![]() |
NIEUWE PUNKBAND! simple plan
:eek: jaja
er is weer een nieuwe skate punkband :D hij heet SIMPLE PLAN en ze zijn egt gaaf ik ben al goed fan van hun dus ja k dacht k deel het even met jullie ze hebben nou hun single ADDICTED uitgebracht k d8 laat k et ff verspreiden xxx mliez :rolleyes: |
uhm... nieuwe?? :confused:
|
Punk bands interesseren mij niet, en skate punk bands al helemaal niet. En NIEUWE skate punk bands mogelijk nog minder.
Dus.. ga maar lekker weg met je bek |
Boring..
|
die bestaan al een aantal jaartjes...
|
ja haha ik wou al zeggen, die bestaan al een tijdje hoor... en hun album "no pads, no helmets... just balls'' is ook al zeker een jaar uit.. niet in nederland, maar toch.. jammer trouwens dat ie niet in nederland uit gebracht is.
ik denk dat hun muziek meer pop-punk is dan echt punk, maar dan nog is het een hele goeie band :) ze spelen live ook super goed, kheb stukjes op internet gezien :cool: http://www.simpleplan.com/images/pics/normal/101.jpg |
Inderdaad niet echt een nieuwe.
1 van die albums kan goed al een jaar geleden op mirc ehbben gestaan. Iets met Helmets dacht ik. Maar persoonlijk vind ik dat er teveel van dat soort punkbands zijn. |
Hoe kan je skaten met punk affilieren? Dat begrijp ik dus niet helemaal. Dan deel je mensen dus al vantevoren in hokjes in?
|
Citaat:
|
Jawel.
|
Citaat:
als ze nauw gewoon onderscheid maken tussen punkrock en punk en poppunk, maar neee.. :D |
Citaat:
en waarschijnlijk een reactie op je overdosis smileys :confused: :rolleyes: :D :o :p (y) :eek: :cool: |
T heet skatepunk omdat de mensen die er naar luisteren vaak ubertrue skators zijn....Compleet met grote broek, spikes en een stoere ketting aan de broek.
|
Citaat:
uh alles wat ik wilde zeggen hierop is al gezegd :p FART alert 53.3 paragraaf A, op verkeerd gebruik van de gewraakte rolleyessmiley staat dood door electrocutie dus steek onmiddelijk je vingers in het stopcontact |
Citaat:
Ontopic; Ja ze zijn leuk!! niet iedereen zou ze wel leuk vinden... Maar ik wel!! Vooral Pierre :p :o :rolleyes: Maar kwil hun album kope maar dies nog niet uit in Nederland!! En behalve Addicted zijn de andere nummers ook (y) (y) |
Citaat:
yummzz pierre! :p en david ook wel, maar dies bezet,... hah |
Citaat:
staat ie |
Citaat:
|
dan moet je de cd van GC nog een keer luisteren, merk je hoe bout het eigenlijk is.
|
Citaat:
|
ik weet ook nog een vette nieuwe punkband!
de ramones! ik hoorde er laatst een nummer van, dus ze zijn kei nieuw! kent iemand ze al? zijn ze in Amerika al bekend? |
Citaat:
|
Nieuw? whahaha, om ff een origineel berichtje te plaatsen, maargoe. Ze zijn wel goed (y) jah, vinnik dan.
|
zoals al is gezegd:
NIEUW???? maar goed, grappig bandje |
Citaat:
|
Poppunk is dead.
|
joeppie, weer een nieuwe..
dis is al de 30ste in een dozijn.. |
toch niet zoiets als Bust he?
"skapunk" :rolleyes: zucht zet nou een keer P.O.D of Rammstein op en je bent meteen afgekickt van die puberbandjes :D |
Citaat:
|
Citaat:
hahaha zet een x POD op ja! Sorry, ik ga me niet inhouden. ACHTERLIJKE TOP 40 Pseudo Alto dat je er rondloopt. Ga boodschappen doen, hele dag, of ga een naaicursus volgen, maar post hier niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
agressief mannetje die 86...
;) |
Citaat:
|
is ook een reden waarom ik hier nooit dagen hang, beetje te grote afwisseling van smaak waardoor ik me alleen maar erger
|
Citaat:
bovendien is dit soms lachwekkend kinderachtig hier.. :) |
ja als ik t volledig triest zou vinden zou ik hier niet af en toe loeren, maar voor onzin ga ik wel naar de hardcore boards :)
|
Citaat:
|
mwa ik zit de hele dag op reflections, maar is evenveel onzin daar. ik hou dat peil omhoog ;)
|
Citaat:
ontopic; Maar Simple Plan is echt NIET hetzelfde als die stomme Bust(ed) Kijk in Simple Plan zijn ze nog leuk en grappig :D (Pierre :rolleyes: ) . In Bust(ed) alle 3 zijn ze lelijk!!! En muziek maken kunnen ze ook niet.... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:52. |