![]() |
black sabbath
wat vinden jullie hier van black sabbath?
http://www.black-sabbath.com/images/...k1_unknown.jpg mag het metal heten volgens jullie? ik vind black sabbath met ozzy in ieder geval geweldig http://www.black-sabbath.com/images/...acksabbath.jpg |
Wel goede muziek :)
|
ik vind het ook wel coole muziek
|
ik ken eigenlijk alleen black sabbath en paranoid, maar dat vind ik zeker goeie albums.
|
Citaat:
|
ik vind paranoid eigenlijk net iets beter.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb the best of dubbel cd, kvind het zeker goede classic metal. En veel artiesten zijn ook geinspireerd door deze band (Kurt Cobain, Slash etc..)
|
Citaat:
ik denk dat ik daarom paranoid juist beter vind. |
Citaat:
|
Ik heb 't niet zo op die stem van Ozzy. Ik heb de dubbel CD. Maar die heb ik nog niet zo vaak geluisterd. Maar als het goed is ga ik binnenkort een coverbandje zien die Black Sabbath een uur covert. Dus dan ga ik die CD wel vantevoren luisteren. Ik wil wel meeblairen natuurlijk. :)
|
Paranoid is vet.
|
Iron Man ook. Verder ken ik er eigelijk nog geen. :o
Ik ga Iron Man & Paranoid eens even leren bassen. :) |
boeit het iemand of het metal genoemd mag worden?
dacht het niet. of jullie zijn allemaal gek. ik heb wel een lp van black sabbath. best leuk zo voor af en toe, hoor. |
Als dit geen Metal is he. Wat is dan wel Metal? Of is dit HardRock? Ik ken 't verschil niet..
|
black sabbath :cool:
|
Black Sabbath was kick, vooral door Ozzy. Zijn stem vind ik echt geweldig voor dit soort muziek. Erg jammer dat de prince of darkness tegenwoordig zijn geld verdient door voor MTV bakstenen naar zijn buren te gooien.
|
Black Sabbath is classic metal
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga je er even over PM-en als dat mag. Ja? Mooi. :) |
houd niet zo van black sabbath,hoewel een beetje dan :D verder vind ik ozzy solo wel aardig...
|
Citaat:
op gitaar ook, ik kan de solo :O |
ik vin't meer een soort pre-grunge, maar het is wel cool (vooral paranoid)
|
Citaat:
|
Ik beschouw het als de eerste echte metal. Geniaal.
Paranoid vink trouwens lang niet zo goed als War Pigs, Hand of Doom en Fairies Wear Boots. Eigenlijk één van de mindere songs op het album (maar dat zegt niets alle nummer daarop zijn goed). |
ik ken alleen Paranoid van hun (mammie en pappie=ex punk)
ofzoiets, heb nie zoveel verstand van "stijlen" vind paranoid wel een leuk nummer, ozzy heeft een goede stem ervoor. |
Inderdaad logisch ja.
:confused: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22. |