![]() |
Rotmuziek
Welke muziek haat je? Ik vlooiemarktmuziek.
|
hardcore gabbermuziek
|
trance en dance enso en alles wat er maar een beetje ze best op doet om er op te lijken!
|
Wat is vlooiemarktmuziek? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wannebe muziek, commerciele shit, trance, hardhouse,rnb,bubbeling ow wacht we hadden het over muziek:)
|
Schoolfeestmuziek.
|
ARENBIE :mad:
|
ik heb een hekel aan kut muziek
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Trance/techno en dat soort muziek
|
'Rotmuziek?'
wat ik echt nare muziek vind? Stomme muziek? Gelikte country 12 in een dozijn punkbands zoals good charlotte bluegrass de moderne klotebewegign die hun muziek r & b durven noemen |
Metal en al die andere shit!! Van die kut gitaarmuziek met dat gekrijs ertussen door! (n) (n) (n)
|
Citaat:
|
celine dion
country de meeste r 'n b de meeste metal die new metal dingen die op de radio spelen, nog het vreselijkst van al ballads à la R Kelly enzo :( |
ik haat Queen :eek: (n)
|
R&b
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het Levenslied.
|
ik hou van verschillende soorten muziek maar ik haat
opera muziek walgelijk zeg. de beste muziek in de wereld zijn: korn, slipknot, marilyn mansen, system of a done, gotic muziek, rammestein, good chalotte. en nog veel meer gr. hotbulma |
waar ik echt een hekel aan heb is aan die irritante stomme trance, dance muziek.. van die commerciele comuter shit.. (n)
|
lenny kravitz vind ik niet zo
robbie williams ook niet rhcp ook niet en nog veel meer |
Citaat:
|
Prachtige topic, ik heb een hekel aan:
- Popmuziek, het is helemaal niet vernieuwend, artiesten schrijven hun eigen muziek niet, en het klinkt allemaal alsof het uit een kauwgomballen automaat komt. -Hiphop, in de tijd van Grandmaster flash, Mc hammer, RunDMC was het nog origineel. Maar door het eenvoudige gebrek aan variatie in deze muziek vind ik het nu pure troep. -Electronische muziek, vind ik gewoon troep, totaal geen emotie in te bekennen, alleen wat domme keyboard klanken en soms zang.. dus trance/dance/hardcore (all the same) -Folks muziek, van die feel happy bl@@t muziek, helemaal niet cool. En ze rommelen maar wat aan. -Nederrock (op van dik hout en nog wat bands na) Deze bands zijn gewoon kopietjes van voormalige rockbands die internationaal bekend zijn/waren (O.a u2 etc.) en klinken nergens naar. -R&B, een afgezonderde lifestyle/muziek waarin alleen mensen met een bruine huidskleur thuishoren.. met hun pimpin' clips en eenvoudige muziek een ergernis om aan te horen. Dit was het, bedankt voor de aand8 :P |
Ik heb een hekel aan alle muziek, met uitzondering van hier en daar wat goede bandjes.
|
James Last; oorverdovende kloteherrie van mn ouders :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Rock zuigt wel aan alle kanten. Vooral toen het op een gegeven moment zo gehyped was...
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder ga ik mee met AtHell. Daar voeg ik nog aan toe (voor de mensen die Kopspijkers hebben gezien gisteren); Eddy Wally en alles wat daar ook maar in de buurt komt gezongen door zonnebank bruine sjonnies met een verstijfde grijns. Brr. |
Citaat:
|
Citaat:
ik heb een hekel aan kermis/carnaval muziek, trance, country, arrenbie en muziek á la atomic kitten |
Ik vind alleen punk en metal mooi(new metal telt niet mee, net zoals nep punk bands)
Boudewijn de Groot kan er ook nog mee door, en de rest is bijna alleen maar Troep |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat raar dat ik bubling niet tegenkom (n)
|
Citaat:
|
ik haat trance, ski-hut en al dat andere breezahvolk muziek
|
gabber hardcore, hardstyle etc. kan daar echt niet tegen
en rap muziek... heb ik ook een hekel aan en oh ja, van die pop: britney, justing, jennifer.. hou ik ook al niet van |
ski hut "muziek",
muziek als ja rule, nelly (ik noem het geen hiphop meer want dan krijg ik van de enkele hiphopliefhebber te horen dat t geen echt hiphop is), muziek waarin gegrunt of geschreeuwd wordt vind ik over het algemeen niet aangenaam, uitzonderingen daargelaten (hollenthon bijv.), harde electonische muziek waarin amper meer melodie te herkennen is en je t niet hoort als het ene nummer in het andere nummer overloopt. |
euh
-ik haat metal hardrock enalles... -ik haat bubbling, commerciele hiphop [meestal] -de meeste RnB.... -trance, techno, gabbermuziek blaaat |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik haat fransch bauer enco.
|
Ik vind geen kloten aan Hardcore en nog wel meer maar ik hou vooral van (das wat sneller getypt)
Rock Metal Punk Blues Country-Rock en nog wat in die trant |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13. |