![]() |
onodige topics ?
welke topics vind jij onodig ?
|
dit topic bv
maarja, ik vind ook jou als forummer onnodig |
deze
|
die met een spelfout :o
|
cliche: deze
zoveel eigk... topics met jouw naam erboven horen daar ook bij :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En trouwens, je schrijft onnodig. |
Citaat:
|
Citaat:
wat zou ik volgens jou moeten gaan doen? |
nou op een andere topic posten. jij vind deze topic onnodig toch ? maarja laten we er over op houden.
|
Meer dan de helft van het forum.
Maar ja. Zonder onnodige topics wordt het ook saai. Je moet toch èrgens je irritaties kunnen spuien.. :| |
deze
en topics als ' hoe krijg ik een plaatje onder mn nick '... neem es wat moeite om die dingen zelf uit te zoeken enzo. |
klik eens op "vorige" ;)
|
bijna alle topics op onzin :)
|
topics die al recent zijn aangemaakt of topics die totaal geen inhoud hebben
|
Citaat:
|
OP een topic posten? *gniffel*
|
In principe zijn ze allemaal onnodig, behalve degene in welke om persoonlijk hulp gevraagd wordt. Maarja, ach, wat maakt het uit. :)
Lang leve de lol. |
Deze, en zoveel andere eigenlijk.
|
Ik vind Talon en Ode als forummers behoorlijk overbodig.
Verder zijn behoorlijk wat topics niet echt nuttig aangezien mensen eerst hier alles vragen terwijl men beter eerst even zou kunnen zoeken. Onzin is natuurlijk in zijn geheel overbodig. ;) |
Citaat:
Ik bedoelde het helemaal niet negatief. Alleen als jij zo'n vraag neer zet waarin je dus eigenlijk vraagt dat andere andere topics gaan afzeiken. Dan kun je zo'n reactie verwachten dus moet je niet aangebrand raken als die reactie ook komt. |
En dat van die spelfout dat doet iedereen bij iedereen.
Ik had ook eerst Dome in mijn sig staan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
voorbeeldje |
Deze. Als je iets hebt aan te merken over een bepaald topic: M&M. Als je iets heb te klagen over de Kantine of het forum in het algemeen: BZ.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48. |