![]() |
Namen voor een Kind
Ik krijg binnenkort een zusje/broertje erbij,
Enneh.. we weten allemaal geen namen.. We hebben al wat namen in gedachte, maar die zijn ouderwetzz.. Maar eigenlijk is mijn vraag ook; Wat zijn tegenwoordig de populairste namen in Nederland, Voor jongens en meisjes..?? :D :) |
Talon
|
Meisje: Dewi, Hind
Jongen: Jim, Jamai Sorry, flauw :p |
http://www.spaarbeleg.nl/babynamen/
Hoewel ik niet voor de populairste zou kiezen. Origineel is wel fijn.. :S (kijk anders op www.babynamen.nl/www.babynames.com oid) |
Charlotte, Thomas, Tim, Emma en Max zijn volgens mij de laatste jaren erg populair. Ook Nina en Julia doen het goed. Ik zou geen populaire naam kiezen als ik jullie was. Straks zit de kleine Emma met 4 naamgenootjes in de klas, niet erg handig...
|
Sarah (y)
nee hoor, dat is mijn naam niet :o :p :D |
Ik ben jaloers! Ik wil al heeeeeel lang een broertje!
Maargoed, hier zijn echt al 300 topics over, dus zoek ze even zou ik zeggen :p OF je koopt een namenboek :) |
Layla is een opzich een mooie naam.
|
Annika wordt steeds populairder. :)
|
Ik vind Luka leuk voor een meisje, net als Ivra (ik houd van aparte namen), voor een jongen vind ik Sander al heel lang een leuke naam, net als Thomas.
|
Ik zou juist niet al te populaire namen voor mn kinderen willen. Wees origineel.
|
Citaat:
|
Inez vind ik een mooie naam voor een meisje
|
voor een meisje vind ik Joan wel mooi
voor jongen Thijs en Matthias |
Ik vind Loeka en Pieta heel mooi voor een meisje
en Bas voor een jongen erg leuk :).. |
Als je dat kind maar niet zo'n foute Engelse naam geeft. :D
|
niet weer zo'n topic, zoek en gij zult vinden.
|
Citaat:
Offffffff je leent het namenboek dat knutsel en smul op de basisschool hebben samengesteld :) |
Deze namen vind ik zelf leuk:
Meisjes: Noa, Bonny, Maddy, Dana, Ally, Dawn, Suus, Phoebe, Paige, Freddie, Mandy. Jongens: Kars, Jay. |
Julia, Thomas, Veerle, Thijmen vind ik leuke namen.
|
Kheb pas 2 achternichtjes erbij: Zena en Kayleigh *keejlie*
en de andere "apartere" namen in de familie: Loïs, Maureen, Megan, Nova |
Er zijn behoorlijk wat internetsites die over dit onderwerp gaan, dus ik zou zeggen ga daar eens bekijken wat jij nu eigenlijk een leuke naam vindt. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
ik zou m'n zoontje Ben noemen. (y) |
Citaat:
|
meisje: Farrah,Gisele,Carmen
jongen: Thierry,Santiago,Jaymz |
Citaat:
|
puck...
bo... |
Citaat:
mwah heb niet echt een orginele naam nee.. alles wat ik dan zou zeggen is al gezegt ;) veel plezier met je nieuwe broertje strax! CIAO |
Citaat:
DAT was ik even vergeten ja...:o Heb jij die nog? Wat waren we toen toch schattig ook :) |
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Citaat:
|
Citaat:
(sterk sterk sterk!) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jongen: Immers
Meisje: Daarintegen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou het Albert of Alberta noemen ;) :p.
Ik denk dat ik iets met iemand uit de Griekse mythologie zou kiezen, dus bijv. Hector ofzo ;). Nee, Quirijn vind ik wel een leuke naam eigenlijk :). Voor een meisje dan iets met een 'a' op het eind :P. |
Er zitten hier echt stomme namen tussen... maar ook mooie :)
Kars vind ik mooi :) Jongen: Jonne, Kars, Tristan, Sanne, Lucas, Luka, Hans (die vind ik gewoon erg leuk :) ), Francis.. Meisje: Sophie, Sophia, Elisa, Francesca, Frances, Hanna, Hanne, Anna, Anne.... Mja, daar blijf ik een beetje bij... sommige vind ik echt mooi (Jonne, Lucas en Sophia bv), bij andere twijfel ik erg... :) |
Citaat:
Vind het trouwens een erg leuke naam, Luka, maar dan wel voor een jongen. Sander en Thomas vind ik niks. Persoonlijk vind ik mooi voor een jongen: Thijmen Misha Voor een meisje: Thirsa Annemijn Anne/Anna Ik zou in iedergeval nooit een naam met een R erin (laat staan ermee laten beginnen) kiezen. Ik heb zo;n vreselijke rollende R en ik baal er zo van, ik kan mijn eigen naam niet eens uitspreken! Lichtelijk overdreven maar goed... Nee, ik heet in het echte leven dus geen Alpha... Dus denk daaraan! Misschien heeft het toekomstige broertje/zusje ook wel een rollende R! Wees gewaarschuwd! Haar/Zijn hele leven zal verziekt zijn als het Ramon of Rianne zal heten... :mad: *heeft zich al aangesteld als persoonlijke lijfwacht voor het kind* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Als het een tweeling wordt Cagney & Lacey, Lilo & Stitch, Starsky & Hudge
|
Citaat:
Hutch. (afkorting van Hutchinson) ontopic: Jan Marie |
euh ff uit mijn blote hoofd naja met behulp van www.gtst.nl
wat een énige namen. valerie barbara jeff ludo robbert janine charlie kom morris lotje wendela martine hafkamp frits isabella yasmin dokter simon rosa meneer harmsen dennis betty arrrrnie linda roos jessica rik rikky bowien remco benjamin stefano milan roxy anita sjors |
Heleen :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07. |