![]() |
welk land had het beste songfestival outfit?
en welk land het slechtste?
|
ik heb t gemist :(
|
ik vond Esther Hart er vreselijk uitzien in dat pakkie... (n) Verder weet ik het niet... Nauwelijks iets gezien.
|
spanje had het beste pakje(y)
|
Dat mens van turkije!
Maar dat is dan ook het enige optreden wat ik heb gezien :o |
foto's !
|
Idd. Turkije zag er niet uit.
Ik vond dat ze trok op de 'opperheks' uit Heksen van Roald Dahl. :o Belgie vond ik wel mooi :o . En Rusland was een beetje gewoontjes? |
Esther was te dik ik haar gouden pak en haar achtergrond zangeressen hadden ieder iets anders in een andre kleur aan (n) , en Oostenrijk was echt sloeberig kan ik me nog herinneren. Ik vond eenheid in de kleding mooi, dat je bij een aantal landen terug zag.
De uitslag is trouwens heel vaag. Belgie :eek: |
Die vrouw van Turkije, echt geweldig :) en Tatu had wel toepasselijke shirtjes aan, maar niet exclusief ofzo. En Israel ofzo (?) die meisjes met plooirokjes met zon kleurtje eronder en love op hun shirtjes, vond ik wel grappig.
Esther Hart zag er echt niet uit, en die tutjes aan het eind, die roze pakjes met blond haar, echt vre-se-lijk, ik lag helemaal dubbel. |
Citaat:
|
Die jurk van dat mens van Griekenland! :eek: :eek: :eek:
Ik vond trouwens dta België moest winnen. Of Estland. Die vond ik de besten van de vijf die ik gezien heb :D . |
ik heb alleen de slechte outfits onthouden.
1: die in die roze pakjes, volgens mij kun je niet meer op een barbie lijken dan zij. 2: een vrouw met blond haar en een zwart aansnoer topje van iets wat op leer leek ofzo, dat zag er echt niet uit, borsten helemaal samengeperst. 3: Esther Hart, hoe kom je erbij om zo'n gouden pak aan te trekken? Het beste gekleed vond ik die presentatrice, die had wel een mooie jurk (die witte). |
Citaat:
|
Spanje
|
Citaat:
|
Ze waren bijna allemaal in het wit! Ik vond er weinig originele dingen tussen zitten. Esthers outfit was een beetje ongelukkig gekozen. Die roze barbiepoppen, griekenland en portugal waren ook niets, ach ik heb over elke deelnemer wel een lijst met commentaar geloof ik :o Jammer dat België niet gewonnen heeft, van die Turkse kon er echt niets van (ze kon wel heel goed lelijk kijken). Zelf vond ik Ruffus (Estland) het leukste groepje.
|
Citaat:
|
ik heb het gelukkig gemist
|
Ik vond Spanje wel gaaf, mooi meisje, strak buikje, leuk pakje.
De achtergrondzangertjes en zangeresjes van Duitsland vond ik ook wel grappig, beetje fout, maar wel leuk. |
Ik heb er echt niks van meegekregen.
|
Citaat:
|
SPAIN (en ijsland ook wel eigenlijk)
|
NL vond ik er iig vreselijk uitzien.
|
Ik heb eigenlijk niet zo veel gezien, maar ik vond België wel puik.
|
Afgezien van het feit dat ze bijna in een andere toonsoort zongen zagen de Engelsen er ook wel redelijk uit...
Die jurk van dat vrouwtje van Polen had ook wel iets. (examens > verplicht thuisblijven > uit noodzaak dan maar gekeken, vind t echt een vreselijk iets :o ) |
Ik vond die ene (spanje?) het mooist, soort van leer-achtig-omgekeerd-corset-met-lange-rok-eronder..ofzo, alleen haar borsten waren te groot, dat maakte het iets te ordinair. Turkije was ook (y)
|
Citaat:
|
ik word steeds blijer dat ik het niet gezien heb :cool:
|
Op een gegeven moment matchten de persentator en presentatrice zo leuk.. die jongen had een overhemd aan, en het meisje een jurkje met gedeeltes in hetzelfde patroon
Alleen dat pak van die jongen was vreselijk, dus ik nomineer alleen de presentatrice. Dat witte jurkje was ook best leuk ja :) Het slechtste: de sloeber-topjes van de Turkse danseressen. Echt zo van de markt.. brrr |
Ik vond die tatu maar niks! Yegh
|
Ik vond die oranje jurk van die presentatrice erg mooi, stond haar echt heel erg goed (alleen had ik zwart mooier gevonden dan dat oranje). Verder vond ik dat er heel veel landen niet uitzagen, Turkije en Nederland waren toch het ergste. Ik vond het liedje van IJsland erg leuk en dat van Belgie ook wel (jammer dat ze niet gewonnen hebben :( , had ik ze van harte gegund)
|
Citaat:
|
Jaaa, die oranje jurk was echt heel mooi.
|
gemist. héé jammer nou .... :rolleyes:
|
ik vond dat mens van griekenland er anders best wel (y) uitzien :o
|
Ik vond de klednig van de presentatoren juist echt onwijs slecht, vooral die eerste outfit, poging tot hip maar heel erg niet gelukt (n)
|
is zoals elk jaar weer totaal aan me voorbij gegaan... was zeker gister ofzo?
|
Austria 12 points
|
ik vond eignelijk niemand er leuk uit zien..ja die jongen van engeland, maar dat meisje daarentegen zag er echt neit uit!gedver en dat 15 jarige meisje had ook nie veel aan. ik vond van turkije de kleding wel mooi , maar wat enge lelijke kop heeft zij zeg gedver..en ned. zag er ook niet uit..stelletje ongeregeld qua kleiding maar ook qua dans...en zag je die achtergrond danseres nadat ze een stukje solo met die esther had gedanst..? ze moest waarscihjnlijk met dr benen wijd uitkomen..en toen liep ze maar het hele stuk met dr benen wijd achteruit..zag er echt niet uit..
ghahah.. |
de engelsen zagen er wel smooth uit alleen die jongen was een beetje misplaatst.
|
Die roze pakjes waren inderdaad echt vreselijk en inderdaad, de kleding van Nederland.. het was gewoon afschuwelijk!
Ik vond israël wel hip.. behalve die man dan.. maar de kleding van die vrouwen vond ik echt heel erg leuk! |
ik vond nederland echt lelijk, dat goud, juk (n)
griekenland zag eruit of ze ieder moment uit dr jurkgeval kon knappen.. de enige mooi geklede was de presentatrice, die witte jurk die ze op het eind aan had (y) :) |
........ en dan te bedenken dat er allemaal stylisten dagen hebben zitten nadenken wat dé topoutfit nu zou zijn....
Die mensen hebben daar zelfs een opleiding voor gevolgd, en dan komen ze tot zoiets...! Volgensmij kan iedere aap met een béétje verstand van mode die mensen nog beter kleden...! Ik iig wél!!! |
Citaat:
|
Engeland was het allerbest gekleed :D
|
Citaat:
|
Het beste outfit vond ik Estland! met die man Ít's just the eighties coming back' ofzo vond ik eigenlijk wel cool :cool: en die man van dat duo uit Polen vond ik ook wel verzorgd gekleed dat pak en dan roze haar..
Het slechst gekleed vond die vrouw uit Polen, had zo'n raar geval aan, stond nergens naar.., dat man/wijf uit Griekenland die jurk zat veel te krap. En Nederland vond ik ook echt vreselijk, die broek was geen porum.. |
Zo te horen moet ik heel blij zijn dat ik het niet gezien heb :D :cool:
|
fotooo'ss!! :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:19. |