![]() |
ge-quote worden--> kick?
Ik heb altijd als weer een topic doorspit waar ik me tegen aanbemoei en ik zie dat iemand me heeft ge-quote ben ik stiekum lekker trots daarop :P Iemand lees mijn poooootst! :D Yay me!
Bekend verschijnsel, of boeit het je niet? |
Volgens mij meot je wat vaker naar buiten meid :p
|
Mwoah. Leuk als iemand m'n post leest,
maar het boeit me niet superveel.. :o |
Citaat:
|
Jaaah dat heb ik ook:) Gewoon een eer dat iemand de dingen die ik zeg de moeite waard vindt om te quoten:)
|
Citaat:
|
Of beter nog, dat ze erom moesten lachen of juist kwaad werden!
|
Quoten rules. (y)
|
Ik ben er al wel aan gewend geraakt, ben nu eenmaal gewoon goed. :o
Nee geintje. Ja, eigenlijk heb ik dat gevoel ook wel een beetje als dat voorkomt. :) |
Ik vind het ook altijd wel leuk :o
|
Citaat:
(om je maar ff te quoten :p ) |
Citaat:
|
mjah, t heeft wel iets :o
|
Citaat:
|
Ja das leuk. Als ze t met mee eens zijn of juist niet, ze boos worden (das echt dom. :p) enz. Zo grappig altijd. :)
|
Citaat:
|
Ik ook!. Ja. Dus.
|
Citaat:
|
Alleen als ik gelijk krijg natuurlijk :p
|
Gequote worden geeft gewoon heel veel voldoening alleen gebeurt het me veel te weinig...
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik heb dat ook hoor, vind het leuk als mensen m'n post lezen en er op reageren, positief of negatief dat maakt me niet uit :) Vind het leuk als mensen mijn post het reageren waard vinden :) |
geen kick, maar wel leuk :)
|
Wel leuk, ja :)
|
Boeit me niet zoveel.
Vooral in discussies is het irritant als iemand je gewoon quote en zegt "mee eens!". Bedenk zelf eens wat, denk ik dan. |
Qimm, je bent best schattig als ik dit zo lees :D
|
vind ut inderdaad ook wel leuk om te lezen wat mensen op mn verhalen reageren:)
|
:) nah mij boeit het niet echt hum
ik bedoelik weet van mezelf toch wel dat ik gewoon supertof ben enzo, heb verder geen bevestiging nodig hoor :o ;) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
stiekem vind ik het wel leuk ja... :o
|
Citaat:
Ja, leuk ja. |
Citaat:
voor mij geldt trouwens hetzelfde |
Quote mij eens? :o
|
mwah, niet bij elke quote natuurlijk.
Maar als ik bijv. een lang 'zinvol' verhaal probeer te vertellen dan ist altijd wel leuk (die kleine berichtjes boeien me niet zoveel)... |
T liefst dat anderen oneens met me zijn, anders boeit t me niet als ik gequote word.
|
Citaat:
|
Citaat:
ennem... ik ben drie keer geqoute hier:D Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Urm ja het is geweldig. Ik vind ook dat er een soort van optie moet zijn wat topics onderscheid waar je gequote ben zodat je dat makkelijk kan zien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb nou echt de neiging om iedereen hier te gaan quoten, om ze tevreden te stellen :)
ontopic: agh, maakt me niet zoveel uit.. maar het is wel leuk als iemand het met je eens is ofzo :) -xxx- Wendy |
Citaat:
|
Nou het geeft mij geen kick of ik ben er niet trots op, maar ik kijk altijd wel of iemand mijn tekst quote, zo kan er tenminste een leuke "conversatie" ontstaan binnen een topic.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*jaja, voel je je nu niet helemaal geweldig? al twee keer door mij gequote!! :p* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:14. |