kan geen antwoord geven...)

Darkest Angel 11-04-2002 21:17

Dan wacht ik wel op iemand die dat wel kan!! ;)

ConnX 12-04-2002 00:05

nie bij mij.
kep ooit n ongelukje gehad tijdens sex waardoor ie nogal strak zit en als ie heel stijf is dan gaat ie er niet overheen.
Ook niet eroverheentrekken bij masturbatie dus (meer n tip voor mn vriendin dan voor jullie eig :) )

Suerte Donna 13-04-2002 13:56

Citaat:

sofie3 schreef:
Mis. Bij een besnijdenis wordt de hele voorhuid weggehaald. De eikel komt dan bloot te liggen, en er vormt zich een eeltlaag op. Omdat de eikel zo gevoelig is, hebben besneden jongens het er dus iets moeilijker mee om een orgasme te krijgen. Kan soms een voordeel zijn, maar vaak is het dat niet. Als ik ooit kinderen krijg, worden ze zeker niet besneden!
And again..weer MIS..
het is helemaal niet zo dat bij een besnijdenis de gehele voorhuid weg word gehaald, niet altijd in ieder geval.
Dat verschilt per persoon, en per reden..waarom een besnijdenis noodzakelijk was.

ConnX 15-04-2002 21:12

of onnoodzakelijk..... religieuze redenen of het lockerroom syndroom bijv...

Marcel_L 16-04-2002 20:21

Kan allemaal, voorhuid helemaal weg, beetje ingeknipt, ligt er maar aan wat noodzakelijk is....
Dat van dat eeltlaagje klopt, gelukkig maar, anders kon ik nu nog de hele dag die onderbroek (of nog erger, die boxershort) voelen......
ja, de eikel is minder gevoelig, maar de rest heeft ook gevoel! En meer dan genoeg. De voorhuid kan dus niet meer over de eikel heen, als ie helemaal is weggehaald, de huid rondom de penis kan nog wel bewegen tijdens masturbatie of sex. Maar dat verhaal over niet zo snel klaarkomen..... ik wou dat het waar was...... :rolleyes:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47.