![]() |
zone of the enders 2.
wie zit er nog meer te balen dat het uitgesteld is?
of gewoon te w8en tot het uitkomt? klik hier dan de E3 movie download; als je niet weet waar uik het over heb. |
haha, ik heb hem al een tijdje (y) (y)
koel spel hoor, je speelt dan met dingo ( ik heb deel 1 nooit gespeeld) ik heb hem al bijna uitgespeeld. ik zit dus niet echt te balen dat ie is uitgesteld :D |
ik wil het.
waar de fok heb jij het vandaan dan? import? |
ik heb de gedownloade amerikaanse versie :o :o :o
ik heb het zelf niet gedownload, dat doet een vriendje van me altijd, maar we gaan het niet over downloaden hebben, dat verpest een topic altijd. als je wat wilt weten over zoe2 stel ze gerust. ik heb het toch bijna uitgespeeld ;) |
Citaat:
|
billenmaat :p
hoe is de 2 player optie? |
Citaat:
het leek wel of ze het vergeten waren :( :eek: maar namate het spel vorderd word het vanzelf ge-unlocked. wel een leuke extra ofzo, maar niet echt super. in het begin heb je alleen nog maar de jehuti. wat ik ook wel kut vind van de twee player optie is dat het niet splitscreen is. Alles word op is beeldscherm afgespeeld wat wil zeggen dat je elke keer player 1 of player 2 heel klein op de achtergrond ziet. dat is dan heel erg balen voor de player die op de achtergrond speelt, want die ziet nu een stuk minder. ik moet er wel bij zeggen dat de 2player optie wel lekker snel speelt :D |
Citaat:
ZOE2 lijkt me wel leuk, aangezien nummertje één een 9.7 ofzo heeft gekregen in de PN en ik ben geen stronteigenwijze n00b (ohnee, dat stond in de PU, lijkt erop :p), dus ik vertrouw deze mensen volkomen.. |
och, waarschijnlijk wordt er nog het 1 en andr gefixt voor de europese release.
khoop ook een splitscreen mode :p |
Citaat:
voor die paar levels ga ik echt niet driekwart jaar w88. :D dan maar met een paar levels minder (en kopie is goedkopen :D ) |
ik heb pal.
vs = ntsc. ntsc -> pal = nee. |
Citaat:
ps2 omgebouwd -> ntsc = ja ntsc -> 60 mhz = mooier/scherper dan pal :D :D |
ik wil ook ntsc :(
|
Citaat:
oja, ik heb deel 1 nnooit gespeeld maar is die leo nou echt zo gaar als velen zeggen. in deel twee is ie juist super stoer. Dan is ie in de leeftijd van ongeveer 18 jaar, heeft een stoere bandana en een nog veel stoerdere orbinal frame. zo'n soort frame dat ook in een vliegtuig kan veranderen. hij is wel een moeilijke baas :p |
Citaat:
je bedoelt vic viper? ja, die heeft een hoog stoerheids-gehalte. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07. |