![]() |
Nance!
Nance, de blonde Brabantse presentatrice van Lingo (!!) gaat weer de muziek in. Haar nieuwe single is al uit.
Haar tv-carriere zet ze niet op een laag pitje. Ze gaat voorlopig nog gewoon door met het populaire ballenspel. Nance, die in het verleden al hits had met de groep Twenty 4 Seven en een paar solo-hitjes had, heeft er weer helemaal zin in, en wil een nieuw, fris geluid laten horen. :D |
Coool :cool:
|
Niet interessant, ze heeft waarschijnlijk weer geld nodig of zoiets..
|
Ja eeeh fijn.
nu is ze bekender en denkt ze dat ze meer verkoopt? |
Nou nou, niet zo negatief.
In real life heet ze trouwens Nancy Coolen. :cool: |
Als er op haar nieuwe album maar een lingo-rap komt te staan vind ik alles best...
|
ze had eerst zo'n geweldige clip van you can kiss it of zoiets
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha dat wordt vast lachen :(
|
ik up mijn topic effe :D
Nance verdient meer replies! ;) |
aaaargh.......Niet die muts van dat *hoe letterlijk* ballenspel.....
goed. als ze weer wil zingen, moet ze dat vooral doen. k hou dr niet tegen. denk alleen dat ze niet echt meer zal scoren. |
ik haat lingo en ik haat haar muziek
|
en ik haat de Tros ( de grootste familie van Nederland (n) )
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Kom kom, zie het positieve ervan in.
Niet iedereen kan een zangcarriere doen naast een carriere in het ballenspellen-circuit. ;) |
als ik langs dat waardeloze programma van haar zap, moet ik tohc altijd even kijken wat ze nu weer voor kleren aan heeft...
maar ik ben iedere keer weer teleurgesteld en ze begint er oud uit te zien |
Citaat:
Geen respect voor. Het zijn sukkels. Maar over Nance: Ik vond die muziek vroeger al niet boeiend, en toen vond ik bijna alles leuk... |
Citaat:
|
nu twenty4seven heb ik wel nog gekend als groep, en nance ken ik wel van dat lingo-spelletjes maar kwist niet dat zij de zangeres was van twenty4seven ( ik kom uit belgie nl.) liedjes van haar apart heb ik nooit gehoord, van twenty4seven kan ik ook niet echt liedjes meer opnoemen, maar Nance zelf is wel een leuke vrouw om naar te kijken :)
|
ik heb nog een twenty4seven singletje ! collectors item, iemand kopen?? ;)
|
lingo is geen lingo zonder francois boulange. en nance... wel een mooie dame, maar vrij leeg verder.
|
Citaat:
eeeeeeeh nee |
Citaat:
help deze arme studente de zomer door.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*fluistert* old school *fluistrt* way back*fluistert* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vraag me eigelijk af waar die 'rapper' van Twenty 4 Seven is gebleven... Nance en hij zijn toen met ruzie met die groep gekapt.
De nieuwe single van Nance is al binnen in de Mega Top 50 :cool: |
Dat meen je niet! Was Nance de zangeres van Twenty 4 Seven! :eek: Jeugdsentiment man!
|
Citaat:
"Slave to the music... na na na na na na..." :D |
en ze woont bij mij in de buurt :cool:
Bussum 0wnage (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:03. |