![]() |
VMBO-T Biologie
Wat moet je leren?
Ik heb wel zo'n blaadje, maar uh snap er dus niks van.. Please reply zo snel mogelijk! :( :( Thnx All. |
hey je moet alle hoofdstukken leren (inclusief die van 3vmbo -> 2 boeken) en de 2 boeke van dit jaar.. de enigste hoofdstukke die je nie hoeft te kenne zijn Regeling, Zintuiglijke waarneming en PLanten.. Je kunt ook heel je boekje samengevat leren daar staat alles ook in! maarja nu mar afw88 tot morgen 2 uur :( ik hoef aar een 4.4 te halen dus :D Suc6!
|
Euhmm dunno..
ik doe ook vmbo tl. heb morgen ook vmbo en heb een mooie samenvatting op scholieren.com gevonden van mn boek nectar.. met van elke hoofstuk samengevat.. maar ja zou zeggen lees alle samenvatting een aaantal keer goed door.. maak oefenexamens.. en leer belangrijke begrippen.. Volgens mij krijgen we ook veel over genotype en fenotype en die bloedgroep en reccensief en dominante shit.. xxxxxxxxx |
thnx :)
Suc6 met leren allemaal..& met 't maken van 't examen natuurlijk.. (y) pFf ik zie er tegen op joh :( ook economie.. |
Citaat:
Citaat:
maarja ik zie wel |
Citaat:
|
Citaat:
Cellen staan aan de basis Het lichaam in stand houden: voeding en genotmiddelen, energie, transport en uitscheiding Bescherming en antistoffen Gedrag bij mens en dier Vaardigheden in samenhang Houding, beweging en conditie Van generatie op generatie Erfelijkheid en evolutie http://www.examen.kennisnet.nl/vo/ex...werpen/tl.html |
Citaat:
|
Hey ,,
Ik snap er ook niet veel van wat je moet leren. Ik had een papier gekregen wat we niet moesten leren maar daar snap ik niets van. Ik heb overal een beetje van de samenvattingen geleerd. Veel begrippen ken ik niet letterlijk maar dat zal je ook wel allemaal toch niet moeten weten? Arrrgg was het maar al dinsdag avond en dat ik bio en economie en nederlands goed heb gemaakt en niet verknald heb. Doegx |
Citaat:
|
huh wij krijgen planten, zintuiglijke waarneming en regeling niet dat heb ik gister nog ff gevraagd :S
|
gewoon alles overgelezen.
zo hele moeilijk is het toch ook weer niet :cool: |
waaaaaa was een lachertje :cool:
(*hoopt op goed cijfer* ;) ) |
Ja, het was echt makkelijk :D
Over een half uurtje ff nakijken :p |
bij mij viel 't wel tegen, 00k al v0nd ik het niet heel moeilijk..ik vond ec0 makkelijker..had anders0m verwacht :)
|
Whaha jah egt een giller...was binne 30 min klaar :cool: :D
|
Ik had net als de tentamens 100 vragen verwacht. Gelukkig waren het er maar 46 :) (wat nog veel is) hoop dat ik m goed heb gemaakt moet een 5.4 halen :(
|
bio was inderdaad vrij simpel iedereen was ook dik snel klaar..
Ben benieuwd.. Eco vond ik wel moeilijk heb ik nu het laagst voor gehaald!! Tussen de 5 en de 5,5 :( |
was een makkie ja zit tussen 6 en 6.5
|
was vet simpel.. tussen 7.4 en 7.9
(stefanlovertje) |
ik had het echt zo veel moeilijk verw8...
zeker omdat we zoveel dingen moesten kennen.. maar als t goed is heb ik een 8 fzo .. :D *trots* |
't was bijna lachwekkend makkelijk
een staaf en cirkel diagram tekenen bij een tabel looool ic |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:27. |